En suinkaan sen takia, että pelaa Liigaa eikä SHL:ään vaan enemmänkin pelaajatyypin vuoksi.
Tekisi mieli sanoa, että syön hatullisen paskaa jos Näkyvä paikkansa Änärissä vakiinnutta (mutta en sano).
Noin helpolla et sentään pääse, vaikken sontaa kenenkään haluakaan syövän. Tuo pelaajatyyppi ajattelukaan ei oikein kestä tutkiskelua, kun kummastakin liigasta lähtee monen eri tyypin pelaajia nahilaan, mutta meidän liigasta pääasiassa farmiin muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta ja taas SHL ympyröistä enempi sinne ylös. Toki sieltä lähtee myös määrällisesti enemmän kaveria rapakon taa, mutta toisaalta, eipä tämäkään ilman jotain selitystä tapahdu.
Jos ajatelmasi Näkyvästä pitäisi edes vähän nurkasta paikkaansa, olisi väistämättä ajateltava, että osaamisesi hakkaisi änärijengien osaamisen tason siinä keitä kannattaa hommata ja keitä ei, mutta ymmärtänet, etten tältä istumalta ajatusta osta. Näkyvän sainaamiseen on pakosti vaikuttanut joku muu, kuin tyhmyys. Kuvittelisin niillä olevan jopa jonkinlainen näkemys, mihin rooliin kaveria haetaan ja joku muukin peruste, kuin toivotaan, vaikuttamassa juuri jonkun x pelaajan sainaukseen. Olen toki kuullut, että joskus ennen aikaan joku saattoi ostaa pelaajan kuleksimasta vain siitä syystä, ettei joku muu häntä saa, ilman, että seuralla kyseiselle pelaajalle oli edes ajateltukaan mitään ruutua. Muistelenpa erään Risto Kurkisen kohtalon olleen juuri tämä. Kuitenkaan en usko, että enää nykypäivänä ihan tuolla moodilla vedetään missään, aika on kuitenkin sen verran toinen ja pelaajien hinta myös.
Minun on kuitenkin pakko olla ihan päinvastaista mieltä Näkyvän sainauksen syistä ja epäilys on, että juuri pelaajatyypin vuoksi hänet napattiin, koska ei minunkaan mielestäni ole avuiltaan pomminvarmaa tähtiainesta. Luettelemistasi pelaajista itse taas kuvittelisin, että Donskoilla voi olla hankaluuksia ensi alkuun nimenomaan pelityylinsä vuoksi, koska pikkuisen näytti olevan hankalampaa jo mm- tasolla, kun tila ja aika käy vähiin. Opettelun jälkeen uskon, että lahjat kyllä pitäis riittää, mutta kestääkö seuran kärsivällisyys, on sitten toinen juttu.