Melkein sukua julkkikselle

  • 263 288
  • 1 344

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Radio Rockissa Wallu Valpiolla on vieraana Paola Suhonen. Olen tavannut entisessä työssäni Paolan ja viettänyt kanssaan aikaa. Olen siis melkein harrastanut seksiä Paola Suhosen kanssa.
 
viikon kolleganani ollut heppu muutti kämppään jonka naapurikämpästä samaan aikaan Andre Wickström muutti pois. Huumori on siis ihan geeneissä.

Lisäksi entinen vakipanoni esiintyy säännöllisesti telkkarin aamuisessa ohjelmassa. Harmi vain että nykyinen akkani katsoo tuota ohjelmaa mielellään kun minä arvostan aamuisin totaalista hiljaisuutta tai tulen kärttyisäksi. On siis yhtä helvettiä joinakin aamuina kun haluaisin nukkua tai heräillä rauhassa niin sekä entinen että nykyinen akka kaakattaa samaan aikaan, toinen töllöstä ja toinen livenä. Olkaa saatana hiljaa! Kokemuksena etten sanoisi psykedeelinen.
 

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Faijani on puhunut ja kätellyt Bill Gatesin kanssa runsaat 5+ kertaa, hyvä perintö siis tulossa Gatesin kupsahdettua.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, jos sopii, missä ominaisuudessa/mistä syystä isäsi on Gatesin kanssa ollut tekemisissä, oletkos Linusin poika vai ?

E: kielioppia
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Sauli Niinistö asui 90-luvulla yläkerrassani. Olen siis pressanlinnan orastava vakiokasvo.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Pepe Willberg on silittänyt isäni koiraa. Olen siis itsekin melkein suomalaisen musiikin legenda.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tapasin Otakar Janeckyn vuonna 2007, Jokerien 40-vuotisjuhlaottelussa. Olen siis melkoinen mailavirtuoosi itsekin.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Tästä on varmaan reilut 10 vuotta kun Pate Mustajärvi tuhannen tuiskeessa otti hartioistani kiinni, toi naamavärkin alta sentin päähän ja selitti pitkähkön ajan jostakin asiasta. Harmi vaan ettei siitä saanut mitään selvää, joten eipä jäänyt jälkipolville kerrottavaa.

Apulannan Toni Wirtanen oli armeijassa alokasajan samassa komppaniassa, siitä ei ole mitään muistikuvaa oliko peräti samassa tuvassa. Tästä on kuitenkin muistona komppanian yhteiskuva josta löytyy mm. alokas Wirtanen ja alokas Allekirjoittanut.

Olen kulkenut pari hissiväliä kahdestaan malli, juontaja, yrittäjä ym. Jenni Aholan kanssa. Tästäkin on kulunut yli 10 vuotta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Te kaikki kanssani joskus keskusteluja käyneet voitte nyt röyhistää rintaanne, koska saamieni useiden tekstiviestien perusteella esiinnyin juuri äsken tv:ssä eli telkkarissa eli telsussa.

Uuttahan tuo ei toki ole, koska takana on uraa jo ala-asteelta lähtien jostain Liikenneraportista tjsp., vähän vanhempana sitten Jyrkistä ja Kympin uutisista sekä huippuna 20 minuuttia Suomen silloin suosituimman visailuohjelman päätähtenä. SeksiWAU!
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Viulistina ja playboy -mallina tunnettu Linda Lampenius, ja tietokonewelho Linux Torvalds olivat aikoinaan koulukavereitani, en tosin tunne henkilökohtaisesti kumpaakaan. Naperona taisin joskus leikkiä Jone Nikulan kanssa, hänen äitinsä oli minun äitini kollega. Ja pari IFK-aiheista sukulaissuhdettakin löytyy : Nina Frankintytär Moberg oli 80-luvun lopussa pomoni Pizza Hutissa, ja muutaman vuoden ajan minulla oli kollega jonka mies oli Jere Karalahden vaimon isä. Ja olen jopa melkein formulakuskinkin sukua, Mika Salon isä oli myös tuttu silloisen työpaikan kautta, oikein mukava mies.
 
Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
KHL-kiekkoilija Alexei Kruchinin taklasi minut harjoitusten alkulämpimissä seinään varoittamatta. Oli aika kova jannu pelaamaan kiekkoa ja hyvin näyttää kulkevan vieläkin. Olen myös syöttänyt hänen maalejaan ts. pelannut samassa kentässä ja haukkunut häntä ryssäksi. Olen melkoinen kiekkosankari siis itsekin.

Tässä video hänen ensimmäisestä KHL-maalistaan ihan vaan sivujuonteena: Alexei Kruchinin first KHL goal 22 Nov 2011 - YouTube

Eikä tässä vielä kaikki. Olen samassa kuvassa Ari Vallinin kanssa yo-juhlissa. Tosin minä sain lakin ja hän on entisen opiskelukaverini isosiskon mies ja Vallin ei katso edes kameraan. Yks ja sama, melkeen sukua siis.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaverini isäpuolen serkku on Matti Nykäsen kihlattu Susanna Ruotsalainen. Mäkikotkan veri virtaa siis vahvana suonissa. Lisäksi Tomek Valtosen äidiksi esittäytynyt puolalainen naishenkilö tuli syksyllä ruotsinlaivalla kyselemään allekirjoittaneelta jokeripelin tulosta pienessä hiprakassa, ilahtui kovasti kuullessaan Pulkkisen ratkaisseen matsin. Olen melkein käskyttäjä siis itsekin!
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Olen taklannut Joel Armiaa, saanut syöttöpisteen Artturi Lehkosen tekemään maaliin ja myös tehnyt Artturi Lehkosen syötöstä maalin. Istuin lukiossa jollain kurssilla Kari Jalosen tyttären vieressä. Olen siis samalla sekä melkein sukua julkkikselle, että melkein SM-liigapelaaja.

Tärkeimpänä voin mainita Saku Koivun olevan kummisetäni parhaan kaverin kaveri. Seinälläni roikkuu henkilökohtaisesti Sakulta saamani gameworn-pelipaita kaudelta 1999-2000.

E: Ainiin, Lauri Korpikoski on yhden kaverini pikkuserkku.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
No onhan näitä:

Pikkuserkkuni on leijonien maajoukkuepelaaja
Kaverini on erään TPS pelaajan serkku
Ystäväni on muutaman SM- liigapelaajan kanssa hyviä kavereita
Kimi Räikkönen on ohittanut minut maantiellä
Olen keskustellut Juhani Tammisen kanssa
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Mies, jonka tekoihin Kaappari-elokuva pohjautuu on isäni sedän vaimon veli. Nyt kun CIA lukee tämän tunnustuksen, niin nimeni ilmestynee kaikille blacklisteille.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mies, jonka tekoihin Kaappari-elokuva pohjautuu on isäni sedän vaimon veli.

Oho! Tämä on jo kova! :)

Nyt kun CIA lukee tämän tunnustuksen, niin nimeni ilmestynee kaikille blacklisteille.

Eiköhän Jatkoaikaan ole ip-pyyntö jo mennyt, joten pistä ovi takalukkoon jo!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Isäni asioi viime maanantaina paikallisessa S-Marketissa. Siellä iltapäivälehdet huusivat otsikoissaan Matti Nykäsen katoamista. Isä katsoi otsikkoa ja käänsi päänsä, parin metrin päässä seisoi vanha strippari. Jouduin toki tässä vaiheessa kertomaan, ettei Nykänen ole edes ollut kadoksissa. Ei voi olla kateissa, jos viettää aikaansa edes Jyväskylän kokoisen kaupungin keskusta-alueella sijaitsevissa baareissa. Matilla oli mukana joku pubiruusu. Matti oli lapannut kärryt täyteen pakasteita, energiajuomaa ja pari olutta. Taisi olla putken katkeaminen lähellä.

Isäni on Nykäsen jollakin tavalla tuntenut 80-luvulta asti ja oli kuulemma vanhentunut kaveri. Mies oli tikkulaiha, naama oli roikkuva ja ryppyinen. Ei kuulemma edes helvetinmoinen nestehukka selitä tuota naamaa. Kyllä siihen vaaditaan intohimoista treenaamista ilman ruokaa. Luulen että harhakuvan ihan hyvävointisesta Matista selittää se, että lehtikuviin jopa Nykäsen naamaa retusoidaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mies, jonka tekoihin Kaappari-elokuva pohjautuu on isäni sedän vaimon veli. Nyt kun CIA lukee tämän tunnustuksen, niin nimeni ilmestynee kaikille blacklisteille.

Wow, me ollaan sitten jotain sukua! Isäni kertoi että oomma jotain sukua Aarno Lamminpartaalle. Ei tosin tiennyt/ halunnut kertoa että mitä, mutta "kaukaista" kumminkin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kirjailijaa leikkivän ystäväni novelli pääsi uudistuneeseen Reginaan. Tämän kovempaa saavutusta ei jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla voine olla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Vaari on myynyt silakoita Tarja Haloselle.

Onhan noita enemmän mutta mielestäni yllä oleva statement on paras. In your face!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kirjailijaa leikkivän ystäväni novelli pääsi uudistuneeseen Reginaan. Tämän kovempaa saavutusta ei jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla voine olla.

Minä yritin teininä tienata rahaa (hyvään tarkoitukseen kylläkin, rumpalille olisi pitänyt saada rummut) lähettelemällä eroottisia novelleja miesten lehtiin. Tietämykseni asioista oli tuolloin varsin teoriapohjaista, eikä kaunokirjallisen tekstin tuottamisestakaan ollut paljon enempää kokemusta, mutta into ja yritys oli kova. Ja kovin olin pettynyt, kun eivät koskaan lähettäneet rahaa tilille.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä yritin teininä tienata rahaa (hyvään tarkoitukseen kylläkin, rumpalille olisi pitänyt saada rummut) lähettelemällä eroottisia novelleja miesten lehtiin. Tietämykseni asioista oli tuolloin varsin teoriapohjaista, eikä kaunokirjallisen tekstin tuottamisestakaan ollut paljon enempää kokemusta, mutta into ja yritys oli kova. Ja kovin olin pettynyt, kun eivät koskaan lähettäneet rahaa tilille.

Hehee :)
Josko julkaisisit niitä täällä, joku voisi roposen pistää tulemaankin? :)
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Unohdinpa mainita kun joku aika sitten kerroin julkkissukulaisuuksistani, että olen melkein sukua myös yhdelle Sm-liigan tuomarille ja ex-goonille : Tom Laaksosen pikkuveli oli parin vuoden ajan kollegani. Ja lisäksi muistin vielä kolmannenkin HIFK-sukulaissuhteen : Joni Töykkälän isoveli on myös ollut työkaverini muutaman vuoden ajan. Ja pari kertaa olen käynyt Sinuhe Wallinheimon isän vastaanotolla, hän oli työpaikkalääkärimme yhdessä entisessä duunissa.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ex-tyttöystäväni isoveljen ex-tyttöystävä on seurustellut Janne Ahosen pikkuveljen kanssa.

Olen siis käytännössä itsekin mäkihypyn kaksinkertainen maailmanmestari.
 

BigJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen myynyt airot Pedro Hietaselle ja pensasleikkurin Sami Hyypiän isälle.
Lisäksi eräs sukulaiseni on entinen kovia tehoja takonut jääkiekkoilija, joka tottelee lempinimeä Tami.

Linkki kyseisen veljen tehoihin Eurohockey.net sivustolle.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös