Mainos

Mestikseen tulossa kova nimi?

• 13 526
  • 48

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ice Hockey kirjoitti:
Tietolähteenä joku tyyppi Chatistä ja porukka on jo täällä ihan täpinöissään kuka se voi olla. Vopattihan tohon kävis kun nyrkki silmään, mutta en usko ennenkuin kuulen tästä jostain virallisesti.

Tietolähde nyt vain ei satu olemaan "joku tyyppi".

Ihmemies

Jäsen
fågel kirjoitti:
Selvennäpä hieman.

Ja tosiaan.Vopattia on huhuiltu Sportiin jo jonkin aikaa mutta saa nyt nähdä.Toinen sanoo että on tulossa mutta uskon kyllä enemmän luotettavaan lähteeseen joka sanoi että ei ole Vopat se Sportiin tuleva ulko maalainen.

On se Vopat. En itse tiedä sen tarkemmin millanen pahvi muuta kuin että puoli vuotta, eli todennäköisesti siirtorajan umpeutumiseen asti ja jos Vopat ei halua jatkaa niin matkaa sitten muualle. Ihan hyvä vaan noitten kaverin vammojakin silmälläpitäen.

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Ihmemies kirjoitti:
On se Vopat. En itse tiedä sen tarkemmin millanen pahvi muuta kuin että puoli vuotta, eli todennäköisesti siirtorajan umpeutumiseen asti ja jos Vopat ei halua jatkaa niin matkaa sitten muualle. Ihan hyvä vaan noitten kaverin vammojakin silmälläpitäen.

Eli jos onnistuu, lähtee. Jos ei onnistu, ei mekään tehdä sillä jatkossa mitään. Onko toi nyt niin hyvä juttu sitten??...

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ihmemies kirjoitti:
Mikä hyvä tuo sitten olisi? Kuten everonkin totesi, niin mieshän häipyisi tuon mukaan kesken tärkeimpien pelien jos on kunnossa. Sellainen tuskin ketään Vaasassa kiinnostaa, että hankitaan mies parantelemaan vammojaan alkukaudeksi ja päästetään sitten irti isommille vesille ennen tärkeimpiä pelejä..

Afan

Jäsen
Kyllä tuo lähteen huomioonottaen Vopatilta kovasti kuulostaa.

Mitäkö hyvää Vopatin sopimuksessa olisi? Pirusti lisää väriä Mestikseen! Sitähän sarja nimenomaan tarvitsee, jotta joku muukin kuin innokkaimmat fanit kiinnostuisi.

Jos lähtee tammikuun lopulla, sittenhän lähtee. Tasoerot kasvavat alkavalle kaudelle muutenkin, niin yksi menetys toiselle suosikeista ei pahaa tee. Paitsi ehkä vaasalaisille.

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Jos puolen vuoden pahvi on kyseessä, niin eiköhän se tarkoita sitä, että Mestis-pelit alkavat vasta siinä vaiheessa, kun mahdolliseen viimeiseen karsintapeliin on 6 kuukautta aikaa. Säästetään noissa verojutskissa sen verran, ettei satsaus Vopatiin olisikaan enää aivan mahdoton ja ratkaisupeleissä olisi sitten kova mies kehissä.

Tosin Vopat-huhu tuntuu todella miedolta, kun ensin maiskuteltiin Guerrierolla. Ei ollut Romanin näytöt mitenkään jäätäviä Jokereissa, olisiko sitten Mestiksessä vauhti niin paljon hitaampaa, että Romanin kädet toimisivat pienemmissä piireissä letkeämmin?

fire^soul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings
Mielenkiintoinen huhu, joka on kyllä jo pitempään ollut ilmoilla. Itse taas kuulin eräältä pelaajalta (aika hiljaista että kertoisin kuka), että tarjous meni umpeen viime perjantaina klo 24.00 mennessä. Eli jos sopimus on, sen pitäisi jo olla tiedossa, mikäli sopimuksenteon aikarajaa ei ole syystä tai toisesta jatkettu. Eli neuvotteluyhteydessä ollaan oltu. Mutta siitä onko Vompatti sopimuksen tehnyt, ei mulla, eikä kyseisellä pelaajalla edes, ollut eilenkään edelleenkään mitään tietoa. Mikä taas ei välttämättä ole hyvä merkki... Täytyypä muuten konsultoida kaveria jälleen tänään tilanteen kehityksestä. Samaa mieltä siinä oon muiden kanssa että kova "nimi":hän Vompattimatti on, mutta onko enää sillä tasolla että auttaisi tosissaan joukkuetta? Varsinkaan uusilla säännöillä? Sen näkee sitten jos niin käy.

Ihmemies

Jäsen
Jape kirjoitti:
Mikä hyvä tuo sitten olisi? Kuten everonkin totesi, niin mieshän häipyisi tuon mukaan kesken tärkeimpien pelien jos on kunnossa. Sellainen tuskin ketään Vaasassa kiinnostaa, että hankitaan mies parantelemaan vammojaan alkukaudeksi ja päästetään sitten irti isommille vesille ennen tärkeimpiä pelejä..

Ajattelin lähinnä että jos mies EI ole kunnossa niin voidaan purkaa sopimus ja jos kaikki hyvin ja haluja hänenkin suunnasta on jatkaa, niin sitten jää Vaasaan. En tiedä miten ylipäätään sopimus on sumplittu, mutta puolenvuoden pahvi kuulemma. Tuo siirtoraja juttu oli omaa spekulaatiotani.

fire^soul kirjoitti:
Mielenkiintoinen huhu, joka on kyllä jo pitempään ollut ilmoilla. Itse taas kuulin eräältä pelaajalta (aika hiljaista että kertoisin kuka), että tarjous meni umpeen viime perjantaina klo 24.00 mennessä. Eli jos sopimus on, sen pitäisi jo olla tiedossa, mikäli sopimuksenteon aikarajaa ei ole syystä tai toisesta jatkettu. Eli neuvotteluyhteydessä ollaan oltu. Mutta siitä onko Vompatti sopimuksen tehnyt, ei mulla, eikä kyseisellä pelaajalla edes, ollut eilenkään edelleenkään mitään tietoa. Mikä taas ei välttämättä ole hyvä merkki...

Sopimus on kuulemma jo kirjoitettu valmiiksi ja vain Sportin johtokunnan hyväksyntä on uupunut ainakin jossain vaiheessa. Varmaa tietoa tää mun korviin kantautuessa oli.

Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
fågel kirjoitti:
Selvennäpä hieman.

Ja tosiaan.Vopattia on huhuiltu Sportiin jo jonkin aikaa mutta saa nyt nähdä.Toinen sanoo että on tulossa mutta uskon kyllä enemmän luotettavaan lähteeseen joka sanoi että ei ole Vopat se Sportiin tuleva ulko maalainen.

Ja julle, eikö sun pitänyt olla kuukausi pois tältä palstalta?

Vopat se on. Näin se nyt vaan menee.

Ja piti olla pois SPORTIN ketjusta. ;)

Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
kuminaama kirjoitti:
Sitähän ei koskaan tiedä, mutta veikkaan, että Vilu on rauhoittunut. Rakensi talon ja sai muksun.
Muutenkin Forssan tilanne näyttää hyvältä Alpo Suhosen tullessa johtokuntaan ja Ilppo Aaltonen palasi puheenjohtajaksi (tämä on oikea kaveri keräämään sponsoritukia).

Unohtui aivan tähän kommentoida. Ei se talonrakentaminen välttämättä fiilareita jäällä rauhoita. Näin ainakin toivon.

Hienoa, että pitkäaikaisella arkkivihollisellakin vihdoin näkyy valoa tunnelinpäässä. Toivotan onnea ja menestystä kaudelle.

Märissä unissani näen kuitenkin ensi yönä Wilman vs. Vopat Mestiksen ensimmäisen KUNNON PAININ. =)

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
No niin.Vopat se sitten on ja Sportiin tulee.Kaverin oli pitänyt kusettaa mua ettei tieto leviä mihinkään, no tässä ketjussa nyt kumminkin on siitä puhuttu jo varmana, ja näin asia näyttää nyt olevankin.Pelaako Vopat tuon 6kk alku vai loppupäästä?Ei kai seurajohdossa nyt niin tyhmiä olla että annetaan juuri siirtorajaa ennen ukko pois?

Retu

Jäsen
Julle51 kirjoitti:
Märissä unissani näen kuitenkin ensi yönä Wilman vs. Vopat Mestiksen ensimmäisen KUNNON PAININ. =)

No huh huh. Toivottavasti minun märät unet eivät tule koskaan olemaan Vopatin ja Wilmanin eikä kenenkään muunkaan miespuolisen kiekkoilijan painimista.

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Retu kirjoitti:
No huh huh. Toivottavasti minun märät unet eivät tule koskaan olemaan Vopatin ja Wilmanin eikä kenenkään muunkaan miespuolisen kiekkoilijan painimista.

No kutsutaanhan Vaasalaisia kuitenkin rantaruotsalaisiksi heh;) :D.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Ice Hockey kirjoitti:
No kutsutaanhan Vaasalaisia kuitenkin rantaruotsalaisiksi heh;) :D.

Kouvolalaiset tunnetaan länsirannikolla nimellä ryssä.

Sori oneliner, mutta jos ei muuta irtoa kun tämä ainainen "rantaruotsalaiset" niin tajuaisit edes olla sanomatta.

Rocco

Jäsen
Jaha.

Mr. Jäähyaitio ilmoitti äsken urheilukanavan chatissa jotakin sinnepäin, että Vopat tulee Sportiin... Mistäköhän Mr. Jäähyaitio on tiedon kaivanut? Vopatilta itseltään? Toivottavasti olisi sitten totta tämä repäisy!

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
fågel kirjoitti:
Kouvolalaiset tunnetaan länsirannikolla nimellä ryssä.

Sori oneliner, mutta jos ei muuta irtoa kun tämä ainainen "rantaruotsalaiset" niin tajuaisit edes olla sanomatta.

Ja tosikkojakin vielä :D. Huumoria peliin. Mulle on ihan sama miksi Kouvolalaisia kutsutaan, kun en siellä asu.

Ja nyt sitten riittää tämä keskinäinen nokittelu. Ice Hockey, fågel ja Pelicans81 kuittaavat kukin viesteistään varoituksen. Seuraavista vastaavista viesteistä on tarjolla pelikieltoa, joten eiköhän palata takaisin ketjun aiheeseen.

T: Mode-setä

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Rocco kirjoitti:
Jaha.

Mr. Jäähyaitio ilmoitti äsken urheilukanavan chatissa jotakin sinnepäin, että Vopat tulee Sportiin... Mistäköhän Mr. Jäähyaitio on tiedon kaivanut? Vopatilta itseltään? Toivottavasti olisi sitten totta tämä repäisy!
Luepas koko aihe läpi, puhuttu jo aikaisemmin. Eiköhän tässä ole näitä veroteknillisiä asioita, joita hoidetaan, ja asia julkistetaan myöhemmin, jos uutinen on totta. En kyllä usko ainakaan, että vielä kuukauteen tai kahteen mitään julkistetaan. Ellei sitten haluta, että Vopat houkuttelisi kausikortin ostajia.

Mutta, jos on näin, että pelaa puoli kautta Sportissa, niin olettaisi, että Marraskuussa nähdään Vopat Vaasassa. Ellei aikaisemminkin. Villi veikkaus tosiaan. Mitään hyötyähän ei ole ottaa miestä tänne ja lähettää johonkin muualle ennen tärkeiden pelien alkua.

cleanhit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Ducks
Kysymys, onko Vopat sellainen pelaaja joka johtaa joukkueen voittoon? Pedoissa ja Jokereissa se ainakin oli vain oman roolinsa vetäjä. Sellaista roolia ei taida Mestiksessä tarvita? Yleisön huokutteleminen onkin sitten ihan eri asia!

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
cleanhit kirjoitti:
Kysymys, onko Vopat sellainen pelaaja joka johtaa joukkueen voittoon? Pedoissa ja Jokereissa se ainakin oli vain oman roolinsa vetäjä. Sellaista roolia ei taida Mestiksessä tarvita? Yleisön huokutteleminen onkin sitten ihan eri asia!
Itsekin olen aika skeptinen. Kallis, loukkaantumisherkkä jne. Ja kaiken lisäksi jos Vopat on valmis tulemaan mestikseen niin tietää että herra on jäähdyttelemässä. Siis meille tulee uusi kallis ja laiska Fandul. Kaiken lisäksi huhujen mukaan puoleksi vuodeksi.

Ei helvetti, jotain järkeä! Jos 10% budjetista on jäljellä nyt niin säästetään se raha joulutauolle. Silloinhan pitäisi olla 20% säästettynä minun matikan mukaan. Otetaan sen jälkeen joku KUNNON pelimies. Karalahti? Nojoo... jos irtoo 1/4 hintaan...

Edit: Laskin uudelleen, Jere saa tulla 1/40 hintaan ja ilman ruokaetua.

Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Stone kirjoitti:
Tämän mukaan Vopat ei tule Sporttiin.
No, mielestäni hyvä juttu jos näin on, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Jotain kivaa voisi löytyä värittämään kautta. Kannattaisikohan odottaa joulutaukoon ja katsoa mitä silloin irtoaa? Tottakai se vaikuttaisi syyskauden yleisölukuihin negatiivisesti.

Odotellaan taas...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy