Mestiksen paras tuomari Sebastian Auger

  • 1 029
  • 9

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mestiksen paras tuomari Sebastien Auger

Olenko minä ainut jonka mielestä Sebastien Auger oli aivan p***a. Augerilla ei ollut mitään käsitystä mitä pelissä tapahtui, äijä vain seisoi ja huusi PLAY! PLAY!. Onkohan kukaan koskaan kertonut Augerille sellaisesta rangaistuksesta kuin estäminen. Nimittäin vähän näytti siltä kuin kiekkottomalle miehelle olisi saanut tehdä mitä vain. Ihan vitsinä heitin KooKoo-Sport ottelua katsoessani että pelaajaa vois todennäköisesti lyödä mailalla päähän, kunhan lyötävällä pelaajalla ei olisi kiekkoa. Ja alle minuutti tästä KooKoon pelaaja kokeilikin juuri tuota ja Auger katsoi aivan vierestä miten KooKoon pelaajan maila nousi täysin tilanteen ulkopuolella Sportin pelaajan päähän. Mutta ei Auger jäähyä anna, miten voisikaan, eihän Sportin pelaajalla ollut kiekkoa:D Olikohan kyseinen jääkiekkoliiton palkintoraati nähnyt edes yhtään Augerin tuomitsemaa peliä vai annettinko palkinto Augerille koska se on kanukki:confused: Voi tietysti miettiä että löytyykö mestiksestä parempia tuomareita?
 
Viimeksi muokattu:

Afan

Jäsen
Tjaa, itselleni jäi Sebastien Augerista ihan positiivinen kuva, paljon heikompiakin suorittajia jäällä on näkynyt. Tosin jo Kiekko-Vantaan ja KalPan välisessä puolivälierässä pilli oli melkoisen jäässä, mutta siihen peliin viheltämättömyys myös sopi, kun peli pysyi siistinä. Pudotuspeleissä ei pillin kai niin herkästi pidäkään soida, mutta tietysti jos selviäkään rikkeitä ei enää vihelletä, ei linja taida olla ihan oikea.

Yksittäisiä huonoja pelejä tuli kauden aikana varmasti jokaiselle Mestiksessä viheltäneelle tuomarille. Kuten pelaajillekin.

Yhtä mieltä ollaan luultavasti siitä, että ei tuomaritoiminnan taso Mestiksessä kovin kaksinen ole. Näyttää liitto pitävän Mestistä sekä nuorten pelaajien että tuomareiden koulutuspaikkana. Monessa pelissä kokemattomia ja parittomia raitapaitoja vietiin kuin pässiä narusta.

Jäällähän pässejä ei sitten kauheasti vietykään.

Ja loppuun positiivinen anti tuomaritoiminnalle. Ainakin itse näkemissäni peleissä tuomaritoiminnasta jäi selkeästi parempi mielikuva kuin parina edellisenä kautena. Joko olen itse kasvanut henkisesti tai tuomaritoiminta on tosiaan mennyt eteenpäin. Kumpikaan ei liene huono vaihtoehto.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä meikäläiselle sellainen mielikuva kauden tuomarityöskentelystä jäi, että liitto on varmaankin joutunut arpomaan "parhaan" tuomarin. Siihen en osaa ottaa kantaa, oliko juuri Auger se Mestiksen "vähiten huono" domari.
No, toivottavasti ensi kaudella liigan ylijäämätuomarit yrittävät parastaan...
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Muutaman pelin Auger taisi täälläkin vislata ja muistaakseni aika hyvällä menestykselläkin. Ainakin positiivinen kuva jäi mieleen.

Näkemieni perusteella olisin kyseisen arvon antanut HHenrikssonille.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Näin yhden Augerin vislaaman pelin (Tuto-Sport play off) ja siinä Auger oli ihan kahvilla.

HHenriksonille minäkin...
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Valinnat on aina vaikeita

Muutaman Augerin pelin olen nähnyt, ja no joo..... Mutta palkintoa en hänelle antanut. Mutta tiedän kyllä miksi Auger palkinnon sai, eli koko ajan kun hän on suomessa ollut niin hän on ollut Palmulan erikois suojelussa. Meni peli sitten miten vain niin Palmula on aina puolustanut ja kehunut vaikka kritiikin paikkaa olisi monasti ollut. Mutta mukavaahan on nähdä eri kulttuurista tullut vieheltäjä.

Henriksonia ei voinut palkita koska on liigatuomari.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ei voi muuta sanoa kuin että HAH HAH. Joku järkevä huusi vaasassa sille että pitääkö jonku kuolla ennenkö sä hommaat silmälasit v***n likinäkönen pa***a.

Miksei Kimmo Siipo? sekin oli yhtä huono. Jos totta puhutaan niin mun mielestä alkukaudella monta Sportin peliä viheltänyt X Veneranta olisi ansainnut tämän pystin.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo'o!!

Pudotuspeleissä oli kaverilla pilli aika pahasti hukassa. Runkosarjassa oli huonompiakin viheltäjiä.

Itselleni ei jäänyt yhdenkään hyvän tuomarin nimi mieleen vaikka hyviäkin suorituksia raitapaidoilta ajoittain nähtiin. Toivottavasti tuomaritaso nousee ensi kaudella Sm-liigan päätösten myötä.
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Allekirjoitan edellisten kirjoittajien näkemykset täysin. Vaasassa ei mies muistaakseni ole tällä kaudella (onneksi) esiintynyt, mutta mitä olen kuullut, niin linja kuitenkin pysyy. Eipä ole vaikea uskoa; kun se linja on lähinnä sellanen, että vierasjoukkueelle pari jäähyä ja kotijoukkueelle ei yhtään, niin sillä se homma sujuu ja pääsee pian kotia. Muistaakseni Sport-KooKoo-maratonottelussa ei Auger puhaltanut kolmen(?) jatkoerän aikana kummallekaan joukkueelle yhtään jäähyä, että silleen..., mutta jokaisellahan on kuitenkin oma mielipiteensä varmaankin tästäkin asiasta ja niin, pois, päin...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti SÄLLI 85
Vaasassa ei mies muistaakseni ole tällä kaudella (onneksi) esiintynyt
Oli Vaasassa mm. Ensimmäisessä TuTo-pelissä. Myös runkkiksessa vislannut (tai jättänyt vislaamatta) muutamia Sportin kotipelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös