Metclubin sivuilla kuulemma virhe, joten ei muuta ku reklamaatiota metclubille.
Itsehän perin tuon 45 euroa takaisin, jos tässä nyt alkaa tarpeeksi vituttamaan. Toisaalta ihan sama, mutta perusteet tuon rahan palauttamiselle on varmasti ihan riittävät.
59 e ja 69 ePaljonkohan nuo loput tulee maksamaan kun maanantaina tulevat myyntiin? Mietin tässä ihan tosissaan keikalle lähtöä, viime kesänä tuli tsekattua maiden ja nyt Metallica saapuu sopivasti tänne.
Osaako joku esimerkiksi viime kerralla Metallican lippuja jonottanut sanoa, että kuinka aikaisin lippupalvelun myyntipisteelle kannattaisi vääntäytyä jonottamaan, että kenttäliput saisi?
Jep, no ainakin kaikki Prismat ja cittarit aukeaa jo kasilta, että jono ilmeisesti muodostuu siihen tiskin eteen sitten. Kaupungille kun ei viitsi lähteä jonottamaan sillä loogisesti ajateltuna siellä on enemmän lössiä.Minulla on kokemusta vain näistä Lippupalvelun toimipisteistä, jotka sijaitsevat yhdeksältä ovet avaavien tavaratalojen yhteydessä (esim. Wiklund ja Stockmann Turussa), joten "varaslähdön" ottaminen on tapahtunut ulko-ovien äärellä ja jatkunut siitä sitten lopulliseksi jonoksi kaupan ovien auettua. Yleensä olen mennyt noin puoli tuntia etukäteen paikalle, ja koittanut saada piikkipaikkaa ovien vierestä mistä on sitten hyvä kärkkyä tiskille.
Mitään jonotusnumeroita en ole koskaan nähnyt näissä tilanteissa nähnyt käytettävän.
Jep, no ainakin kaikki Prismat ja cittarit aukeaa jo kasilta, että jono ilmeisesti muodostuu siihen tiskin eteen sitten. Kaupungille kun ei viitsi lähteä jonottamaan sillä loogisesti ajateltuna siellä on enemmän lössiä.
Jos turusta haet lippuja mahdollisimman vähällä jonottamisella niin kannattaa ehkä tarkistaa löytyykö lentoasemalta vielä lippupalvelun myyntipistettä. Jos sieltä löytyy myyntipiste niin tuskin kovin monelle tulee mieleen hakea lippuja sieltä.
Harmi vain, että asun toisella puolella kaupunkia joten kentälle on "helvetinmoinen" matka kun ei autoon ole vielä oikeuksia. Mietin myös kupittaan juna-aseman vieressä olevaa myyntipistettä, taitaa olla jossain valintatalossa tms.
Okei, eihän siellä ollut vuoronumeroita?Sieltä kupittaalta saattaa saada myös melko kivuttomasti, mutta kannattaa olla paikalla viimeistään 8:30. Itse hain Sentencedin hautajaisiin liput sieltä, eikä siellä ainakaan silloin ollut kuin muutama tyyppi minun lisäkseni. Muualla oli taas ollut aikamoisia jonoja kuulemma.
Mitkä perusteet? Olet ostanut jäsenyyden ja tulet saamaan kaikki sovitut jäsenedut käyttöösi.
Ostin jäsenyyden ainoastaan, että saisin presaleliput ostettua. Sivujen virheellisen informaation mukaan lipunmyynnin piti loppua vasta tänä aamuna, vaikka näin ei ollutkaan. Perusteet täyttyisivät hyvinkin todennäköisesti, mutta tuskin jaksan alkaa sen enempää asiasta vääntämään.
No tuskinpa tuo riittäisi, sillä tuo nyt ei ole Se juttu millä edes tuolla sivuilla jäsenyyttä mainostetaan.
Okei, eihän siellä ollut vuoronumeroita?