Noh, tämä mikkeliläisten "sikakatsomo" nähtiin jo toissa ja viime kaudellakin, niin Jyväskylässä kuin vieraspelissäkin. Ei ole uutta ainakaan itselleni, toivottavasti kasvavat aikuisiksi ja ovat vähemmän humalassa tulevaisuudessa..
Viestin lähetti Filmaaja
Mitä mikkeliläisiin faneihin voisi muuta sanoa, kun kasvamisen paikka olisi monella fanilla. Epäurheilijamaista/lapsellista käyttäytymistä tuollainen.
En laske itseäni savolaiseksi. Olen itse asiassa kotoisin Vantaalta. Pitäisiköhän kääntää takkia tässä vaiheessa?Viestin lähetti Scotty
Kullervot sun muut savolaiset eivät näe toki mitään puutteita jumaloimissaan Jukureissa ja on hyvä että Vantaa pudottaa heidät pilven päältä.
Kyllä minusta maalit ratkaisee ottelut, vai olenko väärässä? No kieltämättä onnea oli mukana ja sitä pitääkin olla vähäsen aina, mutta ne MAALIT ratkaisee pelit.Viestin lähetti Scotty
Jukurit selvisi Sportistakin enemmän onnella kuin taidolla.
Selevä. Jukurit on kuolevaisia niinkuin me muutkin tallaajat. Puutteina minä näen maalin teon tai tarkemmin sanoen maalipaikkojen hyödyntämisen paremmin. Jukureilla ei ole sellaista maalin tekijää mikä voi ratkaista itestään otteluita. Laakso ja Lehtonen oli runkosarjan lopussa kova kaksikko, mutta näissä play offeissa ei ole ollut niin kovaa panostusta peleissä pisteiden muodossa. Ja muistakaa tämä on minun näkymys, kaikilla on omansa.Viestin lähetti Scotty
Kullervot sun muut savolaiset eivät näe toki mitään puutteita jumaloimissaan Jukureissa ja on hyvä että Vantaa pudottaa heidät pilven päältä.
Viestin lähetti Scotty
Mikeliläisllä on ollut kovin uhoava usko omiinsa. Hyvä niin?
arvotin jo talvella nähtyäni kaikki kärkijoukkueet kertaan että K-Vantaa oli paras joukkue.
Viestin lähetti apostoli
"Kullervot sun muut savolaiset eivät näe toki mitään puutteita jumaloimissaan Jukureissa ja on hyvä että Vantaa pudottaa heidät pilven päältä."
Ei kannata yleistää, on täällä Sawossakin sisäisiä jännitteitä, esim. minä Savonlinnalaisena en ikinä toivo mitään hyvää Mikkelin suuntaan. Eli tsemppiä ja onnea Kiekko-Vantaalle, asuuhan minulla sukulaisiakin Vandaan suunnalla(vaikka tuskin edes tietävät mikä KiVa on..).
Viestin lähetti JaHe
Kyllä minusta maalit ratkaisee ottelut, vai olenko väärässä? No kieltämättä onnea oli mukana ja sitä pitääkin olla vähäsen aina, mutta ne MAALIT ratkaisee pelit.
Viestin lähetti mendieta
Niin ne maalit. Jos puusilmäinen mikkeliläismaalituomari olisi nähnyt sen maalin, niin mistä tietää kuka finaalissa pelaisi.
Mitä muuten tulee mikkeliläisten käyttäytymiseen, niin samaa menoa oli hallissa silloin kun me olimme siellä. Kakarat hyppi riveleihin kiinni ja kaikenlaista roinaa lensi niskaan. Muu katsomo istuu seisomapaikoilla ja taputtelee kuin golf-kisoissa.
Jep jep, kiekkokulttuuria...
Viestin lähetti JaHe
Just, sinä se sitten jaksat puhua jostain yhdestä hylätystä maalista, niino ei sitä tiedä ketkä OLISI pelannu finaalissa jos se maali OLISI hyväksytty, mutta kun ei hyväksytty vaikka sinä niin paljon OLISIT halunnut että se OLISI hyväksytty. On tämä JOSSITTELU niin kivaa, eikö? Mutta nyt mestis finaalissa pelaavat Jukurit ja K-Vantaa sen varmaakin kaikki tietävät, luulisin?
Jaa.a, mitähän tohon sinun mikkeliläis yleisön arvosteluun tulee, niin en kyllä sano mitään.
Viestin lähetti Rooster
Kyllähän se, että Mestiksen voittaisi välillä joku muu kuin Jukurit, tekisi pelkästään hyvää koko sarjalle. Tämän voisivat varmasti myös jukurikannattajat myöntää. Mikkelissä on nyt viime kausien aikana saatu jo makeaa mahan täydeltä. Aika jännä juttu on myös se, että Hermeksen kannattaja vihtori on selvästi Jukurien puolella.
Viestin lähetti JaHe
Hyvä Mendieta, en jaksa enää jossitella sinun kanssasi tästä asiasta. Eli antaa tämän asian olla nyt, kiitos? Faktahan on se että mestis finaalissa pelaavat tällä kaudella Jukurit ja K-Vantaa.