Eiköhän se ole monille selvä asia ettei kaikki asiat hetkauta kaikkia ihmisiä mutta tässä ihmeteltiinkin sitä että miksi on pakko mennä näitä asioita koskeviin ketjuihin mainostamaan että "Minuapas ei tämä hetkauta yhtään. Mitäs meni laskettelemaan." Pakko saada oma äänensä kuuluviin tai tässä tapauksessa luettaviin.
Sama asia kun nyt alkaisin sinun tekstisi perään huutelemaan että minua ei voisi vähempää kiinnostaa jos joku Matumba jossain hevonvitussa ei nyt saanutkaan malariapilleriään. Tulis pois sieltä viidakosta ja menisi töihin.
Aivotonta huutelua.
Hyvin sanottu, juuri näin minäkin asiasta ajattelin. Vaikka en henk. koht. pahoita mieltäni siitä että joku moukka tai yhtä hyvin kirjanoppinut professori tulee tänne sanomaan ettei Schumin kohtalo sureta pätkääkään niin se minua vituttaa tosiaankin että
SILTItäytyy tulla tänne se oma tyhmyytensä näyttämään. Ei vaan ymmärrä miksi sitten pitää vaivautua jos ei kerran mitenkään heilauta? Se ei ole hyvien tapojen mukaista ja loukkaa niitä jotka surevat Maikkelin kohtaloa, minua siis myös.
Aivan sama jos esim. Lihaani kertoisi R.I.P. ketjussa sukulaisensa pitkän sairauden jälkeisestä kuolemasta ja minä menisin sanomaan evvk.
Sellainen loukkaa, eikä siksi ole perusteltavissa olevaa käytöstä millään tekosyyllä.
Ja tuohon nälänhädästä ja kurjuudesta kärsivien rinnastamisesta case Schumacheriin vielä totean sen, että eihän niitä voi verrata asioina keskenään. Siellä jossain missä taudit ja köyhyys riivaavat, on tilanne se, että siellä miljoonat ihmiset taistelevat em. olosuhteissa vuodesta toiseen, he ovat aina otsikoissa ja heidän tilanteessa tietää jokainen. Kuitenkaan en tunne heistä ainuttakaan henk. kohtaisesti, joten tällöin on mahdotonta surra yksittäistä tai miljoonaakaan kurjuuden uhria samalla tavalla kuin Schumia. Toki suren näitä kurjiakin, mutta siis eri tavalla.
Kannattaisi muistaa lopuksi kuka on lahjoittanut miljoonia näiden kurjuudessa vaeltavien auttamiseksi? Schumipa hyvinkin joten hiukan respectiä please!