Perusäijät ja siihen päälle Hokin Oikarinen ja Sportin uusi ruotsalainen kysymysmerkki. Siitä pitäisi kolmen kärki löytyä.
Ja siihen päälle Jussi-Mikko Makkonen, Jukurit, vaikka harvoin Jukuripelaajia aivan pörssikärjessä onkaan.
Perusäijät ja siihen päälle Hokin Oikarinen ja Sportin uusi ruotsalainen kysymysmerkki. Siitä pitäisi kolmen kärki löytyä.
Sijat 5-9
K-Vantaa, HeKi, LeKi ja KooKoo
K-Vantaalla pakka vähän sekaisin vielä (missä sentterit?), mutta potentiaalia on vaikka mihin. Maalivahtipeli lienee yksi sarjan parhaista Kaltiaisen myötä ja uskon sen vievän pitkälle. Jokipojilla taas maalivahtipeli tuntuu olevan heikoin kohta ja sen myötä muuten hyvä joukkue voi olla yllättävissäkin vaikeuksissa. Menee kuitenkin pleijareihin. HeKi ja KooKoo taistellee viimeisestä pleijaripaikasta, sillä uskon, että LeKi on tämän kauden musta hevonen mennen kirkkaasti kahdeksan parhaan joukkoon.
Täytyy ihailla fordelin puolueetonta katsantaa verrattuna muihin ko. joukkueen kannattajiin.
Liian köykäinen? - kuin Nykäsen Matti Meripäivillä.Sijat 10-12
Titaanit, Salamat, SaPko
SaPkolla peli sekaisin kun Nykäsen Matti vappuna, Salamoilla koko organisaatio sekaisin kun Nykäsen Matti juhannuksena ja Titaaneilla taas materiaali on vaan liian köykäinen. Uskon silti, että kotkalaisilla on pieni yllätyssauma.
Jos minä itse olisin Kaartinen niin olisin vieläkin käärmeissäni siitä miten Arto Sirviö peluutti "minua" aikoinaan Sportissa.
Jos minä itse olisin Kaartinen niin olisin vieläkin käärmeissäni siitä miten Arto Sirviö peluutti "minua" aikoinaan Sportissa.
Kato meillä on ollut kiekkokulttuuria jo varhain. Joka ei vanhoja asioita tunne, ei tiedä mihin ollaan menossa tulevaisuudessa.Mihinköhän asti vaasalaisten muisti muuten ulottuu? Kait ne on jo päässeet yli nuijasodasta?
1. TuTo 106 (1.)
2. Jokipojat 96 (4.)
3. Jukurit 94 (3.)
4. LeKi 94 (2.)
....
Tuossa omassani keskiarvot on yhteiset riippumatta koti- vai vieraspeli. Eli tilastot saa melkeinpä sellaisiksi kuin haluaa...