Ajattelin nyt avata kyseistä levyä varten oman ketjun, jotta mahdollisimman moni nyt löytää tiedon tästä aiheesta.
Tietoa HPK:n mestaruuskauden, 2005-2006 DVD:stä (KultaKerho):
Kyseinen DVD valmistettiin syksyn aikana, vaikka piti tehdä jo kevään-kesän aikana. Itse levyn valmistuksesta (leikkaus, editointi, koostaminen, viimeistely) vastasi yhden miehen vahvuinen tiimi. Työtunteja projektiin kului lähemmäksi 300, jotta uunista olisi saatu ulos viimeisen päälle viilattu tuotos, jonka sisältö olisi ollut muutakin, kuin vain mestaruus-ottelu.
Sisältö:
1. Intro-pläjäys, höystettynä mukaansa tempaavalla musiikilla
2. Kooste ottelusta 1.puolivälierä HPK-Ilves
3. Kooste ottelusta 3.puolivälierä HPK-Ilves
4. Kooste ottelusta 2.välierä HPK-HIFK
5. Kooste ottelusta 4.välierä HPK-HIFK
6. Kooste ottelusta 5.välierä HIFK-HPK (ratkaisuottelu)
7. Koosteet kaikista loppuotteluista, höystettynä viimeisen ottelun aikana kuvatuista torin tunnelmista (pyörien samaan aikaan vierekkäin itse ottelun kanssa)
8. Mitaleiden jako ja haastatteluja
9. Juhlatunnelmaa torilta ottelun jälkeen mestaruus-yönä
10. Tunnelmia torilta mestaruus-juhlasta ottelun jälkeisenä päivänä
Tällä hetkellä mainitsemattomista syistä levy jää julkaisematta. Tulen jatkossa julkaisemaan tapahtuneelle selityksen, vedoten Suomessa voimassaolevaan "sanan vapauteen". Asianosaiset varmasti tunnistavat itsensä jo nyt.
Kiitos kaikille niille, jotka ovat eläneet projektissa mukana positiivisella ja kannustavalla asenteella. Positiivinen asenne motivoi näissä hommissa paljon, mutta ei sekään kaikkien asennetta käännä, valitettavasti.
Ystävällisin terveisin,
Teppo Takala (KerhoNET -ylläpito)
Tietoa HPK:n mestaruuskauden, 2005-2006 DVD:stä (KultaKerho):
Kyseinen DVD valmistettiin syksyn aikana, vaikka piti tehdä jo kevään-kesän aikana. Itse levyn valmistuksesta (leikkaus, editointi, koostaminen, viimeistely) vastasi yhden miehen vahvuinen tiimi. Työtunteja projektiin kului lähemmäksi 300, jotta uunista olisi saatu ulos viimeisen päälle viilattu tuotos, jonka sisältö olisi ollut muutakin, kuin vain mestaruus-ottelu.
Sisältö:
1. Intro-pläjäys, höystettynä mukaansa tempaavalla musiikilla
2. Kooste ottelusta 1.puolivälierä HPK-Ilves
3. Kooste ottelusta 3.puolivälierä HPK-Ilves
4. Kooste ottelusta 2.välierä HPK-HIFK
5. Kooste ottelusta 4.välierä HPK-HIFK
6. Kooste ottelusta 5.välierä HIFK-HPK (ratkaisuottelu)
7. Koosteet kaikista loppuotteluista, höystettynä viimeisen ottelun aikana kuvatuista torin tunnelmista (pyörien samaan aikaan vierekkäin itse ottelun kanssa)
8. Mitaleiden jako ja haastatteluja
9. Juhlatunnelmaa torilta ottelun jälkeen mestaruus-yönä
10. Tunnelmia torilta mestaruus-juhlasta ottelun jälkeisenä päivänä
Tällä hetkellä mainitsemattomista syistä levy jää julkaisematta. Tulen jatkossa julkaisemaan tapahtuneelle selityksen, vedoten Suomessa voimassaolevaan "sanan vapauteen". Asianosaiset varmasti tunnistavat itsensä jo nyt.
Kiitos kaikille niille, jotka ovat eläneet projektissa mukana positiivisella ja kannustavalla asenteella. Positiivinen asenne motivoi näissä hommissa paljon, mutta ei sekään kaikkien asennetta käännä, valitettavasti.
Ystävällisin terveisin,
Teppo Takala (KerhoNET -ylläpito)