Melkein sukua julkkikselle

  • 262 591
  • 1 344

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Juha Vuorisen tytär oli 2 viikkoa minun vetämässä lastenkerhossa männä kesänä etelän lämmössä.
Kanarian kämppäkaverini pikkuserkkuja ovat herrat M & S. Koivut.
Äitini lapsuuden kaverin tytär seurustelee Ossi Saarisen kanssa.
Julkisuutta siis pukkaa.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Opiskelukaverini vanhan koulukaverin äiti on se henkilö, jota Matti Nykänen polkaisi vanhasta muistista, keskellä mökkikylää, muutama kuukausi sitten (ei Mervi; silti tuttu Hymystä).
 

Potvin#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, KalPa, Hurtat
Valentin Kononen on jotain sukua meidän kesämökin naapurille. Olen myös kätellyt Leo Lastumäkeä ja astunut Tarmo Ruubelin varpaille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Idols-tähti ja tämän vuoden BB-Nikon kaveri eli jonakin vuonna Idolsin semifinaaleissa ollut Nisse Nurmi on sisarukseni kaveri ja Nisse kovasti alkuun yritti (turhaan) iskeäkin tuota sisarustani. Jokainen päätelköön itse, onko kyse siskostani vaiko veljestäni...
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Allekirjoittaneelle selvisi eilen että nykyinen pomoni (vielä noin viiden työpäivän ajan) on verohallituksen ylijohtajan Juha Lindgrenin vaimo. "Linkki" tunnetaan ehkä paremmin Radio 957:n kiekkoselostajana.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Sain viime perjantaina selville, että olen melkein sukua Kärppien päävalmentajalle, Matti Alatalolle..

Äitini miesystävän siskon miehen serkku..

Mitä voitin?
 

PieceOfCake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP
- Tommi Santala on serkun serkku
- Olli Hokkanen asui samassa rapussa puolisen vuotta sitten

Ei taida muita "melkein sukulaisia" olla...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eilen Arto Nybergin ohjelmassa vieraillut palkittu viskitehtailija, ravintolayrittäjä Mika Heikkinen on meikäläisen pikkuserkku!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Huu, Täti ollut Kultaisen Harmonikan tuomaristossa, mummo onnenpyörässä ja pikkuserkku Teräsbetonin taustalaulajana Euroviisuissa...ou jee.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Olen muuten kätellyt vuonna 1996 Martti Ahtisaarta, Vantaan Martinlaaksossa. Eli kyllä allekirjoittaneleta löytyy kohtalaisen kova meriitti. Olen siis varmasti Ahtisaaren serkku.

Ja Taikuri Luttisen sylissä olen ollut. En tosin lähiaikoina. Onneksi.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Sain viime perjantaina selville, että olen melkein sukua Kärppien päävalmentajalle, Matti Alatalolle..

Äitini miesystävän siskon miehen serkku..

Mitä voitin?

Voitit "välivuoden"...
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
..Ja Taikuri Luttisen sylissä olen ollut. En tosin lähiaikoina. Onneksi.

Heitänpä muuten kerralla paremmaksi.. Siskoni ystävän isäntä on Taikuri nimeltä Simo Aalto. Pääsin käymään kyseisen taikurin kotonakin ja katselemassa jos minkälaista elukkaa.. Puhuvista papukaijoista puudeleihin.. Tämä siis lapsena

Voitit "välivuoden"...

Kiitos
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Yksi koulukaveri oli jonkun avecina linnan juhlissa. Pakahdun ylpeydestä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aikanaan Chuck Berry totesi minulle "Thats was nice gig, TosiFani!" ja laittoi käden hartioilleni, pitkä mies. Tämä tapahtui Pori Jazz:n keikan jälkeen hänen ja minun kävellessä pois lavalta. Eli olen käytännössä kehittänyt rock musiikin...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tony Virran täti ja kummitäti on työkaverini. Paraikaa valvon yötä hänen kanssaan...
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
George Clooney tarjoutui ottamaan minusta ja kavereistani kuvan noin 10 vuotta sitten New Yorkissa. Mahtaakohan vielä muistaa sen tapauksen.
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Jospa minäkin sitten.

Kummisetäni ja -tätini olivat taas kerran tänä vuonna Linnan juhlissa.

Eräs tämän vuoden BB-kisailija oli rinnakkaisluokallani ala-asteella ja yläasteella. Lisäksi hiihtäjä/suunnistaja Jussi Simula oli yläasteella rinnakkaisluokallani.

Serkkuni kummisetä vaikutti muinaisessa Yxnollaykkönen -yhtyeessä.

Kai niitä muitakin vielä olisi, mutta ei juuri nyt tule mieleen.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Viime keväänä kättelin tulevaa opetusministeriä Henna Virkkusta (kok) keski-suomalaisessa navetassa. En pessyt käsiä ennen kyseistä tapahtumaa, sen jälkeen kylläkin.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Minäpä voinkin kehua Hollywood-suhteilla. Nimittäin Kalifornian tuttavamme on (jo edesmenneen) elokuvaohjaaja Robert Altmanin serkku. Paikka Oscar-gaalan yleisössä on siis käytännössä varma.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nostetaampa tätä taas ylös. Sillä muistui juuri mieleen, että näyttelijä muusikko Petri Liski on erään tuttavani serkku.

Mutta entäs tämä: Äitini tuntee tai ainakin tietää Sauli Niinistön nykyisen vaimon ja ovat kuulemma useasti keskustelleet jossain yhteyksissä.

Sitten vielä poiminta kauempaa historiasta. Isäukkoni(RIP) höntsäili lapsuus- ja nuoruusvuosinaan katukiekkoa ym. pihapelejä porukassa, jossa mukana oli myös Matti "Mölli" Keinonen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös