Kyllä.... ja juuri tästä syystä max 40k kaudesta. en Itse maksaisi edes tuota. Lennun kohdalla fanituotemyynti kompensoi edes vähän, mutta jos pääsee kuntoon niin max 50k...
Mut miettikää mitä näistä jannuista maksetaan maaseutu perspektivillä... ei mitään.
Kysymys kuuluu, että halutaanko me voittaa?
Mun mielestä on turha miettiä mitään summia Muulin kaltaisten pelaajien kanssa. Saavat sen, mitä seurajohto katsoo ansaitsevan. Nämä
muulit eivät kuitenkaan koskaan ole joukkueissaan parhaiten palkattuja, vaikka joskus melkein soisi. Melkein. Omalla tavallaan ovat joukkueen selkäranka. Kertoo paljon kopista ja myös seuran identiteetistä, miten just näitä pelaajia arvostetaan. Ja mun mielestäni näiden pelaajien kohdalla säästetään väärässä kohdassa isossa kuvassa, jos ruvetaan vääntämään senteistä. Kun isossa kuvassa just
niillä senteillä ei ole merkitystä. Mutta työntekijän arvostus ja palkka kulkee aina käsi kädessä. On ihan superkornia, jos seura tarjoaa jotain junnupalkkaa näille
muuleille ja samaan aikaan sanotaan, että me kyllä oikeesti arvostetaan sua ihan vitusti ja olet tärkeä jengille.
Enkä ole huutamassa
muuleille sadan tonnin vuosipalkkoja, jos joku sitä nyt luulee. Eikä näitä määräänsä enempää jengiin mahdu. Eiköhän HIFK:ssa ole aika hyvä käsitys siitä, minkä arvoinen Åsten jengille oikeasti on, eikä me täällä luultavasti tiedetä edes puoliakaan siitä todellisesta arvosta. Kausi on pitkä ja pimeä.