Mä tässä vähän pohdin ja odottelin mikä on tämän herran varausnumero. Ehdottomasti mahdollisuus +50p kauteen, mutta en ollut valmis ottamaan riskiä. Innolla odottelen hänen edesottamuksia.
Mä tässä vähän pohdin ja odottelin mikä on tämän herran varausnumero. Ehdottomasti mahdollisuus +50p kauteen, mutta en ollut valmis ottamaan riskiä. Innolla odottelen hänen edesottamuksia.
Tuliko sieltä se ketä luulit?Aikamoinen vonkale julkistetaan kuulemma huomenna. Tasapuolisuuden nimissä en ottanut, vaikka nimestä huhua kuulinkin. Syyskaudella hyvä taktikoida vaihtoa ajatellen.
Ei sentään vielä. Tämä oli leveyshankinta. Katsotaan tulisiko julkistus lähipäivinä.Tuliko sieltä se ketä luulit?
Minä puolestani otan TuTon Emil Vuorion, jonka halusinkin. Muuten yllättävän kauan kesti ennen kuin Jani Lampinen kelpasi kenelläkään. Tullee kuitenkin pelaamaan noin puolet peleistä ja voittamaan niistä suurimman osan. Sama koskee Vuoriota.
Jos pysys kasassa niin paras varaus tähän mennessä.
Mestis uusi tuttavuus, niin ilmankos tämä oli vielä vapaana sitten. Opitaan kantapään kautta.Jos pysys kasassa niin paras varaus tähän mennessä.
Jep. Ite olin edellisellä varauksella kirjoittanut jo J-M Alasen nimen, kunnes viime hetkillä vaihdoin Kombeen. Juurikin tuon takia, että aika paljon vajaita kausia.Jos pysys kasassa niin paras varaus tähän mennessä.