Mestarit palaavat Areenalle

  • 26 160
  • 179

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Päivän IS kertoo, että raakkinelikko raahautuu taas stagelle yleisön pyynnöstä. En minä ainakaan ole kuullut kenenkään pyytävän.

Ensimmäinen versio näistä Härmän mestareista oli minusta ihan jees, vaikka varsinkin Hectorin "syvällinen" lyriikka onkin ollut meikäläiselle aina inhokkilistan kärkipäässä. En miehen ansioita ja merkitystä voi kiistää, mutta eipä ole tosiaankaan mun musaa. Samoin Pave Maijasen nostaminen näiden muiden rinnalle oli mielestäni omituista, mutta joku sanoi, että pitihän sinne saada Willbergin lisäksi joku toinenkin oikeasti laulutaitoinen..No, mene tiedä.

Mutta nyt jos nämä tyypit roudaavat taas luunsa lavalle samalla konseptilla, haisee rahastus ikävällä tavalla. Mitä uutta heillä voisi olla tarjolla? Onko joku tehnyt uuden biisin kenties?

No, loppupeleissä yleisö eli asiakas on aina oikeassa. Jos Metsurit vielä vetää jengiä stadionit täyteen, niin minä olen ihan hiljaa ja totean, että kansaa ei voi valita, vaikka kansa suosikkinsa voikin valita. Kuitenkin olisi ollut tyylikästä haudata juttu sen kertapläjäyksen jälkeen, ainakin minun pienestä mielestäni.

Mitäs täällä ollaan mieltä? Vieläkö näitä papparaisia kaivataan samalle stagelle?

PS. Edellisen Mestari-jupakan aikana sain loistavan tekstiviestin, en muista keneltä mutta näin se meni: "Tänään Mestarit Areenalla, mukana myös Hector":p
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Mestarit? Mitä tämä nelikko on koskaan voittanut? Mikä tekee heistä Mestareita? Laulaa he eivät osaa. No jos joku noista on voittanut Syksyn Sävelen niin hohhoijaa, vai onko voittanut sitäkään? Sen tiedän, että Pave M on edustanut Suomea Euroviisuissa Jamma jammallaan. Hyvällä menestyksellä :D

Sen tiedän, että mestarit ovat joko Tampereella tai Finnair Stadiumilla Helsingissä lähiaikoina...
 

JanJ

Jäsen
Alivaltiosihteeri mainosti keikkaa lauseella "mestarit lavalla, mukana myös Hector."

Itse katsoin kyllä kauhunsekaisin tuntein tuota paluujuttua lehdestä. Mun mielestä se on yhdensortin henkistä väkivaltaa, mutta kun niin moni tykkää niin ei muuta kuin eläkerahoja vuolemaan vaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti JanJ
Alivaltiosihteeri mainosti keikkaa lauseella "mestarit lavalla, mukana myös Hector."

Itse katsoin kyllä kauhunsekaisin tuntein tuota paluujuttua lehdestä. Mun mielestä se on yhdensortin henkistä väkivaltaa, mutta kun niin moni tykkää niin ei muuta kuin eläkerahoja vuolemaan vaan.

-Eläkerahoja vuolemaan kun on jo eläkkeellä? Mahdollista ainoastaan suomipopissa/iskelmässä. Ja jääkiekon SM-liigassa mallia Stapleton...:D
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Jep, suomenmestarit palaavat tänään LänsiAuto-areenalle.
 

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti JanJ
Alivaltiosihteeri mainosti keikkaa lauseella "mestarit lavalla, mukana myös Hector."


Eikös se ollut "mestarit lavalla, mukana myös Pave"?

No mene ja tiedä, näin muistelin lukeneeni heidän viimeisimmästä kirjastaan.
 

Son Of Thor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Boston Bruins
Eihän sinne ole pakko mennä.

Siis jos ei kiinosta niin onhan tuo äärettömän helppoa olla menemättä ja muutenkin jättää koko homma huomiotta.

Periaatteellisella tasolla joskus mietityttää, miksi joku aina jaksaa vetää herneet hengityselimiin kun joku juttu ei juuri niin kauheasti satu itseä miellyttämään...

Tehköön mestaajat mitä lystäävät - niinhän muutkin tekevät!

Muuten olen sitä mieltä, että UB:n VIISI jäähyväiskonserttia oli ihan hieno idea ;)

Puhumattakaan koko kesästä...
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Olin katsomassa näiden herrojen päätöskeikkaa Stadikalla ja täytyy sanoa, että nautin täysillä kuulemastani; vanhat hitit kuulostivat yleisömeren säestämänä vimosen päälle hyviltä ja erinomainen taustabändi piti yllä hyvää meininkiä.... eli taidanpa taas avata lompakkoani ja ostaa lipun, mikäli uusi kiertue toteutuu!

...eikä tämä silti tarkoita, että olisin viisikymppinen äijä, jonka musiikkimakuun kuuluu mm. Eija Kantolan ja Kari Tapion kaltaisia "helmiä"!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti juntti


Eikös se ollut "mestarit lavalla, mukana myös Pave"?

No mene ja tiedä, näin muistelin lukeneeni heidän viimeisimmästä kirjastaan.
Näin se oli.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Viestin lähetti juntti


Eikös se ollut "mestarit lavalla, mukana myös Pave"?

No mene ja tiedä, näin muistelin lukeneeni heidän viimeisimmästä kirjastaan.
--------------------------------------------------------------------------------
BigRedBob:

Näin se oli.


-Minä ainakin sain sen tekstarin Hector-muodossa ja se on paljon parempi juttu niin...:D

Samaan aikaan oli liikkeellä tällainen juttu pohjautuen tositapahtumaan: Paven levy-yhtiö nimittäin päätti Mestarien kunniaksi julkaista kokoelman "Pave Maijasen kaikki hitit" (tai suurimmat, mutta sana hitit kuitenkin). Heti lähti kiertämään tekstari: Osta nyt kokoelma Paven kaikki hitit. Singleä myydään levykaupoissa kautta maan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mestarit tosiaan palaavat Areenalle, mutta naisvoimin. Uudet mestarit ovat Kaija Koo, Ellinoora, Paula Vesala ja Jenni Vartiainen. Mestarit vetävät syksyllä kuusi hallikeikkaa.

Enpä olisi tällaista päivää uskonut näkeväni. Saatiinpahan myös uusi vitsi. Mestarit Areenalla - mukana myös Ellinoora. Kolmella albumilla näköjään ollaan mestareita tänä päivänä. Vesalalla ja Vartiaisella soolona ei toki ihan hirveästi levyjä ole, mutta yhtyeidensä tuotanto mukaan lukien tilanne jo vähän muuttuu. Paulalla yhdeksän ja Jennillä seitsemän levyä.

Linkki MTV:n uutiseen Mestareista
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Eikös tuolloin edellisten Mestarien aikaan se naispuolinen vastaava viritelmä ollut Leidit? Leidit lavalla. Mutta eihän se tietysti tänä päivänä enää käy tuollainen. Katri Helena ja Paula Koivuniemi siinä ainakin olivat mukana.

Alkuperäisistä Mestareista on jo 50% mullan alla. Sitä se aika teettää.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikös tuolloin edellisten Mestarien aikaan se naispuolinen vastaava viritelmä ollut Leidit? Leidit lavalla. Mutta eihän se tietysti tänä päivänä enää käy tuollainen. Katri Helena ja Paula Koivuniemi siinä ainakin olivat mukana.

Alkuperäisistä Mestareista on jo 50% mullan alla. Sitä se aika teettää.

Kaksi muuta Leidiä taisivat olla Lea Laven ja Marion Rung.

Jos nyt tulee naispuoliset Mestarit, niin vastaavasti voisi tulla uutena miespuoliset Ladyt. No, Gentlemen lienee se vastine...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikös tuolloin edellisten Mestarien aikaan se naispuolinen vastaava viritelmä ollut Leidit? Leidit lavalla. Mutta eihän se tietysti tänä päivänä enää käy tuollainen. Katri Helena ja Paula Koivuniemi siinä ainakin olivat mukana.

Alkuperäisistä Mestareista on jo 50% mullan alla. Sitä se aika teettää.
Joo Leidit lavalla oli se naisten versio Mestareista. Siinä oli Paula Koivuniemi, Katri Helena, Lea Laven ja Marion Rung. Rehellisesti sanottuna en kyllä käsitä miksi pitää nyt väkisin tuon Mestarit-brändin alle laittaa naislaulajia. Ei siis mitään pois heiltä ja varmasti on mökki täynnä joka paikassa, mutta onhan tuo alkuperäinen Mestarit sellainen ikoninen asia että en haluaisi edes minkään miesryhmän tekevän enää vastaavaa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kyllähän tämä on sen sortin pyhäinhäväistys ettei mitään väliä. Mestarit Areenalla oli yhtä kuin Kirka, Hector, Pave ja Pepe. Ei voi kuvitellakaan ketään muita vetämässä tuolla nimellä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mestarit tosiaan palaavat Areenalle, mutta naisvoimin. Uudet mestarit ovat Kaija Koo, Ellinoora, Paula Vesala ja Jenni Vartiainen. Mestarit vetävät syksyllä kuusi hallikeikkaa.

Enpä olisi tällaista päivää uskonut näkeväni. Saatiinpahan myös uusi vitsi. Mestarit Areenalla - mukana myös Ellinoora. Kolmella albumilla näköjään ollaan mestareita tänä päivänä. Vesalalla ja Vartiaisella soolona ei toki ihan hirveästi levyjä ole, mutta yhtyeidensä tuotanto mukaan lukien tilanne jo vähän muuttuu. Paulalla yhdeksän ja Jennillä seitsemän levyä.

Linkki MTV:n uutiseen Mestareista
No en mä nyt tiedä onko se niin vitsiä laittaa Suomen naislaulajien kiistaton kärki 10 viime vuoden ajalta yhteiselle keikalle, vaikka nyt nimi onkin "Mestarit". Ja mitä albumeihin tulee, niin mitä väliä? Kuka niitä edes muistaa, tai tietää, tai osaa luetella ulkomuistista. Joka kolmas on aina jokin kokoelma, tai joululevy. :) Hittejä tulee, jos on tullakseen ja osa niistä on sitten ikivihreitä ja tuolla nelikolla niitä on sen verran, hittejä ainakin, että veikkaan jouduttavan jossain esiintymään parikin iltaa putkeen, I assume.

Toki ainoa oikea Mestarit on tuo jo täällä jokusen kerran mainittu nelikko, joka stadikankin valloitti.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikonloppuna tuli katsottua Austin Powersit niin kenties siksi tuli mieleen, että tuon kokoonpanon nimen keksineessä aivoriihessä olisi pitänyt olla Scott Evil mukana.

Death Star/The Alan Parsons Project-kohtaus.




"Kaikki nämä naiset ovat mestareita ja keikat järjestetään areenalla, niin nimi on..... Mestarit Areenalla!" *pikkurillin kärki suuhun*
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Aikaa taitaa kullata muistot aika hyvin noiden alkuperäistenkin "Mestarien" suhteen, kyllä se nimi herätti jo tuolloin huvitusta etenkin muusikkopiireissä. Onhan tuo aika noheva titteli kelle tahansa, ja vaikka alkuperäisnelikko olikin varmasti täynnä kansalle tuttuja hahmoja, aika harva osaa äkkiä heittää lonkalta jokaiselta näistä vaikkapa top kympin suosikkibiisien suhteen. En minä ainakaan siihen pysty, vaikka olen toki kyseisen nelikon tiennyt kakarasta saakka.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aikaa taitaa kullata muistot aika hyvin noiden alkuperäistenkin "Mestarien" suhteen, kyllä se nimi herätti jo tuolloin huvitusta etenkin muusikkopiireissä. Onhan tuo aika noheva titteli kelle tahansa, ja vaikka alkuperäisnelikko olikin varmasti täynnä kansalle tuttuja hahmoja, aika harva osaa äkkiä heittää lonkalta jokaiselta näistä vaikkapa top kympin suosikkibiisien suhteen. En minä ainakaan siihen pysty, vaikka olen toki kyseisen nelikon tiennyt kakarasta saakka.
Aika harvalta bändiltäkään osaisin tästä lonkalta top kymppiä heittää suosikkibiisien osalta. Apulannalta ehkä, mutta varmaan siinäkin jäis joitain hyviä biisejä sanomatta jos tästä nyt yrittäisin 10 parasta listata. Muista bändeistä ehkä joltain Oasikselta ja Nightwishiltä pystyisin just just top5 luettelemaan, sit on varmaan jokunen bändi miltä saisin top3 kasaan. Oonko mä jotenkin vammainen? Osaako kaikki muut listata top10 biisit moniltakin bändeiltä/artisteilta ihan tosta vaan?

Minä jos saisin päättää niin heivaisin noista nyt lanseeratuista Mestareista Kaija Koon ja Ellinooran seinästä läpi, ja laittaisin Vesalan ja Jenni Vartiaisen kavereiksi Chisun ja Anna Puun. Ja nimeksi laittaisin Mestareiden sijaan ”Mikä On Kirkasta Paskaa? Hector.”
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eikö Kaija Koolle löytynyt muita oman aikakautensa kollegoita, vaan hänen kanssaan esiintyy 2000-luvulla itsensä läpilyöneitä naisartisteja? Luulisi, että ainakin Arja Koriseva olisi ollut mukana.
Kaija Koo oli parhaimmillaan 1990-luvulla, tämä nykyversio on vaan todella väsähtänyt yritys haalia viimeisetkin sentit innokkaimmilta faneilta sekä niiltä hörhöiltä, jotka tutustuivat hänen tuotantoonsa vasta Vain elämää -ohjelman kautta.
Älyvapaa nimi tällä kvartetilla kaiken lisäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös