Merkkipaaluviestit

• 254 376
  • 2 743

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen saavuttamassa omassa kategoriassani merkittävän virstanpylvään, nimittäin 5000 tykkäyksen rajan - nyt niitä on 4999.
Jään nöyrästi ja kiitollisena saamastani huomiosta odottelemaan, tuleeko se raja tällä viestillä vai pitääkö odotella vielä tunteja, päiviä, kuukausia, vuosia ja kuka on tuo palstalainen, joka kanssani rajan rikkoo... elän jännittäviä aikoja.

Edit: Eipä minua kauaa piinattu, @LiiAaa kiitos kannatuksesta!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen saavuttamassa omassa kategoriassani merkittävän virstanpylvään, nimittäin 5000 tykkäyksen rajan - nyt niitä on 4999.
Jään nöyrästi ja kiitollisena saamastani huomiosta odottelemaan, tuleeko se raja tällä viestillä vai pitääkö odotella vielä tunteja, päiviä, kuukausia, vuosia ja kuka on tuo palstalainen, joka kanssani rajan rikkoo... elän jännittäviä aikoja.

Edit: Eipä minua kauaa piinattu, @LiiAaa kiitos kannatuksesta!
Onneksi joku antoi kun minä en tämmöiseen osallistu. Sry vaan!!

Suosikkijoukkue
comes in waves
Äsken meni 37 000 tykkäystä rikki ja tämä on sikäli merkittävä merkkipaalu että minulla on nyt enää 170 tykkäyksen verran matkaa viestimäärääni (37 171 vs. 37 001)

Kohta mennään ohi niin että heilahti. Take my word!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Äsken meni 37 000 tykkäystä rikki ja tämä on sikäli merkittävä merkkipaalu että minulla on nyt enää 170 tykkäyksen verran matkaa viestimäärääni (37 171 vs. 37 001)

Häh, mä tykkäsin sun kalasteluviestistä. Haetaas kuumemittari.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

21 233 vs 16 916.

Olen kirinyt. "Kohta" ollaan yli 1,0!

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
15 000 kappaletta hyviä, pahoja ja rumia viestejä, aika paljoltahan tuo äkkiseltään kuulostaa. Suurimmiksi syyllisiksi tuohon noinkin nopeasti kasvaneeseen määrään voi nimetä ainakin Ville Peltosen, Tobias Salmelaisen ja viimeisimpänä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä, The Dinot. Nykyinen koululaisharjoittelijakin on jo hyvällä alulla pääsemässä samaan kastiin, mutta vielä se vaatii kuitenkin lisänäyttöjä, ehkä sitten perinteisen kevätristeilyn jälkeen alkaa olla jo ainakin näköetäisyydellä.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Rikoin äsken ennen tätä viestiä maagisen kolmen tonnin rajan, huomasin vasta jälkikäteen :D

Suosikkijoukkue
comes in waves
Viesti numero 20 000.

Sen kunniaksi vaihtui nimimerkki jo toisen kerran.
Arvasin katsomattakin kuka olit ennen. Se edellinen nikkisi taisi sit olla sananmukaisesti vain vuokralla *hymiö*

Ps. mielestäni on hienoa että sieltä Kerhon leiristä teitä löytyy nyt sekä Rod Weary että John Doe!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy