Täytyy kyllä ihmetellä, että missähän Pavel Skrbek oikein luurasi, kun lavalla heiluivat samaan aikaan mm. Samuli Kankaanperä ja Miika Roine. Enemmänhän Paveli pelasi, kun em. herrat yhteensä.
Jännä myös että pelaajien tultua lavalle Pöllänen alkoi huudattamaan yleisöä huutamalla "kuka puuttuu?". Minä huusin siinä kohti että Pavel!
No joo hyvät kekkerit oli, paljon paremmat kuin edelliset. Erittäin iso peukku noista traktorikyydeistä, vaikka en niitä nähnyt kuin nopeasti vilaukselta, lähes eturivissä kun olin. Pistetään vielä parit plussat ja miinukset.
+ Tilat, järjestelyt yms. Vessaan pääsi helposti ennen ja jälkeen show'n, tilat olivat siistit, oheismyynnit pelasivat. Kaikki toimi loistavasti. Vaikka porukkaa oli paljon, yleisössä oli silti sopivan väljää.
+ FP, oli ensimmäinen "kunnon" esiintyjä ja tunnelma sen mukainen. Kiitos tästä.
+/- Poju, ainoat hyvät renkutukset olivat Poika saunoo ja Haluu sitä miestä. Kaikki muu aika kovaa kuraa. Etenkin sankarit. Paikalla oli Sakke Kuosmanen, olisi nyt Sakke vetänyt sen biisin Finlandian sijasta. Ei oikein sopinut Finlandia sinne mutta ei nyt illan pahin moka ollut.
- Vähän turhan pitkä show. Meidän porukka tuli paikalle siinä klo 7 maissa, ja en nyt muista tarkkaan monelta show loppui, ehkä puoli 10? Eli 3,5h paikallaan seisomista. Edessä kun oli niin ei sieltä oikein pystynyt poistumaan. Tähän kun lisätään se että lopussa alkoivat suurin osa ihmisistä olemaan sen verta tuhdissa humalassa että itseä alkoi selvänä ärsyttämään.
- Se bändi minkä nimeä edes Pöllänen ei muistanut. Ihan jees musiikkia, mutta eipä oikein sopinut tapahtumaan. Vielä kun lisätään että ohjelmaa oli aivan tarpeeksi muutenkin, ei oltaisi tarvittu "täytebändiksi".
Mutta eihän siinä, kiitos JYP ja kiitos paikallaolleet. Unohtumaton ilta oli taas!
Ps, huomasiko kukaan Perriniä Finlandia-hymnin aikana? Jos itse näin oikein niin mies piti hymnin aikana kättänsä sydämen päällä. Vitsi mä rakastan tuota miestä! Herrasmies joka arvostaa kaikkea mikä liittyy JYPiin ja Suomeen.