Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuohan se on suomalainen tapa harrastaa varminta ja muka hauskaa kommunikaatiota, kun vähätellään ja solvataan itseänsä, niin taatusti muilla oma paska elämä unohtuu, kun saa nauraa toiselle ja toisen itseruoskinnalle. Kollektiivinen paska itsetunto väistyy kunkin yksilön kohdalla hetkeksi pois, kun nauraa toisen surkeudelle.Sikäli hienoa, että tuo tuhannes viesti oli täysin paska, sillä myös ensimmäinen palstalle kirjoittamani viesti oli täynnä asiavirheitä ja muutenkin aika onneton räpellys. Toisaalta, niinhän ne on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta olleet muutkin 998 viestiä + tämä. Itsekritiikkiä siis löytyy kuten huomaatte
Itse kykenisin vaikka joka viestissä vastaavaan small talkiin, mutta koska olen niin helvetin vänkyrä ja hankala luonne, niin en ole lähtenyt vahvistamaan tuota kansallista small talk -riittiämme osallistumalla siihen sen suuremmin.
No niin, näin se meissä asuu, tein sen kuitenkin: "koska olen niin helvetin vänkyrä ja hankala luonne", sehän olisi pitänyt sanoa: "koska olen niin itsetunnoltani vahva ja ja tervehenkisemmän small talkin kannattaja...".
Vaikka kirkosta porukka runsain määrin eroaakin, niin evankelis-luterilaisuus ei meistä kansakuntana ole lähtenyt ollenkaan.
Tämä oli sitten viesti numero 2054. Laskemalla nuo luvut yhteen: 2 + 0 + 5 + 4, saadaan 11, eli Saku Koivun pelinumero. Koivu on oletettavasti monen merkkipaalun rakennusaine, joten tämä oli mitä merkittävin merkkipaaluviesti.