kahden suunnan sentteri
Jäsen
Avaan pelin tuttuun tapaan helpolla. Eräillä syntymäpäivilläni, olisvatkohan olleet ehkä luokkaa kymmenennet laatuaan, hain hiekkalaatikolta sinisen ja lama-ajan tuotteeksi kovin laadukkaan (paljon laadukkaammat kuin nykyiset mallit, luulen) noin kolmen litran muoviämpärin ja väänsin takapihan marjapensaiden välissä siihen kunnon lämpimät, silkkisen pehmeät, ja silkan paskan hajuiset tortut, koska tietenkään en kehdannut pudotella syvyyspommeja vieraiden läsnäollessa. Sitten ämpäri kaaressa pusikkoon odottamaan vieraiden lähtöä ja jätteen loppukäsittelyä.
Ja tästä aasinsiltana, onko kukaan koskaan kakannut veden alla? Kaikkihan me olemme pissanneet veteen uidessamme, mutta tajusin että kakkaajat ovat varmaan harvassa. Nyt voi ilmoittautua! Minä en ole ainakaan, mutta täytyy joskus kokeilla.
Ja tästä aasinsiltana, onko kukaan koskaan kakannut veden alla? Kaikkihan me olemme pissanneet veteen uidessamme, mutta tajusin että kakkaajat ovat varmaan harvassa. Nyt voi ilmoittautua! Minä en ole ainakaan, mutta täytyy joskus kokeilla.