Hypodermic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Onko faniristeilyä tulossa? Otteluohjelmaa katsomalla ainut järkevän oloinen olisi 4.2. Turun pelin jälkeen, mutta tuohon on enää alle kaksi viikkoa. Luulis että mainostaisivat jo, jos silloin järkätään...
Voi olla, sillä alustavasti kuulin että tuolle päivämäärällä faniristeily olisi suunniteltu. Itsekin ihmetellyt, kun mitään ei ole sitten kuulunutkaan.Kuulin jonkun ihme jutun että tuolle päivälle paattiin olisi menossa kokoomuslaisia ja nämä ehti varaamaan hytit ensin. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa.
Perinteinen JYP-faniristeily järjestetään toukokuun alkupuolella. Lähde JYPin sivut: JYP-faniristeily | Uutiset | JYPTepsin faniristeily on tuon TPS-JYP -pelin jälkeen ja ilmeisesti siihen sitten tyssäsi homma. Toisella iltalaivalla on tosiaan Kokoomuksen risteily.
Kyseessähän on siis etukäteen varattu mestaruusristeily. Ovela ratkaisu!
Mun mielestä meni päällekkäin Tepsin kanssa tuo alkuperäisesti suunniteltu päivä.Oiskohan joltain unohtunut sopia risteilyä sen jälkeen kun otteluohjelma julkaistiin.. tiedä sitten.
Mun mielestä meni päällekkäin Tepsin kanssa tuo alkuperäisesti suunniteltu päivä.
Nooh. Se on sit mestaruusristeily... toivottavasti.
Nope. FANIRISTEILY NYT MYYNNISSÄ! - JYP JyväskyläMahtaakohan tänäkään keväänä olla faniristeilyä johon kuuluisi vieraspeli ennen laivalle menoa? Eipä siellä ole kalenterissa kuin yksi perjantaipeli Raumalla, ja sekin on jo kuukauden päästä - eli tuskin. Pelkkä risteily on aika meh, ei nappaa.
Onkos JYPiltä tulossa faniporukkaa Mikkeliin lauantaina? Itse Lappeenrannasta tulossa sinne, niin tietäisi mistä päin hallia lippuja kannattaa käydä ostamaan, mikäli Jyväskylästä porukkaa on tulossa. Tiedän ikivanha ketju, mutta kun ei täältä taida uudempaakaan löytyä.
Pistetääs nyt kysymys vanhaan, mutta aiheeseen liittyvään ketjuun.
Eli, onkohan mikään kannattajaryhmä tekemässä bussilla reissua kauden ensimmäiseen vierasmatsiin Tampereelle lauantaina 15.9?
Kourallinen väkeä tulee Jämsästä. Muista omatoimimatkaajista ei tietoa.En tiedä, mutta meitä tamperelaisia JYP-faneja on tulossa C2 katsomoon istumaan 4kpl.
Järjestetäänkö siellä fanimatkoja enää ollenkaan? Vai eikö mikään porukka jaksa niistä tiedottaa? Kuitenkin jo neljä lauantaivieraspeliä tällä kaudella ollut eikä mistään löydy infoa että mitään olisi suunnitteillakaan.