Saattaa olla, että Mestis-seurat ovat ihan itse säätäneet... seuroilla on realistinen käsitys tilanteestaan ja koronan vaikutuksista, kun taas täällä esiintyy itkupotkuraivarin kaltaisia tunteenpurkauksia ikäänkuin ajatuksella, että "MINULLE ei saa tehdä näin, että samoja jengejä vastaan pelataan noin usein".
Olen ainakin ollut käsityksessä että seurat on jossain muodossa ollut mukana päättämässä näistä Mestiksen tukipaketeista ja pitää myös muistaa, että matkakulujen lisäksi monesti paikallispelit vetää, jos ei älyttömästi enemmän, katsojia niin usein kuitenkin seuroille keskimääräistä tuottoisampia otteluja.
Tietty kyllästyminen varmasti tulee jos samoja seuroja monta kertaa kohdataan, mutta todennäköisesti tilipussi kuitenkin tykkää näistä ja siihen kun kylkeen tulee vielä matkakulusäästöt, niin monelle tuo voi olla tärkeä raha.
Tietenkin tulevaisuudessa pitää Mestiksen pystyä yrittää kehittymään eteenpäin ja silloin ei tuommoinen lohkojako olisi kovinkaan järkevänoloista, mutta ennen kuin katsotaan tulevaisuutta pitää ensi kausi turvata ja selvitä läpi kaudesta.