Re: http://www.hermesht.com/forum/post.php?cat=1&fid=5&pid=16&page=1
Viestin lähetti Jaska85
Näkökantoja voi eri asioihin olla erilaisia ja näin hyvä. Tapa, jolla eriävät näkökannat esitetään onkin sitten jo eri tarina. Itse en pidä tästä Nollanollan ja kake'sin linjasta, jossa haukutaan toinen ilman mitään perusteluja.Kake'sin tyyli on mitä on, mutta nollanolla tätä tapaa tuo esille välillä varsin selkeästi. Hän heittelee näitä omia mielipiteitään faktoina ympäri internetiä ja jokaisen viestin jälkeen täytyy erikseen pyytää joihinkin väittämiin selvitystä tai korjausta. Joskus niitä tulee, mutta useimmiten ei.
Toinen ääripää kokkolalaisista on Börje. Harmittaa vain se, että hän ei ole kaikkein aktiivisin näistä kirjoittajista. Hän kertoo omat mielipiteensä asioista ja perustelee mielipiteensä hyvin.
Okei. Tuo oli sinun mielipiteesi. Et silti perustellut sitä millään tavalla. Viestistisi kirjoitustavasta huokuu läpi myös se, että todellisuudessa et edes tahdo miettiä järkevästi Sportin
mahdollisuuksista. Päinvastoin. Lauseestasi huomaa heti sen, että olet mielipiteesi muodostanut ja et sitä muuta. Olet asettanut heti Sportin sellaiseen tilanteeseen, että muilla ei ole väliä, kunhan Sport ei liigaan nouse. Tätä käsitystä sinä yrität parhaasi mukaan änkeä jokaiseen aihetta koskevaan viestiisi.
Oletko sinä Nollanolla reilu ja realistinen?
Vastauksia jaska85:selle
Halusit perusteluja? no niitä tulee nyt.
MV: Härkönen.
On kieltämättä loistava mokke, monissa peleissä,mutta myös omaa katastroffi otteet eli ei ole voittavan joukkueen maalivahti,johtuen niin ailahtelevasta pelaamisesta ja ikäkin alkaa jo painaa. Härkösen avuilla Sportti sijoille 3-6 ei parenpaan mahdollisuutta myöskään H.D:n avuilla, hänellä samat ongelmat kuin Härköselläkin.
Puolustus:
M.Laine. Hermeksen alkukauden kingi. TPS käynnin jälkeen oletti olevansa Liiga tason pelaaja,ei vain ollut ja ajautui P.Järvisen harha syöttöjen tasolle,ei taklauksia ei maaleja ei "liigapakin" varmuutta.
Luotonen: ne pelit jotka näin tämän herran pelaavan niin sanonpa suoraan että Sportin fanien ei kannata arvostella Kotajärveä millään tavalla niin kauan kuin Luotonen huseeraa Vaasassa. Kauden onnistumiset sopii puusepän sormin laskettaviksi.
Loput pakit eivät viimekaudella eroittuneet millään kummallisella tavalla edukseen.
Hyökkääjät:
Kalle. ikämies jolla polvet taitaa olla jo tukien tarpeessa,kentälle tullessaan,yksi kierros ja vaihtoon, Kallemaiset taklaukset,vain muisto,keskittyy enemmän vastustajan fanien huutoihin ja niihin reakoimiseenn,vilkuttamalla.
Backman.
ei ole koskaan ollut sateentekijä missään joukkueessa.
Osala ja Napp vielä nuoria tosin Napp väläytti osaamistaan viimekauden lopulla mutta ei ole vielä Kuusiston korvaaja,maalintekijänä.
Pajuluoma keskittyy Sompin tapaan näyttelemään "kuollutta" kunnes pilli soi.
Hjerpe menee kuin päätön kana ympäri kaukaloa ja keskittyy Kallen tapaan enemmän yleisöön,taitaa olla uransa huipulla,mäenlasku on alkamassa.
M.Jäske, oli toissakudella todellinen tehopakkaus,mutta missä on kaverit viereltä,nimenomaan ne tutut silloiset?
Valmentaja:
Olen seurannut usein Tamin psykologista käyttäytymistä kentällä ja sen laidalla. Ihmiset piti mua idiottina kun sanoin että Tuto tiputtaa Kärpät 3-0 ja kuinkas kävikään.On ehdottomasti parenpi kommentoimaan MM kisoja kuin valmentamaan.
Siitä Uhosta on myös juteltu: Jo viimekaudella teidän Fanibussiin tuli herra Saari Kokkolan matkalle kertomaan Liiga projektista ja väitätkö Jaska85 vakavissasi ettei tällä,Hermeksen tai Sportin foorumeilla ole kukaa jolla suosikki joukkueena lukee Sport tai Red Army sanallakaan puhunut Liiganoususta ja että Sport on parenpi kuin esim: Kalpa.?
Tami kertoi nostavansa Sportin Liigaan kuten Tuton,Kärpät.
On vain muistettava tässäkohtaa että Sportin pelaajat, resurssit eivät ole lähelläkään sitä mitä ne oli Kärpillä Tamin aikana ja olen edelleen sitä mieltä että Kärpät olisi noussut jo vuotta aikaisemmin Liigaan jos valm. olisi Tamin sijasta ollut joku täysin jääkiekkoa ymmärtämätön henkilö.
Jaska85 on sitä mieltä että jotenkin "vihaan" Sporttia ja etten halua sitä Liigaan, missähän olen mahtanut sellaista kirjoittaa?
voit olla Jaska85 varma että jos Sportti nousee pelaamalla Liigaa tulen henkilökohtaisesti ostamaan kausikortin vaikka sinulta,sinähän jo tunnetkin minut. Joten varmaankin keksit jotain henkilökohtaista sanottavaa minulle.
Nyt kun Santanenkin pääsi Sporttiin niin olemme iloisia että meillä on Sport jonne, ikäänkuin työnnämme ne pelaajat joita emme tarvitsen. Alkaa näyttää entistä enemmän siltä että,
Sport on Hermeksen Farmi.heh!
Viihtyisää armeija aikaa sinulle Jaska85 kestä se kuin mies.