Melkein sukua julkkikselle

  • 263 547
  • 1 345

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös tuo mene sitten niin, että koska veli on isäsi aiemmasta liitosta, niin teillä on eri äidit? Ja sitten jos veljesi isä on Eikka ja sinun ei, niin eihän teillä ole silloin yhtään samaa vanhempaa. Hän ei ole veljesi ollenkaan.

Taikka sitten oldcoach kertoi vain hämäävällä tavalla olevansa Eino Grönin poika.
 
Viimeksi muokattu:

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Vaihdoin numeroita yhden naikkosen kanssa, joka on naimisissa semmosen erään yleensä ylen ohjelmissa näyttelevän miehen kanssa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaihdoin numeroita yhden naikkosen kanssa, joka on naimisissa semmosen erään yleensä ylen ohjelmissa näyttelevän miehen kanssa.

Nämähän just onkin niitä juttuja, joista kannattaa salaman nopeudella raportoida kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. Tai riippuu tietysti siitä, mitä tavoittelee, mutta tässä on nyt mahdollisuudet joko siihen, että se puhelin ei pahemmin soi tai sitten että se vasta soikin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen rekisteröitynyt sellaiselle keskustelupalstalle, jonka eräs nimimerkki tuntee henkilökohtaisesti Mohamed Al-Fayedin. Minulla on jopa sama suosikkijoukkue kuin hänellä.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Nämähän just onkin niitä juttuja, joista kannattaa salaman nopeudella raportoida kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. Tai riippuu tietysti siitä, mitä tavoittelee, mutta tässä on nyt mahdollisuudet joko siihen, että se puhelin ei pahemmin soi tai sitten että se vasta soikin.

Ajankohdasta kun en mitään maininnut niin sama kait se. Ja numeroitahan siinä vain vaihdettiin... Musta mikään isä ole tulossa.
 

Oranssi 73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia, HCK ja Kerho
Teemu Normio on pikkuserkun serkku.

Keskustelun voi(n)kin sit jo lopettaa tähän....
 

Alarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Käsittääkseni aatelisarvo periytyy vain isältä lapsille, ei äidiltä. Jos siis tämä entinen avovaimosi on tyttäresi äiti, tyttäresi ei ole

Näinhän se menee, itsehän olen pesunkestävä aatelinen. Rahvaat, tervehdykseni.

Kaverini on nähnyt Salkkari-Isabellan bikineissä, kehui. Soitelkaa Seiska niin kerron lisää minun ja Isabellan välisestä suhteesta.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Kai se pitää omatkin "julkkissuhteet" tuoda julki:

- Kari Myyryläinen on meikäläisen pikkuserkku.
- Olen kätellyt Jukka Jalosta.
- Olen myös tehnyt maalin Kari Lehtoselle.

Varsinkin tuosta viimeisestä voi jo melkein olla ylpeä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tänään selvisi sukuluettelosta, että äitini serkun mies on Pekka Tuomisto. Sukukirjassa luki, että hän on pelannut SM-liigassa ja kun aloin netistä tonkimaan tarkempia tietoja niin olin melko yllättynyt siitä, että hän on jopa olympia- ja MM-kisa- hopeamitalisti.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toimiessaan huoltomiehenä joskus parikymmentä vuotta sitten, isäni sai päivystyspuhelun, jossa pyydettiin viikonloppuna asunnon ovea avaamaan. No, isä meni paikalle ja siellä oli Maick Sierra, Alkon muovipussi joka kilisi, yksi pullo ei kilise, sekä ns. huolimaton nainen. Asunnon ovessa luki Nykänen. Isä aukaisi oven yleisavaimmella ja astui sisälle asuntoon. Makuuhuoneesta vastaan käveli kalsarit jalassa erittäin krapulainen entinen olympiavoittaja. Taisi olla helvetin moinen hyppy takana. Matti kiitti, isäni sekä Maick Sierra poistuivat asunnosta, ja tämän jälkeenkin on tehty historiaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuosta Esa Tikkasesta tuli mieleen sellainen juttu, että isoenon leski asustaa Tikin äidin kanssa samassa talossa. Pariin otteeseen on tullut törmättyä äiti-Tikkaseen lesken luona ja jutusteltuakin on tullut.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Minä en käy täällä koskaan, enkä siis tavallaan nytkään. Tyäpäivän päälle (22.00) sivistyneesti ensin baarissa kaksi isoa ja yksi näkäräinen pohjiksi. Nyt kalsaroiden takana 2x Laitilan Kievari Vehnänen ja 2x Wychwood Goliath. Viskiäkin olis hyllyssä, mutta taidan mennä ölpällä. Mitn shittimusaa en tartte juomiseni seuraksi, omat aatokset piisaa...

Paitsi jos jollakulla on jokn hyvä piisi aatoksissa.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Isäni joskus 70-luvulla onnistui töytäisemään itse Urho Kekkoselta karvahatun päästä sellaisella pitkällä mikrofonipidikkeellä, vahingossa siis. Tämä tapahtui joissain isommissa hiihtokisoissa.
Samainen isäukko on myös syönyt Juice Leskisen valmistamia kyljyksiä. Hyviä olivat kuulemma. Kyllähän nämä tapaukset todistavat TheRimpulan lämpimähköt, lähes sukulaissuhteeseen verrainnolliset suhteet kyseisiin herroihin!
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Minäpä olin männä kesänä MG:n kanssa samoissa lakkiaisissa samaan aikaan. Lisäksi olen nukkunut Vappu Pimiän kanssa samassa sängyssä. Tosin tällöin ajankohta oli eri.

Ehkä saamme kuulla jonakin päivänä Vapun kertovan, kuinka hän eräänä yönä kohtasi vuoteessa Jeesuksen.

Pakko oli tuolta viime elokuulta asti poimia tämä. Eli Jeesus on siis Vapun lapsen isä?
 

Rocco

Jäsen
Kuningas Pähkinä avasi minulle oven tänään.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Sukupolvia on mennyt niin monta välissä, että luettaneen ketjun teemaan. Joskus 1900-luvun alussa joku mutsin suvussa on menny naimisiin Leidenius-nimisen henkilön kanssa ja jossain vaiheessa he suomensivat sukunimensä muotoon Leikola. Eli sukua ollaan Ismolle, mutta helvetin kaukaista. Näin ainakin väittävät.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Olin lauantaina samalla tanssilattialla Lasse Virenin pojan kanssa.
Juoksija siis lähes itsekin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin lauantaina samalla tanssilattialla Lasse Virenin pojan kanssa.
Juoksija siis lähes itsekin.

Katsohan vaan... me olemme siis melkein sukulaisia. Olen jo joskus tässä ketjussa maininnut, että Lasse Virenin vaimon äiti on isäni pikkuserkku. Eli Lasse on siis naimisissa pikkupikkuserkkuni kanssa.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Faijani on puhunut ja kätellyt Bill Gatesin kanssa runsaat 5+ kertaa, hyvä perintö siis tulossa Gatesin kupsahdettua.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Hyvä ystäväni voitti pari vuotta sitten Naisten SM-kisat nyrkkeilyssä, omassa sarjassaan. Samainen henkilö kärsi myös vain muutaman pisteen tappion brittiläiselle Olympianyrkkeilijälle, joten muutaman vuoden päästä voin varmasti leijua, että hyvä ystäväni on maailmanmestari nyrkkeilyssä. Olemmehan lähes sukuakin tässä samalla kun kerran synttärilahjatkin annetaan toisillemme vuosittain.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Avovaimon siskon nimi mainittiin viikonloppuna televisiossa hänen voitettuaan eräs urheilukilpailu. Kuuluu muuten lajissaan maamme parhaimmistoon.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juhani Tamminen oli näköjään onnitellut isäni parasta kaveria Facebookissa 60-vuotissynttäreiden kunniaksi. Toisin sanoen, olen lähes Aurinkokuningas itsekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös