Merkkipaaluviestit

  • 240 264
  • 2 647

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
1000

Tämä viesti on tuhannes (1000) viestini palstalle. Ehdottomasti suurin osa viesteistäni löytyy tuolta SM-liiga osiosta, kun tämä asia kuitenkin kaikkia kiinnostaa.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
500

Viissataa täynnä. Suurin osa pelkkää sontaa, mutta kun aikaa löytyy, tämä pitää antaa myös anteeksi. Kunhan ne kauan odotetut työt alkavat, viestimäärätkin tippuvat oleellisesti...
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
200.

Hitaana hämäläisenä on tullut harkittua jokaisen "the viestin" kirjoittamista, sisältöä, merkitystä ja seuraamuksia niin kauan, että suurempi viestimäärä olisi ollut täysi mahdottomuus.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
1300 toinen toistaan turhempaa viestiä, tuli täyteen.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
1500 viestiä täyteen juuri nyt....
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Tää on mun 13:sta viesti. Nyt alkaa varmaan epäonnen ajat.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Thoke kirjoitti:
Tää on mun 13:sta viesti. Nyt alkaa varmaan epäonnen ajat.

Siitä nyt ei ole epäilystäkään. Niin riivattua porukkaa nämä JA:n >13 viestiä kirjoittaneet nickit tuntuvat olevan (hymiö)
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
tilliliha kirjoitti:
Siitä nyt ei ole epäilystäkään. Niin riivattua porukkaa nämä JA:n >13 viestiä kirjoittaneet nickit tuntuvat olevan (hymiö)
Tai sitten ei. Tää on nimittäin jo 14:sta viesti. :-) Tai sitten käsitin asian väärin.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
1002!

Tuhat viestiä meni höpinäissään ohi, mutta laitetaan jälkiviisaana tähän, että nyt on mittarissa 1002!
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Noh, huh ! Itselläni tuli nyt vasta 200 täyteen. Hiljaa hyvä tulee... ;-)
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
600:s viestini palstalle oli samalla vitutusketjun 10 000:s viesti. Voi kai tuotakin pitää jonkinlaisena saavutuksena muuten vähäpätöisessä tuotannossa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mä oon lähettänyt kokonaiset 100 ja tämä on 101s. Olen siis aivan noviisi.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Kaskas, 1000 tuli täyteen juuri. Sekaan mahtuu kyllä melkoista tuubaa, mutta ihan sellaistakin matskua, jota on kiva muistella siinä legendaarisessa kiikkustuolissa. Joskus muinoin kelailin, että kuka urpo on voinut kirjoittaa joku 1500 viestiä jollekin palstalle, mutta kohtahan ollaan samalla hehtaarilla. Mutta että kuka urvo kirjoittaa 10 000 viestiä? Huh.

C-alkuisisten nimimerkkien joukossa mahtuu hienosti kympin sakkiin, ja hämäränickinen cosmic_rodeo sinnittelee ihan iskuetäisyydellä. Kaikista kirjoittajista tonnilla pääsee juuri kahdeksannelle sivulle, ja samoilla lukemilla kisaajat ovat sellaisia pyristelijöitä kuten ZOOM, Kuvernööri ja Fläppis.

Pitäneekin tiputtaa tasoa entisestään ja karistaa nämä tulokkaat muutamalla "määrä korvaa laadun" -MOTilla.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Yli 2000 viestiä.... Uskomatonta.
Letkautusketjussa onneksi useampi maininta kuin varoituksia moderaattoreilta (2 varoitusta tilillä, eli promille viesteistäni asiattomia).

Ilmeisesti määrä ei ole korvannut laatua kun krokettivaaleissa on tullut vain 18 ääntä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
100. viestini. Seuraavana vapaapäivänä eli lauantaina voi ottaa tämän kunniaksi!
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen...
Eli tää on kolmaskymmenes viesti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
2000 viestiä, parissa vuodessa, "2000 posts of complete shite".

Larvelly.

Get a life, Golden AWe.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
300. viesti. Ura alkaa olemaan ehtoo puolella. Anteeksi jokaisesta viestistä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Viesti nro 700 paukahtaa ilmoille. Jatketaan höpisemistä, keskiarvo on ollut tähän mennessä 2.13/päivä. Not bad, kun väliin mahtuu lähes kuukauden taukokin....
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Routainen Sydän kirjoitti:
Tuhat viestiä meni höpinäissään ohi, mutta laitetaan jälkiviisaana tähän, että nyt on mittarissa 1002!
No tuolla kirjoitustahdilla varmasti sekoaa laskuissa. Reilut 12 viestiä per päivä. Siinä sitä juttua lentää. :)

Ja ei, itselläni ei merkittäviä merkkipaaluja siinnä näkyvissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös