Eihän se mikään maalilaulu ole, mutta DAF-seniorit haikeudella muistelevat Diskoksen vuosien takaista kannustusbiisiä, joka menee jotakuinkin näin: "O-ooo, Diskos, on jengi verraton, o-ooo...". Viimeisen vuoden aikana on myös kuultu versiota "O-ooo, Diskos, on jengi vararton, o-ooo..." ;) Itse en ole koskaan kuullut alkuperäistä biisiä, mutta ehkäpä vielä joskus...
Olen muuten camp-hengessä keräillyt jonkin verran noita lätkä/urheiluaiheisia biisejä. Kokoelman ehdoton helmi on Vaajakosken Pelikaanien "kannustuslaulu" Vaajakosken Pelikaanit nousee kakkosdivariin. Biisin koskaan kuulleet kyllä muistavat sen, se on todella hilltön pläjäys. Tehty kylläkin toki kieli syvällä poskessa; taatusti ainoa lätkäbiisi, jossa on huilusoolo!! Taustaltahan löytyy takavuosien rokkihemmoja Keski-Suomesta. Ei SapKon "Talvisalossa taistellaan" kipalekaan huono ole....
Oma lukunsahan ovat nämä biisit, joita soitetaan vastustajan joutuessa jäähylle. Kokkolassa soitetaan Irwinin Häirikköä. Aikoinaan Lappeenrannassa soi Lapinlahden Lintujen Älä viskaa mua pihalle. Myös reggaehumppa Bad boys on käytetty.