Nämä kaksi lausetta kertovat täydellisesti sen, minkä kuvan olen saanut sinun La Liga -fanittamisestasi.Sitten fanitellaan sitä omaa sarjaa laput silmillä hautaan saakka. Siellä kaikki pelaa kauniisti, oikein ja juuri niin kuin pitääkin.
Nämä kaksi lausetta kertovat täydellisesti sen, minkä kuvan olen saanut sinun La Liga -fanittamisestasi
Eipä jääny selittelyn sijaa Poolille.
Enpä keksi paljon vittumaisempaa tapaa hävitä.
Niinhän se on, eniten jää harmittamaan kun itse pelaa päin persettä.Eipä jääny selittelyn sijaa Poolille. Suorastaan paskasti pelattu tuo toista maalia edeltänyt tilanne. Ei mitään painetta Milanille ja helvetisti tilaa seisovan linjan edessä. Surkeaa.
Onnea Poolille finaalipaikasta.
Tähän voi todeta vain: "Maalit ratkaisevat."Tähän voi todeta vain: "Better team lost."
Narsismia?Zidane!!!
Sitten fanitellaan sitä omaa sarjaa laput silmillä hautaan saakka. Siellä kaikki pelaa kauniisti, oikein ja juuri niin kuin pitääkin.
Paraskin sanoja. Kannattaisi ehkä katsella peiliin tuollaisen lausunnon jälkeen.
Anteeksi nyt vaan, mutta mitäköhän vittua tuo dumari teki juuri? Lisäaikaa annettu kolme minuuttia, pelattu 2.45, yksi Milanin vaihto lisäajalla, ja tämä kusipää pistää pelin poikki? Mielenkiintoista.