Mestaruus-DVD "KultaKerho" 2005-2006 *EI MAINOSTAMISTA*

  • 14 312
  • 68

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Aukioloaika askaruttaa

Niin, itse päädyn tiedustelemaan, miten tuo Kerhon, elikkäs Kertsukan, toimisto mahtaa olla auki noin kellonaikojen suhteen, kun en ko. tietoa netistä löytänyt.

Ja kyllä, tiedän että ko. byroo on suljettuna 22.-27.12.2006.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä monelta aukeaa mutta klo 17.00 asti on auki.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
DVD ostettu ja minä mitään joulua jaksanut odottaa, joten katsoinkin jo sen. Editille + muille levyn teon mahdollistaneille ISO KIITOS, vieläkin herkistyy noista tunnelmista.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hyvähyvähyvä

Niin, käväisinpä minäkin hakemassa itselleni kovan paketin toimistolta ja ilta onkin mennyt vanhoja muistellessa.

Asiain tässä valossa päädyn antamaan ison kiitoksen ko. tuotoksen tekijöille.

Ainoa asia mikä hieman ihmetyttää on se, että miksi ko. levyn kannessa on Ässien, IfK:n ja Kärppien logot, siis Kerhon lisäksi? Liekö kyseessä salaliitto, vai kosminen ennustus?

Täältä tähän
 

M10

Jäsen
ervatsalo kirjoitti:
Ainoa asia mikä hieman ihmetyttää on se, että miksi ko. levyn kannessa on Ässien, IfK:n ja Kärppien logot, siis Kerhon lisäksi? Liekö kyseessä salaliitto, vai kosminen ennustus?

Varmaan vain siksi, että kyseessä oli viime kevään pudotuspelien kärkinelikko. Muistaakseni ovat levyllä vielä siinä oikeassa järjestyksessään; Hopsku, Ässät, Kärpäset, Ifk.

Piti katsoa DVD vasta jouluna, mut Shelter spoilas mun jännityksen. Kerho siis varmaan juhlii mestaruutta leffan lopussa..?
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Morrow10 kirjoitti:
Piti katsoa DVD vasta jouluna, mut Shelter spoilas mun jännityksen. Kerho siis varmaan juhlii mestaruutta leffan lopussa..?


Kai se sitten pitää kertoa, että näin siinä käy. Ja spoilataan vielä sen verran lisää, että DVD:llä näkyi myös eräs Jatkoajan nimimerkki, jonka nimimerkki loppuu numeroon.....
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Logiikkaa

Morrow10 kirjoitti:
Varmaan vain siksi, että kyseessä oli viime kevään pudotuspelien kärkinelikko. Muistaakseni ovat levyllä vielä siinä oikeassa järjestyksessään; Hopsku, Ässät, Kärpäset, Ifk...

Niin, löytyihän sitä logiikkaa. Itse ajattelin niin, että Kärppien tilalla olisi ollut Ilves, eli näin kasassa olisivat olleet Kerhon pudotuspelivastustelijat.

Tästä voitaneen vetää se johtopäätös, että olen ilmeisesti liukumassa suppeakatseiseksi moukaksi, koska en nähnyt asian laajempia aspekteja, vaan tuijotin asiaa ainoastaan värilasien läpi, toisin kuin noin muuten Jatkoaikaskenessä ja muutenkin.

Täältä tähän
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Paljonko se levy maksoi? Kaverille kysyn, itselleni hinta on vaan numeroita.

Edit: Niin joo, olihan se hinta tosiaan tuolla jo aiemmin mainittu. (Hauska kaksoismerkitys tuolla 'Edit:' tässä tapauksessa.)
 
Viimeksi muokattu:
Ketju suljettiin taannoin koska keskustelua DVD:stä ei juurikaan havaittu, lähinnä mainostamista joka ei ole sallittua. Avaamme nyt ketjun otsikkoa muokaten, keskustelua varten.

Moderaattorit
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ostin, katsoin, petyin.

Oli ihanaa katsoa viime kevään tunnelmia uudelleen ja uudelleen. Yhä siinä tulee tippa linssiin. Alku oli loistava, innostava ja mukaansa tempaava... mutta kun odotin upeaa loppua, odotukseni romahtivat täysin. Kuvassa näkyi vain ihmisten päitä ja epämääräistä heilumista torilla lähes puolet DVD:stä.. Mihin jäi upeat leikkaukset ja tehosteet? Mihin musiikki ja tunnelman nostalginen kohottaminen? Ensi kerralla taidan tehdä moisen itse..

Siinä kaikki.
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kana kirjoitti:
Ensi kerralla taidan tehdä moisen itse..

Kyllähän sitä niin niin.
En ko. asiasta mitään faktaa tiedäkkään mutta eiköhän tämä dvd tehty aika nopealla aikataululla ja hyvin pienellä budjetilla niin tulos on tässä. Tärkeintä on että koko reeveeree on olemassa.

Tehdään sitten ECC:n ja Tupla MESTARUUDEN jälkeen Vol. 2 dvd yhdessä isolla porukalla. Eiks je?!?!
 

lakimies

Jäsen
Iso pettymys oli koko DVD.

Sisällöstä:
-Se, että ei näytetä runkosarjaa on OK. Mutta jokainen play-off peli olisi pitänyt olla levyllä.
-Vastustajajoukkueiden maalit, olisi pitänyt näyttää myös. Tällöin olisi pystynyt eläytymään peleihin paremmin, jännitystä lisää.
-Liian hidas tempo siirtymissä. Otsikot kestivät liian kauan ruudussa.
-Pelin jälkeinen toritapahtuma kestää aivan liian kauan, 10 min olisi ollut tarpeeksi. Lisäksi seuraavan päivän "kansanjuhla" aivan turhaa sisällyttää levylle. Kumpikin näistä on kuvattu/äänitetty pääosin niin surkeasti, joka on sinänsä ymmärrettävää, ettei niitä tämän vuoksi olisi edes tullut levylle laittaa.

Kuvanlaatu aivan järkyttävän paskaa. Erityisesti kotipelit, jotka eivät tulleet Neloselta/Canal+ltä. Mikä on lähdemateriaali, mikä on ollut siirtoketju DVD-levylle? Jos Nelosen/Canalin ottelut olivat tallennettu digitv streamista ja tämän jälkeen pakattu DVD:lle, pitäisi omalla kameralla kuvattujen osien olla laadukkaampaa, jollei kalusto ole paskaa.

Kansipaperi ilman mitään ajatusta tehty, levyn pintaan printattu vain levyn nimi...

Dolby 5.1 äänet, mitä järkeä? Tämänkin tilan olisi voinut käyttää pienempään mpeg2 pakkaukseen...
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
lakimies kirjoitti:
Kuvanlaatu aivan järkyttävän paskaa. Erityisesti kotipelit, jotka eivät tulleet Neloselta/Canal+ltä. Mikä on lähdemateriaali, mikä on ollut siirtoketju DVD-levylle? Jos Nelosen/Canalin ottelut olivat tallennettu digitv streamista ja tämän jälkeen pakattu DVD:lle, pitäisi omalla kameralla kuvattujen osien olla laadukkaampaa, jollei kalusto ole paskaa.

Itse tulin siihen johtopäätökseen, että omaa matskua on käytetty mahdollisimman paljon tekijänoikeus tjsp syistä. Tiedä sitten totuutta...
 

lakimies

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Itse tulin siihen johtopäätökseen, että omaa matskua on käytetty mahdollisimman paljon tekijänoikeus tjsp syistä. Tiedä sitten totuutta...

Näin varmasti asia onkin.

Nelosen/Canalin osalta olisi voinut pyytää kopion masternauhasta, eikä tyytyä digi-tv tallenteeseen, josta ilmeisesti DVD on nyt tehty. Kustannus ei varmaan olisi ollut paljoa suurempi, kun tekijänoikeudenhaltija joka tapauksessa veloittaa korvauksen materiaalinsa käytöstä. Laatu olisi ollut tältä osin aivan toista luokkaa.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Ensinnä kiitokset moderaattoreille ketjun avaamisesta.

Palaute on aina tervetullutta on se sitten millaista tahansa ja otan sen avosylin vastaan. Videotuotanto on sellainen ala, että siinä ei aina voi kaikkia miellyttää ja se on täysin ymmärrettävää, en minäkään kaikista lempinäyttelijöideni elokuvista tykkää. DVD:n sisältö päätettiin kuuntelemalla mahdollisimman monia tahoja ja heidän toivomuksia, sen kautta sisällöksi tuli tuo, mikä se nyt on.

Kana kirjoitti:
mutta kun odotin upeaa loppua, odotukseni romahtivat täysin. Kuvassa näkyi vain ihmisten päitä ja epämääräistä heilumista torilla lähes puolet DVD:stä.. Mihin jäi upeat leikkaukset ja tehosteet? Mihin musiikki ja tunnelman nostalginen kohottaminen? Ensi kerralla taidan tehdä moisen itse..

En tiedä kuinka korkeat odotukset Kanalla oli, ilmeisesti todella korkeat. Se, että mihin jäi upeat leikkaukset ja tehosteet, niin totean siihen vain, että DVD:n matsku on leikattua ja tehosteita on lisätty. Että mihin jäi musiikki, eikö sinulla ollut siinä musiikkia ollenkaan? Lisäksi voisit selkeyttää, että millainen on "upea leikkaus"?

lakimies kirjoitti:
Kuvanlaatu aivan järkyttävän paskaa. Erityisesti kotipelit, jotka eivät tulleet Neloselta/Canal+ltä. Mikä on lähdemateriaali, mikä on ollut siirtoketju DVD-levylle? Jos Nelosen/Canalin ottelut olivat tallennettu digitv streamista ja tämän jälkeen pakattu DVD:lle, pitäisi omalla kameralla kuvattujen osien olla laadukkaampaa, jollei kalusto ole paskaa.

En tiedä, millaisilla vehkeillä olet levyä katsonut, mutta kuvanlaatu on omasta ja monien, monien muiden mielestä ollut täysin riittävää. Ja nämä, jotka ovat kuvanlaatua riittäväksi sanoneet eivät ole kaikki minun ystäviäni. Toki myös omasta mielestäni siinä on parannettavaa, kotipelien osalta paljonkin. Pidän "järkyttävää paskaa" kuitenkin aika räikeänä terminä tässä tapauksessa. Nelosen/Canalin matskut on otettu käyttöön täysin pakkaamattomilta mastereilta.

Ei muuta kun lisää palautetta vaan tulemaan, niillä näitä hommia ruokitaan eteenpäin ja saadaan hommia kehitettyä. Ainahan se negatiivinen palaute on näkyvämpää, kuin positiivinen ja tottakai DVD:n "tuottajan" ne pitää kestää :)
 

Repe #51

Jäsen
Suosikkijoukkue
zlatan ibrahimovic, eric fehr
lakimies kirjoitti:
Sisällöstä:
-Se, että ei näytetä runkosarjaa on OK. Mutta jokainen play-off peli olisi pitänyt olla levyllä.
-Vastustajajoukkueiden maalit, olisi pitänyt näyttää myös. Tällöin olisi pystynyt eläytymään peleihin paremmin, jännitystä lisää.
-Liian hidas tempo siirtymissä. Otsikot kestivät liian kauan ruudussa.
-Pelin jälkeinen toritapahtuma kestää aivan liian kauan, 10 min olisi ollut tarpeeksi. Lisäksi seuraavan päivän "kansanjuhla" aivan turhaa sisällyttää levylle. Kumpikin näistä on kuvattu/äänitetty pääosin niin surkeasti, joka on sinänsä ymmärrettävää, ettei niitä tämän vuoksi olisi edes tullut levylle laittaa.
Samaa mieltä näistä.
Mutta jos kaikki playoff-pelit meinaat yhdelle dvd-levylle tunkea, tulee kuvanlaadusta enemmän kuin paskaa. Onhan levy tavallaan aika kökösti tehty, mutta on todella hienoa että joku jaksaa (yksin?!) näitä väsäillä. Itse olin enemmän kuin tyytyväinen saamaani joululahjaan :)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mäkin olen kyllä todella tyytyväinen tähän tuotokseen. Jos levyä verrataan vaikkapa Jokereiden NettiTV:een niin tuloshan on mahtava(Sorry Jokerilaiset mutta se on huono, ainakin vielä). Ja parempi tää on kun ei mitään ja vielä se tosiasia että Teppo teki kaiken työn lähes yksin ja sit haukutaan koko homma paskaks. Ei hyvä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös