Mielenkiintoisin paikka, jossa olet kakannut?

  • 7 139
  • 44

BigJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ala-asteikäisenä tuli säännöllisesti harrastettua kaverini kanssa ns. metsäpaskomista. Nappasimme paperirullat mukaan ja metsään kyykkimään. Hauskinta oli ampua ruiskäärmettä ilmakiväärillä, kun pökäleeseen jäi höyryävä reikä.

Perus metsäkakkimisen lisäksi kakkausurani huippuhetkiin kuuluu liikkuvasta kanootista laidan yli kakkaaminen sekä betoniporsaaseen kakkiminen, betoniporsas sopi kuin valettu tilapäiskäymäläksi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kakkasin kerran Vantaalla, mikä ei sinällään ole yhtään mielenkiintoista, mutta se paskapökäle lähti pikalähetyksenä Sveitsiin. Takaisin se ei koskaan tullut.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minulla on tähän ketjuun ihan hyvä paikka kerrottavaksi, eli Puolustusvoimien suunnistuskisan keskellä, mahasta rupesi kourimaan. Kävin vääntämässä sitten sissipaskan kesken kisaa, en kylläkään kakannut ihan siihen rastille.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kesken kesäjuhlien keskelle pihaa. Olin ollut todella juovuksissa jo kolmatta päivää, eikä tilan hahmottamiskykyni ollut enää parhaimmillaan, joten kävin kyykkypaskalle keskelle pihaa kesken juhlien. Tämä on tosi.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Serengetissä turisteja täynnä olevan jeepin vieressä. Astuin sentään noin neljä askelta sivuun ja silti opas kauhisteli kun menin niin kauas autosta. Ei syöny silti leijona, vaikka normaalisti autosta ei saisi nousta. Nyt oli vaan ihan pakko, kun joku lounaassa pistin pakin sekaisin.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Kävin intin vuonna 1999. Tehtävänä oli eräällä metsäleirillä pysäyttää hiekkatiellä autoja jotka pyrkivät alueelle. Niitä tuli harvoin.
Kakkahätä yllätti ja kävelin tien reunasta noin 30m päähän metsään. Oli syksyinen aika. Housut kinttuun ja byytoni mättääseen, samalla toivoen ettei sen noin 3 minuutin aikana tule autoa. Ei tullut autoa, mutta paperi puuttui. Oli mukana armeijan kenttähanska vai mikä termi oikea (20 vuotta aikaa, ei voi muistaa).
Pyyhin perseeni siihen hanskaan jonka sen jälkeen hinkkasin "puhtaaksi" siihen tiellä olleeseen soraan.

Kohta tulikin jeeppi ja luutnanti siellä, jolle piti muodonvuoksi kertoa opeteltu lause. Vieläkin harmittaa ettei ollut mahdollista kätellä ja laittaa se hanska käteen.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En voi sanoa itse kakanneeni, mutta olen todistanut tilannetta, missä eräs tuttavani paskoi golfkentän reikään.ja pyyhki vielä perseensä siihen lippuun.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En voi sanoa itse kakanneeni, mutta olen todistanut tilannetta, missä eräs tuttavani paskoi golfkentän reikään.ja pyyhki vielä perseensä siihen lippuun.

Silloin ku asuin mesenaatintiellä, niin silloinen koirani paskansi myös golfkentälle, talin golfkentälle. Persettään ei pyyhkinyt.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Autiotalossa pakasterasiaan kultaisella 90-luvulla.
 

Baldrick

Jäsen
Polulta 5m sivuun ollessani lähellä helvetin syrjäistä juna-asemaa keskellä Andien vuoristometsää Perussa. Tuli kolmen päivän satsit kerralla kotva ennen junaan hyppäämistä sillä patikkareissulla. Oli vielä vähän hoppu asemalle päivän viimeiseen junaan, niin tilanne oli tukala. Melkein selvisin paskomati koko patikasta.

Tähän hätään en muista muita mainitsemisen arvoisia tapauksia, mutta kyllä varmasti sellaisiakin on.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Vähän menee ohi mutta laitetaan tänne.
Hyvinkään Sairaalassa muutamia vuosia sitten.
Vatsassani löydettiin iso kasvain joka saatiin leikkauksen turvin kokoaan pois. Olisikohan ollut 4päivä leikkauksen jälkeen kun vuoteelle tuotiin ruuaksi lohikeittoa. Pari lusikallista ehdin syödä kun vatsasta kuului brum brum. Suoli alkoi jälleen toimimaan. Sen jälkeen hyvin ujo pieru ilmoille. Tämän pierun jälkeen seuraavat 2minuuttia valuikin paska kirjaimellisesti housuun. Sitten vaan hoitaja paikalle. Sitten rollaattorin avulla sain kävellä käytävän päässä olevaan suihkuun. Elämäni pisin ja nöyryyttävin kävely.
 

Baldrick

Jäsen
Vessa Hong Kongissa. Okei, ei kuulosta kovin eksoottiselta, mutta kyseinen käymälä oli paskaa täynnä. Siis kirjaimellisesti skeidaa löytyi kaikkialta muualta paitsi pöntöstä. Vitun kiinalaiset. Vessankoppien lattia oli kusen ja paskan peitossa eikä kuivin jaloin päässyt paria metriä pönttöä lähemmäksi. Tuolla oli minulla repussa omat vessapaperit mukana ja suoritin toimenpiteen seisaaltaan paperille jonka sitten viskasin klönttinä pönttöä kohti.

Otan osaa. Itsekin näitä kusen ja paskan sekaisia kyykkyvessoja täällä Helmijoen rannoilla asuvana olen saanut todistaa, mutta vielä ei puoleentoista vuoteen ole niin paha yllättänyt, että olisi muuhun kuin kusemistarkoitukseen joutunut käyttämään. Itseasiassa en ole vielä edes käynyt kyykkärissä kaapelia laskemassa, koska en kanna mukanani vessapaperirullaa, eikä talo niitä täälläpäin tarjoa.

Kerran hätä yllätti päiväsaikaan yhdessä ravintolassa, jonka miestenvessassa oli vain kyykkärit, niin kaveri tiesi kertoa, että naisten puolella on länkkärit. Vedin sitten siellä pikasatsit, kun oli hiljainen ajankohta ravintolassa.

Tuon "vitun kiinalaiset" -statementin allekirjoitan kyllä täysin vessojen puhtaanapidon kuin muutaman muunkin asian tiimoilta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
en ole vielä edes käynyt kyykkärissä kaapelia laskemassa, koska en kanna mukanani vessapaperirullaa, eikä talo niitä täälläpäin tarjoa..

Eräs henkilö kertausharjoituksissa kertoi, että ei voi paskoa lumihankeen. Siinäpäs sitten Sarriojärvellä yhdeksän päivää ohimot pullistellen. Saattaa olla melkoisen tuskalista.

Oudoin paikka taisi olla iltahämärissä algerialaisessa ”jalanjälkiulkohuussissa”. Hiekkainen tuuli pieksi persreikää ja alhaalla oli melkoinen vinkuna ja vilinä – epäilen kyseessä olleen rottien sangen mielenkiintoisen iltapalan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Etelämmässä mitä merkki sanoo, että Shoutermost place in continent of United States of America. Oon toki etelämmässä kin kakannut, mutta tuota etelämmäksi ei Jenkeissä pääse paskalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä en ole paskonut Yhdysvalloissa, mutta olen kyllä sontinut valtiossa jota ei enää ole. Neuvostoliitossa nimittäin. Leningradissa, tarkemmin sanoen. Sitäkään kaupunkia ei kartan mukaan enää ole. Eli paskani on muuttunut historiaksi.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Joskus tulee se päivä, kun "shit happens" eli kakka tapahtuu, ja joudun hätäpäissäni lattiareikään tuuttaamaan köntsät, joudun varmaankin kaivamaan kuittipaperia lompakosta. Tosin pienet setelit olisi pehmoisempia ja kyllä sitä hädän hetkellä euroissa voi vaikka 10€ edestä paperirahaa sotkea. On sitä huonomminkin tuhlattu. Toki sitten kiinnostaisi seurata, kun kohdalle osuu se kinnunen, joka poimii ne rapaiset setelit ja pesee niitä käsienpesualtaassa. Veikkaan, että kaupungin halvemmilla alueilla jonkun ruokalan vessassa ne eivät olisi paikallaan edes tuntia.

Kyykkykäymälät on tullut kyllä tutuiksi. Usein vielä Kaakkois-Aasian maissa perivät maksua moisten käytöstä. Ei ole vielä selvinnyt mihin kyseiset varat käytetään. Ei ainakaan siisteyteen tai vessapaperiin.

Mielenkiintoisimmat paikat ovat juurikin joku Aasian kyykkykäymälä, tai oikeastaan ylivoimainen ykkönen: omat bokserit keskellä yötä täydessä 12 henkisessä dorm-huoneessa... Olin jokunen vuosi sitten Laosissa ja turistiripuli päätti yllättää kolmen aikaan yöllä täydessä dormissa syvän REM-unen aikaan. Ei muuta kuin lakanat rullalle ja ukko suihkuun, siinä suihkutellessa ajatuksia kasaan ja mietin millä vitulla selitän tämän muille. Noh, paniikkiratkaisuna sanoin kaikille paskanhajuun heränneille, että sairastan IBD:tä ja avannepussi meni paskaksi keskellä yötä. Ei mitään hajua kyseisestä taudista, mutta läpi meni kuin väärä raha!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös