Meille vai teille?

  • 3 171
  • 18

Meille vai Teille?

  • Meille

    Ääniä: 15 15,0%
  • Teille

    Ääniä: 58 58,0%
  • Kiitos, jään tänne baarin vielä lasilliselle

    Ääniä: 27 27,0%

  • Äänestäjiä
    100

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niinno, jos mimmi on helppo ja upea samanaikaisesti, on hän silloin vitun tyhmä, todennäköisesti luonnonvaaleat hiukset, (joita on vielä erikseen vaalennettu) omaava henkilö...

Mikäli näin sattuisi käymään, vastaisin että teille.
 
Mene sinä teille niin minä menen meille. Olen, ja aion pysyä, onnellisesti naimisissa. Eli ei heru.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Teille ehdottomasti on vastaukseni.

Wewe
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teille. Mutsin luona sitä vielä budjaillaan, ja jos ei mutsi rynni imurin kanssa aamulla huoneeseeni, niin varmaa on että jompikumpi pikkusystereistä (3v. & 7v.) tulee kysymään kynää lainaksi, soittamaan nokkahuilua, leikkimään barbeilla, tai repimään peittoa pois päältä. Ei vaan nappaa.

Vastaukseni on kuitenkin Yorick Treille.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tasan tarkkaan olisin sanonut meille.Oma kämppä ,jossa ei vahdi muut kuin kaks kissaa.
Nyt kuitenkin onnellisesti parisuhteessa ,joten ei paljon tartte tuollaista pohtia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täysin hypoteettinen (kattokaa vittu sanakirjasta ääliöt) kysymys, mutta sanoisin että dokaan pilkkuun saakka.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka on niin amatööri, et kuttuu jonkun yhen yön hoidon kotiinsa? Sehän saa tietää missä asut ja sun nimenkin vielä.

Paljon vaivattomampi on mennä minkin luo ja valehdella nimensä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuka on niin amatööri, et kuttuu jonkun yhen yön hoidon kotiinsa? Sehän saa tietää missä asut ja sun nimenkin vielä.
Paljon vaivattomampi on mennä minkin luo ja valehdella nimensä.
Joo, oikein hyvä pointti. Minä menin aina miehen luokse ja käytin myös yleensä "salanimeä". Ei ole montaa kuukautta kun joku kutsui minua käyttämällä "salanimeäni". Kyseli että muistanko hänet ja tottakai muistan (ihan kiva tyyppi joo, seksi oli aika tylsää). Kerroin olevani naimisissa ja häivyin paikalta. Hittooko noita enää muistelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuka on niin amatööri, et kuttuu jonkun yhen yön hoidon kotiinsa? Sehän saa tietää missä asut ja sun nimenkin vielä.

Paljon vaivattomampi on mennä minkin luo ja valehdella nimensä.
Tiän yhen mujjjan joka oli baarissa ja kutsu mut himaansa yöjalkaan. Naitiin koko yö kun kanit. Kuun lopulla tulee 6v. kun ollaan oltu naimisissa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiän yhen mujjjan joka oli baarissa ja kutsu mut himaansa yöjalkaan. Naitiin koko yö kun kanit. Kuun lopulla tulee 6v. kun ollaan oltu naimisissa.
Sama mulla. Nykyinen tuli korkattuu ekana yönä, mut hänen luonaan, koska ei näistä koskaan tiedä. Naimisissa ei olla eikä mennä, koska en anna siinä tuumaakaan periksi, mut kimpassa ollaan kuljettu vuosia ja miks ei kuljettais vielä tulevaisuudessa. Tai sit ei. Koskaan ei tiedä. Saatanhan rakastua vaikka @Iisoppi :in ja me kaksi viinaan menevää perverssiä karkaisimme auringonlaskuun kahdestaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sama mulla. Nykyinen tuli korkattuu ekana yönä, mut hänen luonaan, koska ei näistä koskaan tiedä. Naimisissa ei olla eikä mennä, koska en anna siinä tuumaakaan periksi, mut kimpassa ollaan kuljettu vuosia ja miks ei kuljettais vielä tulevaisuudessa tai sit ei. Koskaan ei tiedä. Saatanhan rakastua vaikka @Iisoppi :in ja me kaksi viinaan menevää perverssiä karkaisimme auringonlaskuun kahdestaan.
En tiä miltä näytät, mutta sä olet sielultasi kaunis mies, veliseni!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tiän yhen mujjjan joka oli baarissa ja kutsu mut himaansa yöjalkaan. Naitiin koko yö kun kanit. Kuun lopulla tulee 6v. kun ollaan oltu naimisissa.
Yhden illan panohan minun mieheni piti olla. Ei me menty kyllä meille eikä teille vaan naitiin työpaikallani.

Saatanhan rakastua vaikka @Iisoppi :in ja me kaksi viinaan menevää perverssiä karkaisimme auringonlaskuun kahdestaan.
Niin, mistä mitään tietää. Aurinko laski jo enkä vielä ole karannut mihinkään. Rakastan vielä ainakin niin paljon miestäni että paljon saat laittaa peliin että karkaisin kanssasi. Ehkä jopa ihan kossupullon ;-)
 

Glove

Jäsen
Pitäisi laittaa baarin nimeksi Meille vai teille niin voisi jo päivällä kysellä naisilta, että mennäänkö Meille vai teille?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös