Mestis Fantasy 2023 – varausketju

  • 9 846
  • 186

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pelamo oli minullakin hyökkääjälistan top-5:ssä. Ihan puhtaasti sillä perusteella, että on mielestäni lähtökohtaisesti koko Ketterän kovin hyökkääjä (eli varmin pelaamaan eniten esim. ylivoimaa). Ja yllättyneenä seurasin, kun saman seuran kakkos-kolmoskentän pelaajia varattiin ennen Pelamoa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun piti justiinsa ottaa Arola. Ei ole IPK:ssa luultavasti kiekollinen ykköspakki, mutta on ollut ennenkin mun jengissä ja on hyvä ja luotettava poika. Mutta otetaan sitten Niko Mikkola Hokista.

@Myrsky74
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Hieman riskillä mutta otetaan maalin suulle Jani Lampinen, Kiekko-Espoo

@penaz
Minä puolestani otan TuTon Emil Vuorion, jonka halusinkin. Muuten yllättävän kauan kesti ennen kuin Jani Lampinen kelpasi kenelläkään. Tullee kuitenkin pelaamaan noin puolet peleistä ja voittamaan niistä suurimman osan. Sama koskee Vuoriota.

@Sergei Fedorov
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Kuten vähän arvelinkin, niin meikän kaavailemat veskarit ehti mennä. Joten siirrytään listalla (kyllä, sain sellaisen jopa väsättyä) eteenpäin ja otetaan Ketterästä Reima-Ville Roos. Pelannee about puolet peleistä.

Toisena napataan hyökkääjä Kristjan Kombe JoKPsta.

Pallo takaisin @penaz
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Hyviä vaihtoehtoja on jäljellä paljon. Vedän kuitenkin sen verran kotiin päin, että valitsen TuTon Miika Tiihosen.

@Rego
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Kallistutaan taas kotiinpäin ja otetaan pienellä riskillä Espoolta puolustaja, joka tänään kokoonpanossa ensimmäistä kertaa yli puoleen vuoteen.

Eetu Pylkkänen K-Espoo

@Everton
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kai sitä aina yksi vorssalainenkin voittavaan joukkueeseen mahtuu???

Michal Kvasnica, FPS

@stemme
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös