Itse en laittaisi Smithia ja Ryania samaan ketjuun. Liian samantyylisiä ja Ryan tarvitsee kuitenkin myös tarjoilua onnistuakseen. Näillä sopimuspelaajilla kokeilisin rohkeasti mallia Ryan - Niemi - Elo, Smithille luontevin paikka on kuitenkin hiukan "alempana".
Taitaa Pori sentään vielä pärjätä asumisviihtyvyydessä Siperian taigalle.
Tässä vaiheessa ei nyt välttämättä ole kovin järkevää miettiä vielä ketjutasolla mitään, kun ei edes tiedetä kuka todellisuudessa on rivissä kauden alkaessa. Mutta kuitenkin en peluuttaisi Niemen kanssa sen paremmin Ryania kuin Eloakaan. Ryanilla olisi kyllä luisteluvoimaa, mutta toisaalta ainakin viime visiitillä miehen heikkous oli kiekonhallinnassa, esimerkiksi ylivoimalla tuli luvattoman paljon ihan itse lavasta sählättyjä kiekkoa ja Niemen kanssa tuloksekas peli edellyttä kiekon siirtämistä useita kertoja herrojen välillä ennen lopullista ratkaisua. Elo taas mielestäni kaipaa enemmän sentteriä joka jakaa kiekon lapaan keskialueella ja siitä yli viivan ja sitten kuuluisa rannari hirren alle.
Ryan oli siis toki Zagrebissa joka on kyllä ihan rehellisesti upea paikka ja Kroatia noin ylipäänsäkin Euroopan hienoimpia, jollei hienoin miljöö asumismielessä. Ei nyt mikään Pori tietenkään, mutta heti kakkosena.
Olen tähän hakintaan erittäin tyytyväinen, on ihan huippupelaaja Liigan mittakaavalla, korvaa jopa Niken.
Michael Ryan on saapunut Poriin! Hienoa, että kaveri on näin aikaisin maisemissa. Toki hänelle jo kuviot tutut ja myös mies seuralle tuttu, mutta silti.
Ja onko tämä nyt sitten edes "niin" aikaisin? Eikös joukkue kuitenkin palaa jäälle viikon päästä.. tai siis että ylipäätään ensi viikolla?
Michael Ryan on saapunut Poriin! Hienoa, että kaveri on näin aikaisin maisemissa. Toki hänelle jo kuviot tutut ja myös mies seuralle tuttu, mutta silti. Austin Smith ilmeisesti myös pian Porissa. Koskahan tämä etukäteen suurin "kysymsmerkki" eli Garrett Stafford saapuu kaupunkiin?
onko tietoa, että onko Michaelilla perhe mukana?
Eikös viime kerralla mies ollut yksin täällä? Ajattelin, kun näin kaverin muutaman kerran yksin Havannassa. Mies näytti niin tympiintyneeltä, että ajattelin ettei tuo enää ikinä tänne eksyisi. Pori(tai suomi ylipäänsä)i ei välttämättä oo ihan ihanin ison maailman ihmisille.
Onneksi olin väärässä.
onko tietoa, että onko Michaelilla perhe mukana?
Eikös viime kerralla mies ollut yksin täällä? Ajattelin, kun näin kaverin muutaman kerran yksin Havannassa. Mies näytti niin tympiintyneeltä, että ajattelin ettei tuo enää ikinä tänne eksyisi. Pori(tai suomi ylipäänsä)i ei välttämättä oo ihan ihanin ison maailman ihmisille.
Onneksi olin väärässä.