Mertarannan ”ammattitaito”?

  • 304 329
  • 1 924

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Onko Mertsi edes paikan päällä? Vai jossain etästudiossa?

Osasi sanoa maalivahdin palaamisesta maaliin vasta, kun kuva näytti että 5 on aloituksessa
 

tepi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilves tekee maalin!
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Mertaranta on ihan ylikylän ukko kun verrataan Saukkoseen. Ihan sama mikä peli on, mutta jos Saukkonen selostaa niin se on sitten samantien mute päälle.

Sitä minä en tiedä miksi Saukkonen ja Mertaranta on vielä tässä vaiheessa kautta mukana. Jantalle ja Waheebille vaan mottipäistä tarjousta jos selostaisivat loput pelit.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä minä en tiedä miksi Saukkonen ja Mertaranta on vielä tässä vaiheessa kautta mukana. Jantalle ja Waheebille vaan mottipäistä tarjousta jos selostaisivat loput pelit.
Mä en usko, että herroille tarvisi edes tehdä sen isompia tarjouksia.

Eiköhän siellä Maikkarilla edelleen vain ajatella, että kyllä Mertaranta on se paras kaikista ja Saukkonen tunnettu, kokenut ja hyvä selostaja...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sen verran kovaa itkua maailman kaikkien aikojen parhaasta selostajasta, että taidan sananmukaisesti katsoa vaarallisesti ihan niin kuin pitääkin tämän illan pelin jälkilähetyksenä.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kun peliä oli jäljellä Kuopiossa n. kolme ja puoli minuuttia, Mertsi huutaa tuskassa "Ilves tekee maalin! Ei tee, kansa huutaa täällä, että Ilves tekee maalin...".

Jotenkin taas vanhat Mertsi -ällötykset nostavat päätään.
 

Sveguliini

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, HPK, LEIJONAT
90-luvun alusta kuunnellut kaveria. Ei ole täydellinen, mutta hoitaa hommansa tunnelman luojana mielestäni ilman värilaseja. Kertokaa nyt miksi Saukkonen tai joku muu on parempi. Toki "oma" selostaja on aina enemmän jees.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös