Mainos

Mestis Finaali

• 7 216
  • 95

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Noh, tämä mikkeliläisten "sikakatsomo" nähtiin jo toissa ja viime kaudellakin, niin Jyväskylässä kuin vieraspelissäkin. Ei ole uutta ainakaan itselleni, toivottavasti kasvavat aikuisiksi ja ovat vähemmän humalassa tulevaisuudessa..

Filmaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
D Team
se on keskiviikkona katsottava tuo toivottavasti ratkaiseva peli urheilukanavalta. Pidän peukkuja Vantaan puolesta, jotta mestiksenkin kärki muuttuu pitkästä aikaa. Mitä mikkeliläisiin faneihin voisi muuta sanoa, kun kasvamisen paikka olisi monella fanilla. Epäurheilijamaista/lapsellista käyttäytymistä tuollainen.

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaatakaa ne Jukurit keskiviikkona. Kerrankin saataisiin eri mestari sarjaan.

Huonolle joukkueelle ei KooKoo hävinnyt. En usko, että KooKoo olisi pystynyt yhtä hyvin pistämään Jukureille kampoihin.

vihtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit
Mikkeliläiset hoi!!

Keskiviikkona saattaa ratketa Mestis-mestaruus, joten Jukuri pelaajat tarvitsevat kotiyleisön kaiken tuen. Lisäksi TV-ottelu saattaa aiheuttaa hieman jännitystä ja kipsiä molempien joukkueiden pelaajissa.

Toivottavasti Jukurit saa vielä jostain kaivettua lisäpotkua jäntereisiinsä ja hoitavat tämän ottelupallon kotiin. Tämä aiheuttaisi myös Kiekkovantaan pelaajille pientä lisäjännitystä seuraavaan peliin.

Jukuripelaajien on keskityttävä seuraavassa pelissä aina siihen hetkeen kun ovat jäällä. Tehtäviä on kaksi 1 saada kiekko mahdollisimman monta kertaa vastustajan maaliin ja 2 estää joka hetki kiekon meno omaan maaliin. Kaikki muu on täysin sivuasiaa.

Pikkasen tietenkin joutuu miettimään kuinka nämä asiat pystyy toteuttamaan.

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Filmaaja
Mitä mikkeliläisiin faneihin voisi muuta sanoa, kun kasvamisen paikka olisi monella fanilla. Epäurheilijamaista/lapsellista käyttäytymistä tuollainen.

En tiedä mistä pelistä puhut, mutta jos kyse oli lauantain pelistä niin olet oikeassa. Käyttäytyminen oli lapsellista, sillä käyttäytyjät olivat lapsia. Toisaalta, voisihan ne lapsetkin opettaa käyttäytymään hieman paremmin.

Mutta itse asiaan. Jukurit on melko uuden tilanteen edessä. Näin pahasti ei olla oltu alakynnessä pitkään aikaan. Muistaakseni aikoinaan nousukarsinnoissa Jukurit oli Sapkoa vastaan tappiolla 0-2, mutta pystyi kääntämään sarjan 3-2 voitoksi.

Jukureiden pelin pitää parantua paljon. Nyt neljästä kentällisestä ainoastaan Koposen johtama vitja (laidoilla Sipiläinen ja Piiroinen) on hoitanut hommansa. Erityisesti Lehtonen + Laakso kaksikon toivoisi pelaavan samalla tasolla kuin runkosarjassa.

Niin kauan kuin on mahdollisuuksia, niihin pitää uskoa. Kova työ on kuitenkin edessä, jos kannu aiotaan Mikkelissä pitää. Paras voittakoon ja täytyy tunnustaa, että tähän mennessä se on selvästi ollut K-Vantaa.

Scotty

Jäsen
Ei yllätys

Mikeliläisllä on ollut kovin uhoava usko omiinsa. Hyvä niin? arvotin jo talvella nähtyäni kaikki kärkijoukkueet kertaan että K-Vantaa oli paras joukkue.
Jukurit selvisi Sportistakin enemmän onnella kuin taidolla. Joukkueen maalintekotaito ja vastuun otaaminen tekopaikoissa on surkeaa. Näennäistä neitekiekkomaisita pelinhallintaa kyllä osataan mutta KiVa pelaa kunnon jäkkiekkoa joka tepsii varmasti Jukureihin.
Kullervot sun muut savolaiset eivät näe toki mitään puutteita jumaloimissaan Jukureissa ja on hyvä että Vantaa pudottaa heidät pilven päältä.
K-Vantaa ei tarvitse jakoaikojakaan Jukreiden selvään nöyryyttämiseen.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä....

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Ei yllätys

Viestin lähetti Scotty
Kullervot sun muut savolaiset eivät näe toki mitään puutteita jumaloimissaan Jukureissa ja on hyvä että Vantaa pudottaa heidät pilven päältä.
En laske itseäni savolaiseksi. Olen itse asiassa kotoisin Vantaalta. Pitäisiköhän kääntää takkia tässä vaiheessa?

Itse ainakin olen huomannut Jukureiden pahimman puutteen eli maalinteko-ongelman jo monta kuukautta sitten ja olen siitä maininnut tässäkin ketjussa. Toinen ongelma on ollut yv-peli, joka edellisessä ottelussa toimi, mutta joka pudotuspeleissä on ollut tosi heikkoa. Maalinteko on koko pudotuspelien ajan ollut ongelma. Hermestä ja Sportia vastaan puolustus piti riittävän hyvin ja ottelut voitettiin vähillä tehdyilla maaleilla. K-Vantaan vahvaa hyökkäyspeliä vastaan ei vielä ole lääkettä löytynyt, voi olla ettei löydykkään. Uskon kuitenkin, että RD jotain keksii.

Janii

Jäsen

Viestin lähetti Scotty
Jukurit selvisi Sportistakin enemmän onnella kuin taidolla.
Kyllä minusta maalit ratkaisee ottelut, vai olenko väärässä? No kieltämättä onnea oli mukana ja sitä pitääkin olla vähäsen aina, mutta ne MAALIT ratkaisee pelit.

Viestin lähetti Scotty
Selevä. Jukurit on kuolevaisia niinkuin me muutkin tallaajat. Puutteina minä näen maalin teon tai tarkemmin sanoen maalipaikkojen hyödyntämisen paremmin. Jukureilla ei ole sellaista maalin tekijää mikä voi ratkaista itestään otteluita. Laakso ja Lehtonen oli runkosarjan lopussa kova kaksikko, mutta näissä play offeissa ei ole ollut niin kovaa panostusta peleissä pisteiden muodossa. Ja muistakaa tämä on minun näkymys, kaikilla on omansa.

Noh itse finaali sarjasta. Otteluvoitot on 2-0 Vantaan hyväksi, eli pahalta näyttää. Toivottavasti Jukurit nyt kotona ottaa edes yhden voiton ja vielä UTV:ee kameroiden edessä.

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Viestin lähetti Scotty
Mikeliläisllä on ollut kovin uhoava usko omiinsa. Hyvä niin?

Enpä ole erityistä uhoa mikkeliläisten puolelta huomannut. Jos uhosta puhutaan, niin katsohan huviksesi omat kirjoituksesi Jukurit-Sport -välieräketjusta.

arvotin jo talvella nähtyäni kaikki kärkijoukkueet kertaan että K-Vantaa oli paras joukkue.

Sinullahan on sitten melkoisen tarkka silmä, kun yhden ottelun perusteella pistit joukkueet selkään järjestykseen. Toisaalta "arvottelit" tuossa aiemmin Sportin kaatavan Jukurit voitoin 3-1. Tämäkin sarja on pahasti kesken eikä mitään ole vielä ratkaistu.

Edit: typo

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Selkä on tosiaan Jukureilla nyt seinää vasten, mutta kyllä täällä Mikkelissä vielä omiin uskotaan.
Harmittaa vaan, kun pelissä on nyt ollut noinkin paljon puutteita eri osa-alueilla, jotka vielä jokunen aika sitten olivat ihan hyvällä mallilla. Täytyy muistaa, että Mikkelissähän Jukurit kykeni kahdessa runkosarjan pelissä tekemään Vantaan verkkoon 11 maalia.
Jukurien pelissä ei ole nyt sitä samanlaista iloista ilmettä, kuten esim. viime keväänä. Nyt pienetkin asiat tuntuvat vaikeilta tai ne tehdään vaikeasti.

Noh, ei tässä vielä lannistuta. Kiekko-Vantaa on kova joukkue, mutta vasta sitten ovat tosi kova, jos pystyvät kahdesti peräkkäin Mikkelissä voittoon!
Ennakkoliput on hommattu ja toivottavasti hallilla riittää ääntä ke:na!
Tervetuloa vantaalaiset ja muutkin Kalevankankaalle (myös sunnuntaina)!

apostoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JALKAPALLO, NJ Devils
"Kullervot sun muut savolaiset eivät näe toki mitään puutteita jumaloimissaan Jukureissa ja on hyvä että Vantaa pudottaa heidät pilven päältä."

Ei kannata yleistää, on täällä Sawossakin sisäisiä jännitteitä, esim. minä Savonlinnalaisena en ikinä toivo mitään hyvää Mikkelin suuntaan. Eli tsemppiä ja onnea Kiekko-Vantaalle, asuuhan minulla sukulaisiakin Vandaan suunnalla(vaikka tuskin edes tietävät mikä KiVa on..).

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Viestin lähetti apostoli
"Kullervot sun muut savolaiset eivät näe toki mitään puutteita jumaloimissaan Jukureissa ja on hyvä että Vantaa pudottaa heidät pilven päältä."

Ei kannata yleistää, on täällä Sawossakin sisäisiä jännitteitä, esim. minä Savonlinnalaisena en ikinä toivo mitään hyvää Mikkelin suuntaan. Eli tsemppiä ja onnea Kiekko-Vantaalle, asuuhan minulla sukulaisiakin Vandaan suunnalla(vaikka tuskin edes tietävät mikä KiVa on..).

Siis ihan oikeesti !! Täällä taas väitellään kuin pikkukakarat asuinpaikoista ja kenelle toivotaan hyvää ja kenelle pahaa.Herätkää pahvit !!! Eipä tähän muuta voi todeta, todella lapsellista touhua.Eiköhän urheilun pitäisi olla se pääasia eikä se puhuuko savon vai turun murretta.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Re: Re: Ei yllätys

Viestin lähetti JaHe
Kyllä minusta maalit ratkaisee ottelut, vai olenko väärässä? No kieltämättä onnea oli mukana ja sitä pitääkin olla vähäsen aina, mutta ne MAALIT ratkaisee pelit.

Niin ne maalit. Jos puusilmäinen mikkeliläismaalituomari olisi nähnyt sen maalin, niin mistä tietää kuka finaalissa pelaisi.

Mitä muuten tulee mikkeliläisten käyttäytymiseen, niin samaa menoa oli hallissa silloin kun me olimme siellä. Kakarat hyppi riveleihin kiinni ja kaikenlaista roinaa lensi niskaan. Muu katsomo istuu seisomapaikoilla ja taputtelee kuin golf-kisoissa.

Jep jep, kiekkokulttuuria...

Viimeksi muokattu:

Janii

Jäsen
Re: Re: Re: Ei yllätys

Viestin lähetti mendieta
Niin ne maalit. Jos puusilmäinen mikkeliläismaalituomari olisi nähnyt sen maalin, niin mistä tietää kuka finaalissa pelaisi.

Mitä muuten tulee mikkeliläisten käyttäytymiseen, niin samaa menoa oli hallissa silloin kun me olimme siellä. Kakarat hyppi riveleihin kiinni ja kaikenlaista roinaa lensi niskaan. Muu katsomo istuu seisomapaikoilla ja taputtelee kuin golf-kisoissa.

Jep jep, kiekkokulttuuria...

Just, sinä se sitten jaksat puhua jostain yhdestä hylätystä maalista, niino ei sitä tiedä ketkä OLISI pelannu finaalissa jos se maali OLISI hyväksytty, mutta kun ei hyväksytty vaikka sinä niin paljon OLISIT halunnut että se OLISI hyväksytty. On tämä JOSSITTELU niin kivaa, eikö? Mutta nyt mestis finaalissa pelaavat Jukurit ja K-Vantaa sen varmaakin kaikki tietävät, luulisin?

Jaa.a, mitähän tohon sinun mikkeliläis yleisön arvosteluun tulee, niin en kyllä sano mitään.

vihtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit
Pikkukakaroille.

Olen Jukka L:n kanssa samaa mieltä täällä monet pikkukakarat puhuu menneistä kun nyt pelataan loppuotteluita. Minä olin Kalevankankaan hallissa ja näin mitä siellä tapahtui mitään järeitä ei lennellyt paitsi sanoja niin kuin tälläkin palstalla. Tämän enempää en suostu menneitä kaiveleen.

Jukureille toivotan rentoa iltaa huomenna, kyllä niitä maaleja vielä tulee. Ja Nikkilälle erityisesti tsemppiä, vihaat vain kiekkoja.
Ei turhia paineita ilta on vielä nuori. Vantaalle lähdetään perjantaina ja tämä ei ole mitään uhoamisti vaan uskoa Jukuri joukkueeseen.

Jukureiden toiminta tuottaa jälleen useamman liiga kypsän kaverin ja sehän on tällä hetkellä parasta Mestiksessä.
Jukureiden toiminta on varmasti Mestiksen valioluokkaa, koko orkanisaatio toimii minusta kiitettävällä tasolla.

vihtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit
Pikkukakaroille.

Olen Jukka L:n kanssa samaa mieltä täällä monet pikkukakarat puhuu menneistä kun nyt pelataan loppuotteluita. Minä olin Kalevankankaan hallissa ja näin mitä siellä tapahtui mitään järeitä ei lennellyt paitsi sanoja niin kuin tälläkin palstalla. Tämän enempää en suostu menneitä kaiveleen.

Jukureille toivotan rentoa iltaa huomenna, kyllä niitä maaleja vielä tulee. Ja Nikkilälle erityisesti tsemppiä, vihaat vain kiekkoja.
Ei turhia paineita ilta on vielä nuori. Vantaalle lähdetään perjantaina ja tämä ei ole mitään uhoamisti vaan uskoa Jukuri joukkueeseen.

Jukureiden toiminta tuottaa jälleen useamman liiga kypsän kaverin ja sehän on tällä hetkellä parasta Mestiksessä.
Jukureiden toiminta on varmasti Mestiksen valioluokkaa, koko orkanisaatio toimii minusta kiitettävällä tasolla.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Ei yllätys

Viestin lähetti JaHe
Just, sinä se sitten jaksat puhua jostain yhdestä hylätystä maalista, niino ei sitä tiedä ketkä OLISI pelannu finaalissa jos se maali OLISI hyväksytty, mutta kun ei hyväksytty vaikka sinä niin paljon OLISIT halunnut että se OLISI hyväksytty. On tämä JOSSITTELU niin kivaa, eikö? Mutta nyt mestis finaalissa pelaavat Jukurit ja K-Vantaa sen varmaakin kaikki tietävät, luulisin?

Jaa.a, mitähän tohon sinun mikkeliläis yleisön arvosteluun tulee, niin en kyllä sano mitään.

Niin. Yksi hylätty maali. Mietippä hetki, jos tuo maali olisi jossain vaiheessa hylätty Jukureilta. Esimerkiksi se kolmannen ottelun Jormakan tekemä häkki. "No ei sitä nyt voinut hyväksyä, kun pomppasi niin onnekkaasti Sport-pelaajan luistimesta...", toteaisi maalituomari ja Laaksonen olisi levittänyt kätensä. Sport olisi rankaissut jatkoajalla. Varmaan jossittelu maistuisi silloin sinullekin.

Ja mitä tuohon onneen tulee, niin Sport laukoi 4:ssä ottelussa 1-1-tilanteessä varsinaisella peliajalla 3 kertaa tolppaan ja vielä jatkoajallakin kerran. Ja Jukureiden jatkoon menolla ei ollut mitään tekemistä onnen kanssa?

Mitäpä tuohon arvosteluun voi sanoa...?

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Kyllähän se, että Mestiksen voittaisi välillä joku muu kuin Jukurit, tekisi pelkästään hyvää koko sarjalle. Tämän voisivat varmasti myös jukurikannattajat myöntää. Mikkelissä on nyt viime kausien aikana saatu jo makeaa mahan täydeltä. Aika jännä juttu on myös se, että Hermeksen kannattaja vihtori on selvästi Jukurien puolella.

Janii

Jäsen
Hyvä Mendieta, en jaksa enää jossitella sinun kanssasi tästä asiasta. Eli antaa tämän asian olla nyt, kiitos? Faktahan on se että mestis finaalissa pelaavat tällä kaudella Jukurit ja K-Vantaa.

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Viestin lähetti Rooster
Kyllähän se, että Mestiksen voittaisi välillä joku muu kuin Jukurit, tekisi pelkästään hyvää koko sarjalle. Tämän voisivat varmasti myös jukurikannattajat myöntää. Mikkelissä on nyt viime kausien aikana saatu jo makeaa mahan täydeltä. Aika jännä juttu on myös se, että Hermeksen kannattaja vihtori on selvästi Jukurien puolella.

Se on totta mitä Rooster sanoi voittajan vaihtumisesta sarjan kannalta.Itse en tietenkään toivo Vantaan voittoa vaikka se toisi vaihtuvuutta sarjaan.Keskiviikkona kivalla on paikka pistää kausi nippuun ja viedä pytty Tikkurilaan.Jos kiva jatkaa samoja otteita kuin aikaisemmissa kohtaamisissa niin tulee todennäköisesti käymäänkin.Jukureiden otteet finaalisarjassa eivät ole kyllä itseäni vakuuttaneet.Hyökkäyspään viimeistely ontuu kaikista pahiten ja puolustuskin on tehnyt virheitä mitä runkosarjassa ei näkynyt.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti JaHe
Hyvä Mendieta, en jaksa enää jossitella sinun kanssasi tästä asiasta. Eli antaa tämän asian olla nyt, kiitos? Faktahan on se että mestis finaalissa pelaavat tällä kaudella Jukurit ja K-Vantaa.

Käy. Muistetaan vaan kaikki, ettei Jukurit mennyt finaaliin heittämällä, vaan tuomarivirheiden ja onnen avulla. Se toki voitti Sportin kolmesti ja ansaitsi finaalipaikkansa, sitä en kiellä.

Oikeudenmukaista ja tasapuolista onnea sisältävää kiekkokevättä kaikille!

vihtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit
Roostersille

Minä olen aina sen joukkueen puolella, joka on kehä kolmosen ulkopuolella. Ja sain Vaasan hallissa kerran todella pelätä. Siellä lenteli muutakin kuin sanoja, poliisit hoitivat asian. En kuitenkaan halua sitä muistella sen enempää. Otetaan tämä kuitenkin vain urheiluna ja parempi voittakoon.

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
vihtori: ihan hyvä perustelu :) Niin minäkin yleensä olen sen puolella, joka on kehä kolmosen ulkopuolelta. Mutta nyt Jukurit on hallinnut Mestistä jo liian suvereenisti, joten mestarin vaihtuminen olisi minusta erittäin tärkeä asia. Totta on kuitenkin se, että paras voittakoon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy