Mestis Fantasy – varausketju

  • 10 740
  • 195

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Samu Koskenkorva, Hermes

@LL90

Sitte onki enää maalivahtia vajaana, näyttäs että saadaan tänäkin vuonna drafti hyvissä ajoin maaliin. Isosta osallistujamäärästä huolimatta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Onko sinulla Viitasalosta jotain tietoa. Hokin kanssa tehty sopimus purettiin viime viikolla.
Tuli tässä mieleen, että mikäli joku Mestis jengi nyt julkaisisi sopparin viitasalon kanssa, niin eikös se voida silloin laskea mukaan? vai eikö lasketa, koska sopimus Hokkin kanssa oli purettu ennen draftin alkua?
 

Knap

Jäsen
Ylitalo olikin mennyt jo.. Tuomo Viitasalo

@Randy Marsh
Tuli tässä mieleen, että mikäli joku Mestis jengi nyt julkaisisi sopparin viitasalon kanssa, niin eikös se voida silloin laskea mukaan? vai eikö lasketa, koska sopimus Hokkin kanssa oli purettu ennen draftin alkua?
Joo voitaisiin laskea. Mun puolesta saat kyllä vaihtaa ton toiseen pelaajaan, kun selkeästi et tiennyt ettei sopimusta ole enää. Sen verran varmaan fair play henkeä löytyy.

Toinen fair play sääntö, mikä voisi olla, että jos ennen sarja-avausta joku pelaaja vaihtaa sarjaa tai loukkaantuu tosi pitkäksi aikaa, niin pelaajan saa vaihtaa..
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Joo voitaisiin laskea. Mun puolesta saat kyllä vaihtaa ton toiseen pelaajaan, kun selkeästi et tiennyt ettei sopimusta ole enää. Sen verran varmaan fair play henkeä löytyy.

Toinen fair play sääntö, mikä voisi olla, että jos ennen sarja-avausta joku pelaaja vaihtaa sarjaa tai loukkaantuu tosi pitkäksi aikaa, niin pelaajan saa vaihtaa..
Jos tämä on suurimmalle osalle ookoo, niin nöyrimmät kiitokset. Teen siis valinnan ja jos nyt ei muutosta hyväksytä nii kumotaan tämä valinta.

Kristian Tuohilampi

@Randy Marsh jatkaa
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Myös minun puolestani @LL90 saa joko pitää Viitasalon (hyvinkin mahdollistahan on, että päätyy pelaamaan jossain toisessa Mestis-seurassa) tai valita hänen tilalleen toisen pelaajan.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Uskokaa tai älkää, mutta toisiksi viimeisellä kierroksella voi varata pistepörssin voittajan.
Anton Vasilyev, TUTO Hockey
Anton on aika hyvin pelannut näkemissäni peleissä, vaikka hän ei ole maalin teossa onnistunutkaan. Taitoa, yritteliäisyyttä ja itsevarmuutta miehellä vaikuttaa olevan.
 

Knap

Jäsen
Anton on aika hyvin pelannut näkemissäni peleissä, vaikka hän ei ole maalin teossa onnistunutkaan. Taitoa, yritteliäisyyttä ja itsevarmuutta miehellä vaikuttaa olevan.
Yllätyin aika paljon, että tippui tänne asti. Mietin jopa ottavani aika paljon ylempänäkin, mutta otin sitten varmempaa korttia aina. Kuitenkin omaan silmään nuo taustat viestii, että siellä on sitä offensiivista arsenaalia varastossa ihan pistepörssin voittoon saakka - tai sitten jouluksi Venäjälle.

Hyvä kuulla, että pelannut hyvin, mutta mikset itse ottanut kuitenkaan?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Hyvä kuulla, että pelannut hyvin, mutta mikset itse ottanut kuitenkaan?
Ajattelin, että potentiaalistaan huolimatta on epävarmaa pääseekö Vasilyev TuTon kovatasoisiin kärkiketjuihin tekemään pisteitä. Siksi otin mielestäni varmempia valintoja. En kuitenkaan yllättyisi, jos mies olisi pistepörssin kärkisijoilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös