Menetkö huomenna töihin?

  • 3 079
  • 32

Menetkö huomenna töihin?

  • Kyllä, mikään ei ole muuttunut

    Ääniä: 105 39,5%
  • Kyllä, siinä kunnossa missä satun olemaan

    Ääniä: 57 21,4%
  • Ei, olen järjestänyt

    Ääniä: 19 7,1%
  • Ei, olen työvuorolistan mukaan vapaalla

    Ääniä: 22 8,3%
  • Ei, tässä nyt vain sattuu sairastumaan

    Ääniä: 9 3,4%
  • Ei, olen oikeasti kipeänä ja toivon pomonkin uskovan

    Ääniä: 7 2,6%
  • Olen vapaaherra

    Ääniä: 47 17,7%

  • Äänestäjiä
    266

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jokainen saa olla pelistä ihan vapaasti mitä mieltä haluaa, mutta aika vaikeahan tuota on turhaksi tai mielenkiinnottomaksi saada. Varsinkin nyt kun kaikkien yökiekon ystävien Team Canada on mukana!

Niin tai näin, mutta itse nyt en vain huomenna töihin mene. Ei ehdi. Minulla se ei tosin vaadikaan mitään sen kummempia säätöjä, tilanne vain on tämä.
 

Nipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, Canadiens
Olisihan se vähän pakko mennä. Koitan kyllä tänään sumplia työvuoroja jotenkin niin että saisin huomisen vapaaksi. Pitänee yhdistää pomolle. Mutta näillä näkymin olen menossa, kunnosta en tiedä.

Äänestin kuitenkin etten mene sillä luotan kykyyni järjestää asian tänään.:)
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa kun sekä huomenna että ylihuomenna on kaksi tärkeää tenttiä koulussa joita ei voi jättää väliin, koska jää muuten opintopojot saamatta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ensinnäkin matka osuisi pahaan saumaan opiskelupaikalle suoraan pelin päälle,että jätetään koulupäivä väliin huominen ja tehdään tästä päivästä vihdoin kultainen!
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään ois pitäny mennä koska jos sattuu pelissä hyvin käymään niin saattaa baari napsahtaa täyteen, mutta olinpa yllättäen jo buukannu kalenterin täyteen :D

Äiteenpäivä. Mikä ihana tekosyy.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saa nyt nähdä tuleeko mentyä, ainut haitta tällä hetkellä on että auto pitäisi saada huoltoon vietyä aamulla..
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Kouluahan tässä käydään. Enkä mene. Koeviikkoa pukkaa, joten hieman pahaan aikaan on finaali, mutta eihän tästä ole kahta sanaa silti. Jos voitto tulee, itken viisi yötä putkeen Kauppatorilla, ja jos tulee takkiin, niin nyyhkitään sitten vaikka peiton alla.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töihin mennään normaalisti. Eipä kovin suuria tunteita ole ikinä nämä maajoukkuepelit herättäneet, eikä herätä tämäkään, vaikka pelin toki aion katsoa.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Huomenna ekaa päivää kesäduunipaikassa. Hihi.
 

scholl

Jäsen
Jännä, että sairauksista on tehty uskonasioita. Lääkärintodistuksillahan niissä yleensä edetään. Samoin tuo vapaapäiväasia on kummallisesti käsitelty. Joko ihmisellä on lomaa tai hän on töissä. Ei kai siinä mitään vuoronumeroita tai työvuorolistoja tarvita. No itse olen jokatapauksessa sairaslomalla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Töihin tottakai, juhlistan toki jotenkin mahdollista mestaruutta, mutta eipä tuo ole MITÄÄN verrattuna siihen, jos Tampereen Ilves voittaisi mestaruuden.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
lake79 kirjoitti:
Töihin tottakai, juhlistan toki jotenkin mahdollista mestaruutta, mutta eipä tuo ole MITÄÄN verrattuna siihen, jos Tampereen Ilves voittaisi mestaruuden.

Muuten samat sanat, mutta vaihdetaan Ilveksen tilalle IFK :)
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna alkaa ysiltä tentti, mitä ennen pitäisi tehdä koululla harjoitustyö loppuun, että saa tenttioikeuden. Toisin sanoen koululla on oltava viimeistään seiskalta tai jää tentti suorittamatta. Neljän nopan kurssi vielä, joten luultavasti pakko mennä.

Kävi pelissä miten tahansa, niin juhlimiseksi tänään saa riittää juoksulenkki pelin jälkeen.
 

Nipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, Canadiens
kaizu kirjoitti:
Muuten samat sanat, mutta vaihdetaan Ilveksen tilalle IFK :)
Kyllä, pakko tunnustaa että enemmän jännitti HPK-IFK sarjan viidennen ottelun jatkoerässä kuin eilen vastaavassa paikassa. Juhlin tänäänkin lujaa jos tulee maailmanmestaruus, mutta vielä kahta kauheammin jos IFK mestaruuden voittaisi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Laitoin itselleni loma-anomuksen ja se hyväksyttiin yksimielisesti. Muija pyörittää lounaskahvilaa ja se on vaatinut tukkukäynteineen hieman järjestelyjä.
Sporttiin piti mennä, mutta kaverilta tuli tarjous, josta ei voi kieltäytyä; ilmaista juotavaa ja Rockabillyä.
 

d2uce

Jäsen
En mene, mutta en olisi mennyt vaikka finaalissa pelaisivat Jarkko Nieminen ja Karhuherra Baddington. Yhden päivän kesäloma, kaikki ilo siitä irti.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä MM-finaali ja mahdollinen kulta on suuri asia, mutta ei tarvitse harkita menenkö töihin vai en. Aina tulee mentyä jos ei ole kipeä tai muuta sellaista estettä, eikä niitä nyt ole näköpiirissä. Tunne mahdollisen mestaruuden jälkeen on kuitenkin aivan yhtä loistava töissäkin.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Arttu#29 kirjoitti:
Tottakai töihin mennään!
Sama homma täälläpäin, ja vielä niin, että 24 tuntia päivässä koko ensi viikon ajan ollaan töissä kiinni, joten mahdollinen juhlintakin jää sitten odottamaan itseään kahden viikon päähän, mutta kait sitä voi silloinkin vielä juhlistaa, jos pojat aihetta siihen antavat.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Onneksi on vapaapäivä huomenna, tosin eiliset naamat pitää huolen, ettei taida tänään keitto maistua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös