Mestaruussauna

  • 155 229
  • 625

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joskus ois voinut vituttaa tän ketjun nosto, mutta nyt lähinnä hymyilyttää, kun ei varsinaisesti ole odotuksia.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos klapit pistetään kiukaalle niin mihin se löylyvesi heitetään, pesään vai?
Näin tässä on viimeisen 2,5 vuoden aikana homma kyllä mennyt. Noh, kai joku pian tajuaa tai muistaa miten tämä kuuluu hoitaa että lämpiää. Komiasti puut palaa kyllä tuossakin, mut ei kauhasti lämmitä ja pesäkin falskaa kuin Esteri.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvä eka kymppi ja melkein yv-maali Mikkelissä, joten tuskin on liioittelua nostaa ketju ylös.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se on aina juhlapäivä, kun Lukko melkein tekee maalin - puhumattakaan että melkein voittaa.
Kuka se hurmahenki oli kun jalkapalloa Yleisradioon joskus selosti, Jarmo Lehtinen kenties. Hänellehän pelkkä suomalaispelaajan palloon koskeminen oli juhlapäivä.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä kuinka monen asennuskaljan jälkeen joku on saanut idean laittaa klapit kiukaalle, mutteivat ne siinä kylmällä kiukaalla hirveästi lämmittäneet. Ja näytti olevan myös asennuskaljat päässeet saunalta loppumaan. Keräsin klapit pois kiukaan päältä takaisin puukoriin. Nyt lähimarkettiin hakemaan täydennystä asennuskaljoihin.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Täällä piisaa puita, just kaadettiin 3 hyvää mäntyä ja 1 kuusi (edit. koivu). Tosin sähkösauna mutta vittuako se haittaa heitetään sinne vaan!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Täällä piisaa puita, just kaadettiin 3 hyvää mäntyä ja 1 kuusi (edit. koivu). Tosin sähkösauna mutta vittuako se haittaa heitetään sinne vaan!

Olen huomannut, että niin kutsuttuja "Lukkokannattajia" vituttaa, eniten Lukon voitto. Yksi maali omiin ja telkkari kiinni, silti tietävät mikä on tilanne paskassa pelissä. Mä tykään, kun voitetaan tiukatkin pelit. Siis ihan oikeasti, kaveri tekee maalin ja "telkari kiinni, tää riitti mulle". Sitten ne kuitenkin kommentoivat otteleua? Hävettikö 21kväällä.kun TPS vei yhden pelin?
 

Lukom bualel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen huomannut, että niin kutsuttuja "Lukkokannattajia" vituttaa, eniten Lukon voitto. Yksi maali omiin ja telkkari kiinni, silti tietävät mikä on tilanne paskassa pelissä. Mä tykään, kun voitetaan tiukatkin pelit. Siis ihan oikeasti, kaveri tekee maalin ja "telkari kiinni, tää riitti mulle". Sitten ne kuitenkin kommentoivat otteleua? Hävettikö 21kväällä.kun TPS vei yhden pelin?
Tämän takia lopetin palstan lukemisen matsin aikana. 50 sek pelattu ja Lukko on ihan paska. Lukko tekee maalin ja Lämsälle patsas. Taas vihu tekee maalin ja Lukko on ihan paska ja kaikille kenkää.
Kaikki tyylillään, mutta mahtaisiko sieltä välimaastosta löytyä jotain harmaan sävyjä?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kaikki tyylillään, mutta mahtaisiko sieltä välimaastosta löytyä jotain harmaan sävyjä?
Siteeraan tässä kohtaa Eino Leinoa.

Jumalien keinu

"Kenen korkeat jumalat keinuunsa ottavat
kerta,
eivät ne häntä yhdessä kohden pidä,
he heittävät häntä
välillä taivaan ja maan –
siksi kuin järjen valon häneltä ne vievät."
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Siteeraan tässä kohtaa Eino Leinoa.

Jumalien keinu

"Kenen korkeat jumalat keinuunsa ottavat
kerta,
eivät ne häntä yhdessä kohden pidä,
he heittävät häntä
välillä taivaan ja maan –
siksi kuin järjen valon häneltä ne vievät."
Otitko sitä konjakkia useammankin paukun?
Meinaan kun tuo runosuoni puhkesi.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Otitko sitä konjakkia useammankin paukun?
Meinaan kun tuo runosuoni puhkesi.
En ottanut. Pitää ajaa tänään Lappeenrantaan.

Se vaan sattuu sopimaan tähän Lukon kannattajuuteen. Mennään huipulta pohjalle ja takaisin. Välimuotoa ei ole. Pelin aikana tuota tapahtuu varsin usein ja siksi huumorimielessä Leinoa siteerasin.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Mahtaiskohan porilaiset lainata meille Joensuun "puujalat" saunan lämmikkeeksi jos he eivät pääse itse pudotuspeleihin. Siitä en sitten tiedä syttyisikö niillä edes saunanpesä kunnolla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös