Minä aion vetää kunnon rännin jos mestaruus tulee, riippuen tietenkin siitä, että koska viimeinen peli ratkeaa mutta kai sitä voisi rällästää vaikka vappuun saakka :D, ja tietenkin rännin aikana täytyy osallistua kaikkiin mahdollisiin IFK aiheisiin juhliin ja tapahtumiin. Me kaikki olemme odottaneet tätä hetkeä 13 vuotta ja minä ainakin olen jo ilmoittanut vaimokkeelle, että juhlat ovat pitkät ja raskaat. Olin viimeisen mestaruuden aikoihin 15-16vuotias ja silti muistan lähes kaiken kun se olisi tapahtunut eilen, Jarkko Ruutu selostamassa pelinkulkua VIP tiloissa, kaikki se paska jonka joutui kestämään vain siksi, että kannatit joukkuetta nimeltä IFK, lähes jokapäiväiset tappelut koulussa yms, mutta en koskaan antanut periksi, olin hylkiö koska en mukautunut muiden tahtoon ja voi helvetti voin sanoa, että 90 alku oli varmasti raskaimpia aikoja nuorelle IFK-fanille, mutta silti pidin pääni enkä antanut periksi ja nyt juuri tällä hetkellä kaikki se kiusaaminen vittuilu ja syrjiminen on aivan yhden tekevää, me ollaan nyt matkalla mestaruuteen ja se korvaa kaiken, ihan kaiken. On mahtavaa olla ylpeä IFK kannattaja, on mahtavaa kannattaa tätä seuraa, on mahtavaa olla osana tätä perhettä!
edit. Onko muita samanikäluokan faneja joilla on samoja kokemuksia alakouluista? Voin kuvitella ettei se ainakaan stadissa ihan noihin mittakaavoihin edes silloin mennyt, mutta koko ikäni jpäässä asunee voin kertoa, että helvetin vaikeaa oli olla erimieltä kuin 99% muista koululaisita.