Menetkö huomenna töihin?

  • 3 079
  • 32

Menetkö huomenna töihin?

  • Kyllä, mikään ei ole muuttunut

    Ääniä: 105 39,5%
  • Kyllä, siinä kunnossa missä satun olemaan

    Ääniä: 57 21,4%
  • Ei, olen järjestänyt

    Ääniä: 19 7,1%
  • Ei, olen työvuorolistan mukaan vapaalla

    Ääniä: 22 8,3%
  • Ei, tässä nyt vain sattuu sairastumaan

    Ääniä: 9 3,4%
  • Ei, olen oikeasti kipeänä ja toivon pomonkin uskovan

    Ääniä: 7 2,6%
  • Olen vapaaherra

    Ääniä: 47 17,7%

  • Äänestäjiä
    266

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Töihin mennään normaalisti. Mahdollinen leijonien mestaruus, ei hetkauta minun elämää niin paljoa, että pitäisi ryyppäämään lähteä. Eipä sikäli, ei mikään toisen ihmisen urheilusuoritus hetkeuta niin paljoa, että lähtisin ryyppäämään.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Töihin mennään ihan normaalisti ilman rapulaa. Hieno homma, jos Suomi voittaa mutta en minä sen takia viitsi alkaa juopoittelemaan.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Köyhät menee töihin huomenna. Me muut juodaan shamppanjaa ;)

Edit: Lisättäköön, että olen tällä hetkellä töissä käymässä. Senaatintorilla oli vielä aika hiljaista, mutta Pata-Ässässä näytti olevan totuttu sunnuntaimeno.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
PeteX kirjoitti:
Köyhät menee töihin huomenna. Me muut juodaan shamppanjaa ;)
Näin se piru menee. Mä voin aamulla töihin mennessäni herätellä viimeiset juhlijat Senaatintorilta.

Ei toisaalta kyllä juurikaan harmita. Pari mukia kahvia/lattea riittä kisajuomiksi. Kuohuvan tilalla voi voiton tullessa nautiskella lasin keltaista jaffaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vapaapäivä on. Oli tosin sovittuna jo ennen kuin edes huomasin, että osuu finaalin jälkeiselle päivälle. Pitää polttaa ennen kesälomia muutamia rästivapaapäiviä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Vapaalla ollaan. Vuorokauden tärkeämpi jääkiekkotapahtuma on vasta kohta alkamassa.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
klo 19 ja siinä kunnossa kun satun olemaan saatana! nektariini-jumala syö mut ja kärppä ilman hilloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös