Kyllä sitä Queenin We Are The Champions -biisiä kuuntelee, kun joku joukkue sen mestaruuden voittaa, ei siinä mitään. Mutta sitä J. Karjalaisen Sankarit laulua ei kuuntele huonolla huumorillakaan! Siis on kyllä vallan kamala laulu. Joskus sitäkin joutunut kuuntelemaan, kun FoA on niitä mestaruuksia naisten koripallossa vienyt.
Mutta juu, jos niitä uudempia biisejä tarvitsisi keksiä, niin tuota tuota, kyllä niitä biisejä löytyisi, mitä minä olisin valmis kuuntelemaan. Mutta se sukupolvien välinen kuilu on vaan niin kovin syvä, että ei siitä musiikista kovin moni varmasti innostuisi. Mutta ainakin sellainen punk/rock biisi Hot Action Copilta, kun Fever for the flava sopisi ainakin soitettavaksi halleihin. Ja sitä Lätkän ihmemaa -vingutusta voisi joskus soittaa juuri vähän kieli poskessa, eiköhän siitä saisi pleijareissa fiilistä! :) Sitten se (juujuu, tästä tulee varmasti kommenttia) Fintelligensin MM-kisabiisi Kaikki Peliin, sopisi varmasti soitettavaksi pelitauoilla, varsinkin pelin lopulla. Se kun on vähän nopeatahtisenpaa räppia. Sitten tulee vähän yksittäisiä biisejä (bändejäkin) vielä, mitä voisi soittaa:
Don Johnson Big Band - One MC, One Delay
The Rasmus - First day of my life
Velcra - My law (onko liian hevi?)
Larharyhmä - Lopeta
MC Nikke T - jos haluu saada (öden kieli poskes)
Busta Rhymes (featuring Spliff Star) - Make It Clap
Eiköhän vaikka HIMiltä löydy jotain biisejä myöskin. Siis kyllä noita on paljon noita kappaleita, mutta tälläinen on tämä kulttuuri. Ei niitä uskalleta muuttaa, pelätään että katsojat suuttuvat jne. Noh, katsotaan, jos vaikka joskus tulevaisuudessa..?
Yksi biisi kyllä saa meikään sitten todella paljon fiilistä (varsinkin vihreitten lasien läpi), nimittän Bryan Adamsin - We're gonna win. Kyseinen biisi oli tuossa päättyneellä kaudella siis FPS:n maalibiisinä, taisi olla muuten myös Pelicansin? Kuitenkin, tuo on niin rakas biisi minulle, että ei moni uskokaan. Se on mm. EA Sportsin NHL:ssä minulla maalibiisinä :)
Mutta jatketaan kun jaksetaan.