Mestaruussauna

  • 155 171
  • 625

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Jos en ole vielä tarpeeksi mainostanut niin olen nähnyt tällä kaudella vain 5 peliä paikan päällä ku olen ollu melkein koko kauden thaimaassa ja tarkoitus oli olla täällä toukokuun loppuun asti mutta ei tässä auta nyt mikään vaan poffeiksi on pakko tulla takaisin koska mestaruus on jo puoliksi taskussa;). Klapia vaan pesään.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.

Hauskaa, kun tuo Iltsikan kirjoitus päättyy sanoihin, että mikäli Lukko käyttää tulevan viikon oikein, niin joukkue pelaa samoista asioista kuin viime keväänä.

Taitavat kundit olla nyt matkalle Mikkeliin eli kauden pakollinen tervehdys RDn kotikaupungille. Ja sitten on viikon huili. Vasta ensi lauantaina kasataan kamppeet uudelleen. On sen verran hyvin mennyt, että saa todellakin ottaa tuplaespressot tähän väliin.

Toinen juttu on se, että tänä kautena ei pelata pronssista, vaan mestaruudesta. Ainakin niin uskon. Se on mahdollista, mutta ei nyt ruveta vielä saunaa lämmittämään.
 

burntarm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rd taisi mennä yksin mikkeliin, sillä IS:n toisessa jutussa Keränen mainitsi joukkuueen lähtevän Rauman yöhön.

Missäs me muuten juhlitaan kultajuhlat? Nykytori ei siihen sovellu millään tapaa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Asiasta tullaan järjestämään kysely. Rauman Lukko instituutiona ei lupaa mitään torijuhlia.
Kyselyn vaihtoehdot:

[ ] Tori
---[ ] Vastustan
---[ ] En vastusta
---[ ] Ihan sama

[ ] Äijänsuon mäki
---[ ] Vastustan
---[ ] En vastusta
---[ ] Ihan sama

Rajala poimii näistä itselleen mieluisimman vaihtoehdon rajaamalla osan tuloksista pois. Kysely lähetetään ainoastaan seitsemälle Lukkoa 30-luvulta asti kannattaneelle, joiden kanssa Rajala on jo sopinut asian etukäteen. Tai ei ole sopinut.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Saul Goodman kirjoitti:
Kysely lähetetään ainoastaan seitsemälle Lukkoa 30-luvulta asti kannattaneelle, joiden kanssa Rajala on jo sopinut asian etukäteen. Tai ei ole sopinut.

Tai ei ainakaan myönnä sopineensa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mahtaako höyryveturi kulkea Kiukaisten kautta?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Onnittelut!!! Lukko on tällä kaudella jengi isolla jee:llä, ja voi hyvin olla, että pudotatte Tapparan tai Kärpät välierissä (oletettavasti kohtaatte siellä).

Hienoa että perinteinen Lukko on tällä hetkellä noin kova joukkue. Dufvasta en tykkää, mutta se nyt on vaan mun mielipide. Mun puolesta Lukko voi vaikka voittaa the Kannun, koska IFK:sta tuskin siihen on tänä keväänä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
En kyllä saunaa päälle laita. Hyvin kyllä viimeiset pelit hoidettu ja kaikki kärkipään tiimit hoideltu viimeisissä kohtaamisissa. Suunta on kyllä pirun hyvä, mutta vähän pitää vielä petrata. Papat + Tukonenon ovat kyllä avainasemassa kun kannua jaetaan tai niiden kunto.

ps. Olkku priva
 
Suosikkijoukkue
Lukko
18 vuotta sitten Lukko oli runkosarjan kolmonen ja pistepörssin voittaja oli lukkolainen.

Taidan istua kylmässä saunassa huhtikuun loppupuolelle asti.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Porin tori soveltuu kultajuhliin.

Pesin lauteet. Aika nokiset oli viime vuoden lämmityksen jäljiltä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja silloin (aivan kuten 2011) voitettiin eka välierä vieraissa, olin katsomassa matsia Turussa.

Minä taas olin 1996 vasta siinä toisessa Turun pelissä, joka hävittiin. Ja kun päästiin autoon niin Auran Aalloilla soi
"Mä olin Pikkukaupungin poika,
oli suuret unelmat.
Mä olin Pikkukaupungin poika,
nyt nuo unelmat, nuo unelmat katoavat."

Prkl!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Puoli vuotta vielä aikaa löylyihin, mutta eiköhän aleta lämmittää saunaa.

"Syksyn mestaruus" näyttää jo selvältä, juna kulkee raiteillaan eikä haittaa vaikka keskitalven pimeimmillä hetkillä tulisikin pientä taantumaa. Paikka runkosarjan kuuden joukossa on käytännössä varma nakki ja kevällä tämä porukka tulee olemaan iskussa. Elikkä huhtikuun lopun torijuhlat siis pikkuhiljaa jo suunnitteille.

Perusraumalainen negailu saa nyt luvan väistyä. Saatana sentään, me ajetaan päätyyn asti!
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Runkosarjan johto ei sinällään yllätä, mutta silti mielessä on Dufvan ja Niämisen totemukset kauden alla, että runkosarja on "matka", josta pitää nauttia ja todelliset pelit käydään vasta keväällä. Peli kehittyy ja hitsautuu kauden aikana, mutta positiivista on se, että yhteishenki vaikuttaisi olevan kohdillaan ja lisäksi joukkueessa on kokeneita voittajatyyppejä (Vahalahti, Nieminen, Mikkola), jotka nousevat arvoon arvaamattomaan vaikeilla hetkillä ja tärkeiden pelien käynnistyessä.

Mestaruus on silti tavoitteena tällä kaudella, sehän on selvä.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Odotellaan kuitenkin vielä ennenkuin lähdetään saunan lämmitykseen...
Hyvältä kuitenkin just nyt näyttää mutta pari loukkaantumista voi muuttaa kaiken.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Perusraumalainen negailu saa nyt luvan väistyä. Saatana sentään, me ajetaan päätyyn asti!

No perkele. Ei väisty. Ennen kun läski rouva laulaa, nuolasee ennen ku tipahtaa, kuivaa ennen kun lentää ja mitä näitä nyt oli...

Ei silti, kyl mää voin pari klapii käydä heittääs ettei ihan kokonaan sammu.
 

burntarm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lisäänpä itsekin muutaman klapin. Noin.
Sitten takaisin negailuun. Missäs vitussa me torijuhlat pidetään, kun toi Rauman tori siihen ei enää katoksineen sovellu.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Matkustin syyslomaa lopettelemaan Raumalle ja tietysti Lukko-Saipa matsia katsomaan ja täytyy sanoa, että lippujen hinnoille sai erinomaisen vastineen. Peli oli tiukka ja dramaattinen, yli 4000 katsojan mukanaolo pelissä oli jotain, mitä ei televisiosta aisti.
Ja mikä tärkeintä, Lukolta löytyi jälleen se vaihde, jolla tiukatkin pelit voitetaan. Ehdottomasti parin klapin arvoinen juttu!
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo. Tuon keskustelun Anteroinen ja Rantanen olisi voineet käydä ihan kahdestaan. Muutenkin kiekkoareenassa on aika vähän juttuja itse pelistä. Otteluraportit on aika juosten kustuja, selvästi kiireellä ja jopa kesken peli tehtyjä. Paljon on juttuja sitten pelin vierestä. Näistä varsinkin Tanhuanpään muistelot sekä vierailevien tähtien JPMikolan ja Leppäsen jutut on mielenkiintoisia, ja kolumnistit on pääasiassa hyviä. Sitten on sellaista tauhkaa, kuten Anteroisen höpinät, ja Janne Rantasen raportit CHL-reissulta oli kanssa melko pelkistettyjä.
Paljon hienoa sisältöä, mutta aika vähän itse pelistä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rauman Lukko on helvetisti parantanut omaa toimintaansa. Olis aika suotavaa, että noi lehdetkin parantais. Ihan käsittämättömiä juttuja oikeesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös