Jos ois menny rankkareille, olis Garts saanut nollapelinToinen nollapeli putkeen on kyllä kova saavutus. Eikö se niin mene, että jatkoaikamaalia ei lasketa?
Jos ois menny rankkareille, olis Garts saanut nollapelinToinen nollapeli putkeen on kyllä kova saavutus. Eikö se niin mene, että jatkoaikamaalia ei lasketa?
Ja voittotilasto kiittää. Paska veska jne.Tämän oon nähnyt aikasemminkin, Garteig antaa mahdollisuuden voittoon ja jengi ei tee paikoistaan. Ei edes yhtä.
Jep. Aivan turha jätkä. Lähtis menee vielä ku kerkee.Ja voittotilasto kiittää. Paska veska jne.
Tämän oon nähnyt aikasemminkin, Garteig antaa mahdollisuuden voittoon ja jengi ei tee paikoistaan. Ei edes yhtä.
Se olis ollut highlight kamaa jos sen ois ottanut. Blomqvist oli myös loistava teidän maalilla. Ihailen hänen rauhallisuuttaan noin nuoreksi kaveriksi. Itse vapisen divarikiekossa maalilla kun kaveri ylittää sinisen. Onnittelut voitosta.Mahtava molari. Kärpillä oli max kourallinen maalintekopaikkoja koko ottelussa ja hoiti ne nätisti. Jatkoajan maalia ei ihminen saa kiinni, se oli mahdoton. Max respect.
Ei vittu voi olla totta!Gartsun pelit IFK:ssa taisivat olla tässä:
TIEDOTE: Michael Garteig sivussa loppukauden
HIFK:n maalivahti Michael Garteig loukkaantui tiistaina Jyväskylässä ja on vamman takia sivussa kokoonpanosta koko loppukauden. Garteig pelasi tällä kaudella 36 ottelua torjuntaprosentilla 90,35.hifk.fi
Niin peluutettiin, mikä oli sitten kuitenkin hyvä. Jääkiekko huipputasolla on myös riskien ottamista. Aina ei voi onnistua, mutta jos loukkaantumista ei olisikaan tullut niin... Voi helvetti sentään kun unohtivat katsoa kristallipalloon, niin olisi Taposta peluutettu ja Gartsi saanut purra tuppea kun loukkaantuu kuitenkin, niinkö? Ymmärrän että vituttaa mutta eihän näille nyt mitään voi. Jälkiviisaus on aina se paras viisaus.Hyvin meni, Garteig peluutettu tikkiin ja sitten hajoaa… kausi ohitse.
Ei kai se mitään jälkiviisautta ole, kun moni on täällä aiheellisesti ihmetellyt tuota maalivahtien peluutusta? Paskasti hoidettu peluutus, ei siitä mihinkään pääse.Voi helvetti sentään kun unohtivat katsoa kristallipalloon, niin olisi Taposta peluutettu ja Gartsi saanut purra tuppea kun loukkaantuu kuitenkin, niinkö? Ymmärrän että vituttaa mutta eihän näille nyt mitään voi. Jälkiviisaus on aina se paras viisaus.