Mainos

Message boards

• 1 389
  • 10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Tähän ketjuun voitaisiin kerätä hyviä keskustelupalstoja Nhl:ään liittyen.

Joukkueiden omat palstat olen selaillut, ja homma on siellä hyvinkin hymiöpainotteista chattia. Olisi mielenkiintoista lukea kunnon kommentteja änäristä paikallisten fanien näppiksiltä.

shack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Flames
#28 kirjoitti:
Tähän ketjuun voitaisiin kerätä hyviä keskustelupalstoja Nhl:ään liittyen.

Joukkueiden omat palstat olen selaillut, ja homma on siellä hyvinkin hymiöpainotteista chattia. Olisi mielenkiintoista lukea kunnon kommentteja änäristä paikallisten fanien näppiksiltä.

Varmaan ainut ja oikea on www.hfboards.com

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
steepler kirjoitti:
Jos www.hfboards.com ei ole tuttu on se ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Omasta mielestäni paras palsta nhl:llään liittyen mihin itse olen törmännyt.

On sielläkin omat ongelmansa, eritoten tuo prospectien ylihypetys ja usein myös asioiden suurenteleminen, mutta paljon siellä on ainakin kaikesta asiaa, keskustelua löytyy.

Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Mielestäni keskustelun vilkkaus on keskustelupalstain tärkeinpiä asioita, joten Hfboards vienee voiton kaikista netin englanninkielisistä keskustelupalstoista.

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
psychodad kirjoitti:
On sielläkin omat ongelmansa, eritoten tuo prospectien ylihypetys ja usein myös asioiden suurenteleminen, mutta paljon siellä on ainakin kaikesta asiaa, keskustelua löytyy.

Toki jonkunlaisen suodattimen kanssa kannattaa asioihin suhtautua koska kuitenkin on kyse keskustelupalstalta johon kuka tahansa voi omia mielipiteitään kirjoittaa. Kyllä siellä kuitenkin asiaakin paljon on, työsulun aikana business osiossa oli paljon hyvää juttua ja auttoi asioden seuraamista huomattavasti.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Kiitos vinkistä, Hfboards vaikuttaa varsin hyvältä, eikä vähiten tuon vilkkautensa takia. Sattuuko kukaan muuten tietämään erikseen tappeluihin keskittyneitä palstoja?

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
http://www.orangeandblack.net/phillyboard/

Paras Flyers-palsta. Kävijöitä ei välttämättä ole aivan tarpeeksi, ainakaan minun makuuni, ja tästä johtuen keskustelut menevät välillä melko sisäpiirinhässäköiksi. Sisäistäkin taistelua toisinaan hieman liikaa, mutta viime aikoina modet ovat onneksi alkaneet pistämään tappeluita tiukemmin kuriin. Palstalla vierailee muutama todella hyvin Flyersistä ja NHL:stä muutenkin hyvin tietoa saava henkilö. Minun ykköslähteeni Flyers-uutisille.

http://www.flyersphans.com/forums/index.php

Tässä toinen Flyers-palsta. Kävijöitä taitaa olla enemmän, mutta palsta on sortunut aivan liikaa off-topic ja "hot chick"-ketjuihin. Välillä löytyy uutishelmiä, mutta niitä joutuu ruoppaamaan kaikenlaisen turhan sonnan keskeltä.

Itse seurailen oikeastaan vain O&B.netiä ja hfboardsia, siis tämän Jatkiksen lisäksi.

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Nyt vasta selvisi itselleni mikä toi HFboards on kun joku pisti sinne linkin. Kauan täällä HF:stä puhuttu, mutta olen aina luullut, että sillä tarkoitetaan tuota hockeyfights-sivustoa. Ihmekös kun niitä ketjuja ei ole löytynyt mistä täällä on silloin tällöin puhuttu :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy