Ahaa, voi olla että muistin joko väärin tai sitten tuo meni minulta täysin ohi.Käytävähuhu ja kyllähän Camin kohtelu silloin kun meiltä lähti, kertoo kanssa jotain...
Et oo ainoo. Meinaan mun muistikuva oli että Miettinen itse halusi Tepsiin ja kaudella 2012-13 pelaaja-asioista vastasi vielä Vuorinen. No ehkä Ahola joka tuli Bluesiin vuoden 2012 alussa ehti puolessa vuodessa saada kismat Miettisen kanssa. Tekevä mies ehtii.Ahaa, voi olla että muistin joko väärin tai sitten tuo meni minulta täysin ohi.
Halusi joo, kun ensin oli savustettu ulos Bluesista. Ja kyllä Aholalla on ollut näppinsä monessa asiassa mukana, vaikka pelaaja-asioista on nimellisesti vastannutkin Vuorinen tai joku muu. Mutta ei enempää tästä, kun mennään kuitenkin huhu-mutu jne aseteella, eli mitään fatkaa minulla ei ole heittää pöytään. Rivien välistä luettua haastatteluakaan aiheesta en enää löytänyt.Et oo ainoo. Meinaan mun muistikuva oli että Miettinen itse halusi Tepsiin ja kaudella 2012-13 pelaaja-asioista vastasi vielä Vuorinen.
Kyseisellä kaudellahan Cami olisi ainakin halunnut sen jäähyväisottelun pelata, mutta mahdollisuutta siihen ei annettu. Toisaalta näinhän Blues toimii jokaisen oman pelaajan kanssa, jotta saadaan mahdollisimman paljon siltoja poltettua (Marjamäki, Cami, Ikonen...) eli meiltä kun lähtee maailmalle, niin tuskin takas enää tulee. Oliko siinä vielä jotain muuta Bluesmaisuutta mukana (mustamaalaamista, valehtelua, haukkumista jne) kun Cami lähti?
Juuri vähän tämänlaisen haastattelun luin Camin siirron jälkeen, jossa Ahola sanoi jotain tyyliin "Ei sillä ole mitään merkitystä, että fanit tykkäävät pelaajasta. Jos taso ei riitä meille, silloin pelaaja ei jatka meillä". Jos kyseessä ei olisi oma kasvatti ja oikeasti yksi suurimmista kannattajien suosikeista IKINÄ, lauseessa olisi jossain määrin järkeä. Sitten kun taas miettii, että Cami oli kuitenkin pelannut hyviäkin kausia ja tuolloin hänellä oli vaikea alkukausi, kun kiekko ei meinannut mennä maaliin mistään, käyrä olisi voinut ihan hyvin nousta. En usko hänen palkkansa olleen mitenkään kovin iso, että tämän takia siirto muualle olisi ollut pakko tehdä.Marjamäki taas sai Bluesin hallituksen pj Saarikankaalta kiitokseksi kahdentoista vuoden palveluksista espoolaiselle kiekkoilulle "kaikki olivat helpottuneita kun lähti" -tyyliset kommentit.
Juuri vähän tämänlaisen haastattelun luin Camin siirron jälkeen, jossa Ahola sanoi jotain tyyliin "Ei sillä ole mitään merkitystä, että fanit tykkäävät pelaajasta. Jos taso ei riitä meille, silloin pelaaja ei jatka meillä".
No kyllä mä ainakin tuosta olen samaa mieltä vaikkei asiaa tarvitsisi noin tylysti ilmaista. Hyvin ymmärrän esim. Valdo Virkkusen treidaamisen SaiPaan tai sen ettei Jimmy Kurkea Bluesiin tuotu vaikka molemmista pelaajista todella paljon tykkäänkin.
Juuri vähän tämänlaisen haastattelun luin Camin siirron jälkeen, jossa Ahola sanoi jotain tyyliin "Ei sillä ole mitään merkitystä, että fanit tykkäävät pelaajasta. Jos taso ei riitä meille, silloin pelaaja ei jatka meillä". Jos kyseessä ei olisi oma kasvatti ja oikeasti yksi suurimmista kannattajien suosikeista IKINÄ, lauseessa olisi jossain määrin järkeä. Sitten kun taas miettii, että Cami oli kuitenkin pelannut hyviäkin kausia ja tuolloin hänellä oli vaikea alkukausi, kun kiekko ei meinannut mennä maaliin mistään, käyrä olisi voinut ihan hyvin nousta. En usko hänen palkkansa olleen mitenkään kovin iso, että tämän takia siirto muualle olisi ollut pakko tehdä.
Marjamäki taas sai Bluesin hallituksen pj Saarikankaalta kiitokseksi kahdentoista vuoden palveluksista espoolaiselle kiekkoilulle "kaikki olivat helpottuneita kun lähti" -tyyliset kommentit. Ei järin tyylikästä.
Juuri vähän tämänlaisen haastattelun luin Camin siirron jälkeen, jossa Ahola sanoi jotain tyyliin "Ei sillä ole mitään merkitystä, että fanit tykkäävät pelaajasta. Jos taso ei riitä meille, silloin pelaaja ei jatka meillä". Jos kyseessä ei olisi oma kasvatti ja oikeasti yksi suurimmista kannattajien suosikeista IKINÄ, lauseessa olisi jossain määrin järkeä. Sitten kun taas miettii, että Cami oli kuitenkin pelannut hyviäkin kausia ja tuolloin hänellä oli vaikea alkukausi, kun kiekko ei meinannut mennä maaliin mistään, käyrä olisi voinut ihan hyvin nousta. En usko hänen palkkansa olleen mitenkään kovin iso, että tämän takia siirto muualle olisi ollut pakko tehdä.
Oliko Cami sinusta tuolloin pelillisesti hyödytön? Maalinteko oli vaikeaa, sen myönnän, mutta kuten todettua, kyllä hänellä on paljon muitakin avuja, joilla paikka rosterissa olisi ilman muuta ollut perusteltu. Osa niistä oli pelillisiä, ja iso osa taustalla olevia.Ja mitä tulee Aholan lausuntoon, niin monessako organisaatiossa roikotetaan joukkueelle pelillisesti hyödytöntä pelaajaa koska hän sattuu olemaan oma kasvatti? Esimerkkinimen kuulisin ihan mielelläni... Mitä tulee Camiin noin muuten, niin erittäin hieno mies ja hieno pelaaja siitä ei ole kahta sanaa.
Oliko Cami sinusta tuolloin pelillisesti hyödytön? Maalinteko oli vaikeaa, sen myönnän, mutta kuten todettua, kyllä hänellä on paljon muitakin avuja, joilla paikka rosterissa olisi ilman muuta ollut perusteltu. Osa niistä oli pelillisiä, ja iso osa taustalla olevia.
Toki päästi nolla maalia, mutta pelasi vain vähän reilu puolet ottelusta. 17/17 oli torjuntamäärä.Eetu Laurikainen (EDM) pelasi nollapelin.
Sellainen pieni korjaus, että Vainio pelasi Columbus Blue Jacketsin paidassa.Eilen pelattiin rapakon takana tulokaspelejä. Veeti Vainio (COL) teki maalin ja Eetu Laurikainen (EDM) pelasi nollapelin.