Entisiä ja nykyisiä. Minähän en ole omaa käsitystäni tähän edes kirjoittanut, vain ainoastaan sen mitä mieltä kuulemani pelaajat ovat olleet. Mutta sovitaan että tiedät myös minunkin käsitykseni. Saat kernaasti viimeisen sanan, kuten olen ollut havaitsevani aiemminkin, eipä tästä enempää.
Minua ihmetyttää, että miksi kirjoitat tänne yhtään mitään, kun et selvästikään ole halukas tai valmis asioista keskustelemaan. Tämä on keskustelupalsta. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Kyllä tuosta nyt sokeakin näkee rivien välistä, että olet itse samoilla linjoilla, kuin ne "kuulopuheet". On aivan turhaa lähteä vääntämään vastaan. Tai jos kerran oma käsityksesi on jotain muuta, niin olisin kovin kiitollinen, jos voisit sitä valottaa. Tuntuu kertakaikkiaan ihmeelliseltä, että kirjoittaisit tuon kaltaisen tekstin, jos oma käsityksesi asioista olisi erilainen.
Ja on todellakin erittäin rasittavaa, että et halua keskustella asiasta ollenkaan, vaan heti haluat lopettaa keskustelun ja aloitat nämä "sano sinä nyt sitten viimeinen sana" -mantrat. Mielestäni keskustelupalstan kirjoittamattomiin sääntöihin kuuluu ensimmäisenä kanssakirjoittajien kunnioittaminen, joka lähtee siitä, että ollaan valmiita keskustelemaan. Minä en halua sanoa viimeistä sanaa, vaan haluan keskustella asiasta ja ymmärtää kanssakirjoittajan näkemystä.
Pahoittelen, jos nyt sitten onnistuin ymmärtämään jotain väärin ja tämä johti vääriin johtopäätöksiin kohdallasi, sillä se ei ollut tarkoitukseni. Ihan omaa käsityskykyäni hyväksi käyttäen tein päätelmiä, joiden uskon edelleenkin olevan oikeita.
Todetaan nyt vielä, että itse olen kuullut päinvastaista pääasiassa nykyisen organisaation sisältä, mutta myös entisiltä valmennettavilta. Tämän vuoksi en ihan purematta niele, kun lähdetään puhumaan päinvastaisia asioita, eikä selvennetä asiaa juurikaan.