Minusta alkupeli meni Jolylta kuten edellisetkin, aivan veltto kulli ympäri kenttää. Olisko ollut siinä kärppien huippuhetken jälkeen 4-1 tilanteessa, joku ihmeellinen herätys. Todella hyvä loppupeli kuten yllä muutkin totesivat.
itselle tuli mieleen, että olisko Pike antanut pikku puhuttelun siinä kohtaa.
Tässä on varmaan konkreettinen esimerkki miten Piken ja Matin vaatimustaso/auktoriteetti tms eroaa toisistaan. Pike oletettavasti antoi vähän sukkasaippuaa ja Jolyn loppupelin suoritus erosi kuin yö ja päivä alusta. Jokohan vilautteli lentolippua povitaskusta, jos ei ala napostelemaan.Saman havainnon olin tekevinäni, että oli kyllä tekemisen meininki! Mutta ei alusta asti, vaati sen 4 omiin niin alkoi kinostella.
Vähän off-topic, mutta...Tässä on varmaan konkreettinen esimerkki miten Piken ja Matin vaatimustaso/auktoriteetti tms eroaa toisistaan. Pike oletettavasti antoi vähän sukkasaippuaa ja Jolyn loppupelin suoritus erosi kuin yö ja päivä alusta. Jokohan vilautteli lentolippua povitaskusta, jos ei ala napostelemaan.
Meikäläinen voi kyllä jos vaan ehdin.Kukahan sen Joly-biisin voisi tekaista? Dolly Parton tuskin kuuluu ainakaan Mikan tuttavapiiriin, tai mistä näitä tietää.
Kukahan sen Joly-biisin voisi tekaista?
Pakko nostaa hattua Pikkaraiselle siitä miten hän on peluuttanut Jolya. Aika isoja virheitä on tullut, mutta silti ei ole heitetty vilttiin istumaan vaan on annettu enemmän vastuuta ratkaisuhetkillä.
Luottamus tulee näkymään loppukaudesta vielä paremmassa valossa, kun Joly dominoi ja ratkoo pelejä meidän eduksi.
Jep. Vähän tähän liittyen torstain maalikoosteesta nähtynä Jolyn riemukas tuuletus Pellin maaliin kertoi myös hyviä asioita Joukkueesta ja sitoutumisesta yhteiseen tekemiseen.
Eli Barys kutsuisi, jos olisi kovemmassa kunnossa. Noh, kunhan kevään edes malttaisi pelata Kerhossa.Vielä kun Joly saisi fysiikan edes siedettävälle tasolle, niin kuinka hyvä olisikaan. Vetelee meinaan aikamoisilla Bambin jaloilla ja ei ole oikein sellaista pienintäkään kamppailuvoimaa. Uskallan väittää, että olisi jopa pelottavan hyvä, kun nuo laittaisi kuntoon.
Tämä kiinnostaisi kyllä itseäkin. Joly kun tuntuu löytäneen täysin uuden identiteetin alkukauden jäljiltä ja alkaa ottelu ottelulta muistuttamaan enemmän Turusen Teemua.Jarno Pikkarainen arvioi Michael Jolyn kehittymisen kokonaisvaltaiseksi joukkuepelaajaksi koko Liigan suurimmaksi kasvutarinaksi – "Olen aidosti sitä mieltä"
HPK:n päävalmentaja Jarno Pikkaraisen mielestä Michael Jolyyn nivoutuu suuri kasvutarina. Niin suuri, ettei se ole Pikkaraisen mielestä ainoastaan HPK:n suurin kasvutarina – vaan koko Liigan suurin.www.hameensanomat.fi
Haluaisiko joku referoida Piken kommentit.
Jarno Pikkarainen arvioi Michael Jolyn kehittymisen kokonaisvaltaiseksi joukkuepelaajaksi koko Liigan suurimmaksi kasvutarinaksi – "Olen aidosti sitä mieltä"
HPK:n päävalmentaja Jarno Pikkaraisen mielestä Michael Jolyyn nivoutuu suuri kasvutarina. Niin suuri, ettei se ole Pikkaraisen mielestä ainoastaan HPK:n suurin kasvutarina – vaan koko Liigan suurin.www.hameensanomat.fi
Jarno Pikkarainen arvioi Michael Jolyn kehittymisen kokonaisvaltaiseksi joukkuepelaajaksi koko Liigan suurimmaksi kasvutarinaksi – "Olen aidosti sitä mieltä"
Olen itse miettinyt pelejä seuratessa, että Jolyn pelityyli näyttää erittäin tutulta. No Turunenhan se.ottelu ottelulta muistuttamaan enemmän Turusen Teemua.