Merkkipaaluviestit

• 251 296
  • 2 723

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Merkkipaaluketju.

Kierrätyskeskuksessa 6001 ketjua. Onnea käyttäjät!

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Liityin aikanaan kunnalliseen viemäriverkostoon ja siinä kaivuri painoi naapurin rajalla maisemaa uusiksi. Lopulta sain sorat ja nurmen päälle ja iloitsin pihamaasta. Myöhemmin tuli mittamies naapurin pyynnöstä ja laitettiin kadonnut merkkipaalu paikalleen. Pihani kutistui kummasti tämä merkkipaalun myötä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Liityin aikanaan kunnalliseen viemäriverkostoon ja siinä kaivuri painoi naapurin rajalla maisemaa uusiksi. Lopulta sain sorat ja nurmen päälle ja iloitsin pihamaasta. Myöhemmin tuli mittamies naapurin pyynnöstä ja laitettiin kadonnut merkkipaalu paikalleen. Pihani kutistui kummasti tämä merkkipaalun myötä.
Meinasin jo alkaa lässyttämään jotain hauskaa miten sun viesti on semmoinen. Kiitos tiedosta, mutta miten se ketjuun liittyy.
Pkele, kesti tunti tajuta tuo boldattu sana.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Katoppas, 9000 on tullut täyteen, mutta juhlin ennemmin sitä, että 9007 on sama mitä Kurrin, Koivujen, Selänteen, Nummisen, Granlundin, Timosen, Barkovin, Ahon, Tikkasen ja Lammikon yhteenlaskettu pistemäärä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nonnih, sen siitä saa!
Tää on nyt sitten mun 9000 viesti tälle foorumille... ja täysin ilman omaa tarkoitusta ja yrittämistä - olen ollut ihan vietävän vietävissä. Mietin vain, ketä tästä nyt pitäisi syyttää...

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Tämä ilmeisesti 18 000 viesti tähän foorumiin, aika paljon tullutkin länkytettyä yhtä tärkeää asiaa, kuin tämäkin viesti. Hip hei minulle ja taidan ottaa tämän kunniaksi konjakkilasillisen.

Tästä merkittävästä hetkestä itselleni toivoisin muilta palstalaisilta tykkäyksiä lahjaksi, se merkitsisi paljon.

Kiitos ja anteeksi.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikenlaista olen elämäni aikana tehnyt. Mm. suoltanut Jatkoajan keskustelupalstalle 34001 viestiä. Ja kaikki täyttä asiaa alusta loppuun tietysti.

Ei ihan mennyt tasan tämän ketjun kanssa, ja käväisin selailemassa vanhoja viestejä että minkä sieltä voisin poistaa jotta tämä olisi se tasalukuviesti, mutta kuten sanottu, kirjoitan vain täyttä asiaa niin en minä sieltä mitään voinut poistaa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
10 000. viesti tälle palstalle. Ja samalla viimeinen vähään aikaan, mikä se sitten onkaan.
Kyl niitä vielä tulee kun käydään vaalit sekä lopussa sun juhlapuhe!!

Viesti #100 tälle palstalle. Tykkäysten määrä ei ole herkille silmille sopivaa katseltavaa: 505. Viestillä #4 kurinpidon käsittelyyn, kun sanoin pahasti aikamme ajattelijasta, Tomek Valtosesta. Selvisin nuhteilla ja lähettämällä muutaman alastonkuvan; kenen ja kenelle, en kerro.

Tämä trollitehdas jatkaa voittokulkuaan kohti seuraavaa virtsapylvästä.
Ei nyt niin jokaista virtsapylvästä viitsi raportoida, mutta jos edes tämä.
Viesti #300, tykkäyksiä 1520. Olen voittamaton. Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy, tule mukanani juhlimaan.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei nyt niin jokaista virtsapylvästä viitsi raportoida, mutta jos edes tämä.
Viesti #300, tykkäyksiä 1520. Olen voittamaton. Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy, tule mukanani juhlimaan.
Ei selitykset auta, kun on vauhtia liikaa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhti korjaa virheet.
Ja huom! Tämä upea suoritus tasan 200 päivän kuluessa tunnusten saamisesta! Mielipuoliset 1,5 viestiä per päivä. Keskimäärin. Joskus enemmän laatukontenttia, useimmiten vähemmän. Laatua siis.
Suomeksi No-life, älä sekoita pelisarjaan nimeltä Half-Life!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy