Olet sinä kyllä nimimerkkisi veroinen mies.Kaveri kysyi minulta sunnuntaina, että et kai sä jumalauta polttanu nallia kaivoon, kun ilman minkään valtakunnan ehkäisyä hääräsin naisen kanssa.
Kröhöm, arvoisa neiti: Voisinko ihailla yksisilmäiselläni sisäistä kauneuttanne?
Aktin aikana: Mitäs siinä voihkit, minähän tästä nautin.
Paljon velotit?Mä oon kuullu (en sanonu) version:
- Turpa kiinni, maksaja nauttii
Minä taas olen kuullut sanonnan: Tärkeintä, että mies nauttii.Mä oon kuullu (en sanonu) version:
- Turpa kiinni, maksaja nauttii
Kaveri kysyi minulta sunnuntaina, että et kai sä jumalauta polttanu nallia kaivoon, kun ilman minkään valtakunnan ehkäisyä hääräsin naisen kanssa.
Minä taas olen kuullut sanonnan: Tärkeintä, että mies nauttii.
Kiitos tästä hyvälle ystävälleni joka tuon kerran lohkaisi, kaiken lisäksi tyttöystävänsä läsnäollessa. Nauran joka kerta kun tuo sanonta palaa mieleen.
Varovainen kannattaa olla, koska noissa tilanteissahan voi helposti palaa pohjaan. Kysykää vaikka joltain tuntemaltanne lapsiperheeltä. Varsinkin jos siis heittää rojut reppuun.
Myöskin vanhahtava ilmaisu tehdä jotakin, yleensä heilua tai temmeltää, "suoro oikosenaan", kun kiimainen uros pyrkii panopuulle, kuuluu olennaisesti Koillismaalaiseen kansanperinteeseen.
Ja eikös tämä Satusedän tarina jatkunut suurinpiirtein niin että ilolintu, se rottyylihepenillä ravveerattu hepsankeikka, oli kertonut uhrilleen tulevasta rakkauden hetkestä näin: "Ensin riisutaan apposilleen, sitten nautitaan alkoholijuomisia ja sitten pannaan lemmenmäntä sokerikirnuun"."Ja vielä se ilolintu sano, että hän ei kuulu niihin naisiin, jotka perrivät etukätteishyyryn riemupörssinsä raottamisesta." -Satusetä Antti Lohilahti Kalle Päätalon ja Mikko Niskasen mukaan.
Luin: pipareitaSaiPa vastaan Laakkonen ja Tolvanen. Tolvanen on kyllä ollut loistava. Uskomattoman rauhallisesti vangitsee kaiken jakelematta turhia ripareita.
Minä taas olen kuullut tuon niin, että seksissä on tärkeintä että molemmat nauttivat; sekä mies että muna.Minä taas olen kuullut sanonnan: Tärkeintä, että mies nauttii.
Ja eikös tämä Satusedän tarina jatkunut suurinpiirtein niin että ilolintu, se rottyylihepenillä ravveerattu hepsankeikka, oli kertonut uhrilleen tulevasta rakkauden hetkestä näin: "Ensin riisutaan apposilleen, sitten nautitaan alkoholijuomisia ja sitten pannaan lemmenmäntä sokerikirnuun".