Kunhan et Mikan raastepöytään.Sillä hetkellä kun Saukkonen sanoo Pärkkovi tai Schaaalsteeed, minä kyllä annan ylen.
Kunhan et Mikan raastepöytään.Sillä hetkellä kun Saukkonen sanoo Pärkkovi tai Schaaalsteeed, minä kyllä annan ylen.
Olen kuullut näissä kisoissa kolmea eri suomalaisselostajaa, joista Antsa on ylivoimaisesti huonoin.Niin se vain Antsa oli näidenkin kisojen ylivoimaisesti paras suomalaisselostaja. Se on kyllä harmi jos jotkin asiavirheet jäävät harmittamaan katsojia. Minua lähinnä hymyilyttää vain jos kentällä viilettää mm-kisoissa pelsulauma tai olisivatko sittenkään Jalosen kisat päättyneet vielä Ruotsi-voittoon.
Muoti-ilmiö dissata Mertarantaa, mutta minkäs teet. Huvittavinta ettei Ville Niemisestä sanota juurikaan mitään ikävää vaikka ajatus miehellä katkeaa aina noin puolivälissä jutun kerronnassa ja on kuitenkin asiantuntijana studiossa.
Tähän Kivi-face. Miksi meidän pitäisi pohtia Niemisen kummelimaisuuksia ainakaan Mertarantaa koskevassa ketjussa. Se nyt vielä puuttuisi, jos pitäisi Nieminen laittaa peliä selostamaan, että saataisiin pelejä vuosikausia selostanut henkilö tuntumaan hänen rinnallaan pätevältä.Muoti-ilmiö dissata Mertarantaa, mutta minkäs teet. Huvittavinta ettei Ville Niemisestä sanota juurikaan mitään ikävää vaikka ajatus miehellä katkeaa aina noin puolivälissä jutun kerronnassa ja on kuitenkin asiantuntijana studiossa.
Tähän Kivi-face. Miksi meidän pitäisi pohtia Niemisen kummelimaisuuksia ainakaan Mertarantaa koskevassa ketjussa. Se nyt vielä puuttuisi, jos pitäisi Nieminen laittaa peliä selostamaan, että saataisiin pelejä vuosikausia selostanut henkilö tuntumaan hänen rinnallaan pätevältä.
Makuasioita ja luonnehdit hyvin kun vertaat poppibiisiin. Silloin ei haittaa kuinka monta kertaa hokee väkevää, vaarallista ja pyyhkäisyä, jos biisin laulajan ääni miellyttää.Niin, pätevältä mihin. Toinen selostaa pelin kulloistakin hetkeä ja toinen kertoo pelillisiä asioita kun ottelu on tauolla. Vertaus olikin siinä että kun toisen asiavirhe puhevirrassa ei vaikuta katsojan kokemukseen ja näkemään tuon taivaallista(se väärä tieto on 0,01 % selostuksesta) kun toisella taas tehtävänä jo lähtökohtasesti tuottaa vain tietoa kuuntelijalle.
Mertarannan selostusta voisi verrata johonki poppibiisiin. Saattaa jokin sanoituksessa ihmetyttää, mutta sävellys ja sovitus lyriikkaan on täydellistä.
Harmi, kun et nähnyt Viaplaylta Suomen pelejä, olisit vaihtanut mielipiteesi.Niin se vain Antsa oli näidenkin kisojen ylivoimaisesti paras suomalaisselostaja. Se on kyllä harmi jos jotkin asiavirheet jäävät harmittamaan katsojia. Minua lähinnä hymyilyttää vain jos kentällä viilettää mm-kisoissa pelsulauma tai olisivatko sittenkään Jalosen kisat päättyneet vielä Ruotsi-voittoon.
Muoti-ilmiö dissata Mertarantaa, mutta minkäs teet. Huvittavinta ettei Ville Niemisestä sanota juurikaan mitään ikävää vaikka ajatus miehellä katkeaa aina noin puolivälissä jutun kerronnassa ja on kuitenkin asiantuntijana studiossa.
Ei osaa jääkiekkoa lajina, on kotiinpäinvetävä puusilmä, asiavirheitä ja kummallisia lipsautuksia tulee säännöllisesti, juuttunut maneereihinsa.Niin se vain Antsa oli näidenkin kisojen ylivoimaisesti paras suomalaisselostaja.
Muoti-ilmiö dissata Mertarantaa, mutta minkäs teet.
Kyllähän ainakin änärin puolella Niemiselle on naureskeltu usein, kuinka " Saant Luiis vielä kääntää pelin itselleen, ansaintalogiikka pitää tästä huolen".Niin se vain Antsa oli näidenkin kisojen ylivoimaisesti paras suomalaisselostaja. Se on kyllä harmi jos jotkin asiavirheet jäävät harmittamaan katsojia. Minua lähinnä hymyilyttää vain jos kentällä viilettää mm-kisoissa pelsulauma tai olisivatko sittenkään Jalosen kisat päättyneet vielä Ruotsi-voittoon.
On totta, että on ollut paras. Olen katsonut MTV-katsomosta, ei muilla ole ollut sanan sijaa.Niin, pätevältä mihin. Toinen selostaa pelin kulloistakin hetkeä ja toinen kertoo pelillisiä asioita kun ottelu on tauolla. Vertaus olikin siinä että kun toisen asiavirhe puhevirrassa ei vaikuta katsojan kokemukseen ja näkemään tuon taivaallista(se väärä tieto on 0,01 % selostuksesta) kun toisella taas tehtävänä jo lähtökohtasesti tuottaa vain tietoa kuuntelijalle.
Mertarannan selostusta voisi verrata johonki poppibiisiin. Saattaa jokin sanoituksessa ihmetyttää, mutta sävellys ja sovitus lyriikkaan on täydellistä.
Alex-Peter Angelo.Kyllähän ainakin änärin puolella Niemiselle on naureskeltu usein, kuinka " Saant Luiis vielä kääntää pelin itselleen, ansaintalogiikka pitää tästä huolen".
Mielenkiintoinen lausuminen toi Pasternjak.
Fakta ei ole muoti-ilmiö.Niin se vain Antsa oli näidenkin kisojen ylivoimaisesti paras suomalaisselostaja. Se on kyllä harmi jos jotkin asiavirheet jäävät harmittamaan katsojia. Minua lähinnä hymyilyttää vain jos kentällä viilettää mm-kisoissa pelsulauma tai olisivatko sittenkään Jalosen kisat päättyneet vielä Ruotsi-voittoon.
Tämä. Niin paljon tämä.Fakta ei ole muoti-ilmiö.
Hyviä hakuja, mutta jatkan: Väkevä(sti), vimmatusti, toistunut kaksi kertaa viimeiseen kolmeen minuuttiin, kun kanada hakee vimmatusti tasoitusmaalia.Ilmiselvä. Pomminvarma. Kiistatta. Ilman muuta. Ei kahta sanaa. Ehdottomasti.
Toisaalta tämä ei ole kovin reilu vertaus. Raision keskustan juoppo on legendaarisen hyvä selostaja.Raision keskustassa lauleskeleva juoppo tarjoaisi parempaa selostusta kuin Mertaranta.