Reilut kolme kuukautta ja kolmisen viikkoa ovat tuottaneet taas tonnin täyteen, eli tämä nimenomainen viestini on viesti numero 9000 Jatkoajan foorumille. Viimeksi siis tasaluku tuli täyteen 10.3.2014. Nyt alkaa siis lähtölaskenta kohti viisinumeroista viestimäärää, ja kun se on täynnä, loppuu minun kirjoitteluni tänne...
...vähintään minuutiksi, kunnes saan kirjoitettua seuraavan viestin eli mitään aikeita ei ole lopettaa. Saisivat nytkin jo lopettaneet eli esim. Fordel taas jatkaa, turhaahan se on mitään pakkoboikottia kenenkään pitää.
Yhtä kaikki tilastoihin:
-viestejä per päivä: 2,28. Vähän noussut, suht samaa silti kuin viimeksikin.
-kaikkien aikojen eniten kirjoittaneiden listalla olen ylösnoussut kolmossivulta sivulle kaksi, ja sillä sivulla varmaan pysyn pysyvästi elleivät edellä olevat salaperäisesti katoa tästä todellisuudesta, sillä niin kova on viidenkympin kärki, ettei sinne niin vain mennä. Olen tälle hetkellä 59. eniten kirjoittanut yhtä kaikki. Kaiken kaikkiaan jatkoaikalaisia on rekisteröityneenä 12913.
Tämä on joko juhlahetki tai sitten osoitus siitä, kuinka vailla todellista elämää minä olen ilman muuta elämänsisältöä kuin tänne kirjoitteleminen, sillä tämä viesti jota juuri luet on allekirjoittaneen kymmenestuhannes viesti Jatkoajan keskustelupalstalle eli siis viesti numero
10 000.
Edellisestä täydestä tonnista tuli kolme kuukautta ja 27 päivää. En halua edes ajatella mitä kaikkea muuta olisin saanut aikaiseksi näillä tekstimäärillä jos olisin kirjoittanut vastaavan tekstimassan edestä jotain muuta. Kenties kasan paskaa, joka olisi julkaistu tajunnanvirtamaisena monologina ja jolla olisin voittanut Finlandia-palkinnon ja tonneittain rahaa. Luultavasti olisin vain haaskannut aikani johonkin muuhun, elämähän on pohjimmiltaan vain ajan tappamista kunnes elinkautinen päättyy ja armahdus koittaa poismenon myötä. Ennemmin sitä kirjoittaa tänne kuin käy esimerkiksi ulkona, harrastaa liikuntaa tai tuijottaa tositeevetä telkkarista.
Varmaa on, että siirto nelinumeroisesta viestimäärästä viisinumeroiseen viestimäärään on viimeinen laatuaan, sillä kuusinumeroista viestimäärää ei kukaan saavuta, en ainakaan minä. Nykyviestimäärän tuplaaminen esimerkiksi 20 000 viestiin tuntuu myös erittäin epätodennäköiseltä varsinkin kun itse foorumin pääasia eli jääkiekko on menettänyt kiinnostustaan erityisesti sarjatasolla koko ajan, ja pian lienee edessä tilanne, jossa vain arvokisat jaksavat kiinnostaa enemmän.
Se on sääli, että kiitos palstauudistuksen mistään ei enää näe viestikeskiarvoja eikä myöskään sitä, millä sijalla on kaikkien aikojen kirjoittaneiden listalla. Ei näillä tiedoilla paljoa tietysti tee, mutta oma hupinsa niissäkin.
Tämä oli tältä illalta tässä.