Mazzara-Oivarit, asiaa tuomareille. Vain puheoikeutta käyttäville

• 850
  • 10

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin, joukkueiden kokoajat sekä kapteenisto. Tänne vaan kommunikoimaan tuomareiden kanssa kymppien uhallakin.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pssstt...

...Kapteeni Helminen hiipii tuomariston puheille kertomaan terveiset joukkueen johdolta. Se on yksimielisesti päättänyt järjestää tuomaristolle ottelun jälkeiset juhlat, mikäli tuomiot miellyttävät. Etenkin videotarkistusten suhteen Oivarit toivoo suopeampaa linjaa.

Juhliin ovat saapumassa Mustat Kobrat, jotka ovat kuuleman mukaan täysin hullaantuneita tuomariston miehekkääseen olemukseen. Eräs Kobrien jäsen pyysi kysymään, että onko JHagin housujen etumus todellakin sitä itseään täynnä, vai onko tuo valtava pullistuma kenties vain ylikokoiset munasuojat?

Juomapuoleksi Oivarit on päättänyt juhliin valita Koffia ja se ei tule loppumaan.

Viihdepuolesta vastaavat Nielikäinen ja erikoistilauksella Jenkeistä hankittu Tony Twist, jotka ottavat rehellisesti yhteen ja ovat lupautuneet taistonsa jälkeen esittelemään naispuoliselle juhlakansalle treenattuja pakaroitaan.

Helminen ei dementialtaan muista, mitä kaikkea muuta hänen pitikään sanoa ja luistelee siksi takaisin vaihtoaitioon...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minusta tämä oli positiivista kuultavaa ja kyllähän se maali oli selvästi...Mutta toi meidän päätuomari on aika tarkka kaveri kyllä, näin ihan meidän kesken. Ja sairaan vihainen, jos se ei saa niitä lääkkeitään.

Kobrille sellaisia terveisiä, että ei mulla mitään suojia ole, ei tarvita kun matsku on täyttä terästä. Kiekkoon voi tulla kyllä jotain kolhuja jos kohdalle osuu.

Predator, herää. Ja Johannes. Tulkaa neuvotteluun, ihan selkeitä maaleja hylätty jo yksi - se mikään kypärä ollu mikä oli Eeron päässä, se oli Tapparan fanikatsomon keskuudesta lentänyt Kotipizza-frisbee. Ehkä jopa kotipizza itse. Pannaanks 3-0 Oivareille ja mutinat seis?

Hei jätkät mitäs jätitte mut yksin tänne...jos teistä ei kuulu klo 17 mennessä, niin mun on pakko hyväksyy maalit ja peli on silloin 3-0. Hirveetä valitusta katsomossa. Helminen tulee uudestaan selittämään samat jutut, ihme dementikko...

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pasi takaisin...hei hei hei !

Nielikäinen ottaa näköjään oikeudet omiin käsiinsä ja saapuu tuomariston kuultavaksi ja kertoo, että mikäli tuomiot miellyttävät, niin hän lupaa tulla ensi kaudeksi pelaamaan vaikka ilmaiseksi Hifkiin. Tai lyödä fööniä turpaan. Ihan miten tuomarit nyt vain sattuvat haluamaan.

Mustien Kobrien kaunotar pyörtyi kuultuaan, ettei JHagilla ole munasuojia lainkaan, vaan koko kuhmu on tiukkaa lihaa. Juhlia odotellaan...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oliko se Kobrien pyörtyjä juuri SE TUMMA? Se ei ole ihminen, se on uni. Voihan vinde. Pasille terveisiä, että homma toimii, mutta EN OSTA nahkatakkia just nyt. Ja sanokaa Pasille myös, että Stockalla ei voi tinkiä, meillä on sellainen hassu käytäntö täällä ei-Nivalassa.

Tää on ihan selvää kauraa, mä menen nyt käväisemään Pataässässä parilla karaokella ja kun tuun takaisin, niin matsi on 3-0 jos ei noi 2 väinöä ilmoittaudu klo 17 mennessä. Niillä oli asiaa jollekin Ludmilalle ja Marinalle. Mä täällä vain painan yksinään kaukalossa, tää on väärin....mutta tää on oikeestaan kivaa, sillä nyt saa machoilla rauhassa. Ugh!!!! Varokaa Kobrat, tää voi vähän sattua!

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja missähän vaiheessa (ja vielä enemmän hämmästyttää millä viehätysvoimalla??) Oiva muka on onnistunut Mustat Kobrat treidaamaan tuohon ilmeisen laajaan organisaatioonsa? Haiskahtaa pahemman luokan vedätykseltä, johon ainakin yksi pill..ihuuli on lankeamassa pahanpäiväisesti. Nyt muu ceepralauma hereille, ja eksynyt lammas takaisin karsinaansa.

Ja Veivareiden päällikkö Oivalle sellaisia terveisiä, että Nielikäinen saa pian turpaansa ellei lopeta säälittävää, korvia raastavaa ujellustaan milloin vaihtoaitiomme, milloin raitapaitojen suuntaan. Mikko "Crash" Kuparinen on jo jouduttu sitomaan vaihtopenkkiin kiinni kaiken varalta (jannulla kiehahti jo 22 sekunnin kohdalla, ja päätimme valmennusjohdon kanssa välttää turhia rangaistuksia ja miehistövajausta tuossa vaiheessa erää) , eivätkä muutkaan kovanaamat viitsi kovinkaan kauaa katsella läpi pelihanskojensa moista toimintaa.

Ja mitä Oivareiden hylättyihin "maaleihin" tulee, ovat kaikki tilanteet menneet selkeästi ennen ottelua tuomareille jakamani case bookin ohjeiden mukaisesti. Joten se niistä salaliittoteorioista..

Ja muistakaa oikeudenjakajat, kyllä mekin sitä kaljaa pelin jälkeen juodaan...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä Mazzaran vastaus tuli niukasti ennen klo 17, joten joudumme pitämään tuomariston kokouksen, kun nämä Predator ja Johannes saapuvat paikalle. Pojat taisivat kadota Lushnikin halliin niiden vosujen perässä, itse olen todellakin sitä mieltä että matsi on 3-0.

EDIT: No helvata, Mazzarakin on tehnyt byyrin, 3-1 eikös vaan. Päätuomarimme aktiivisuus on kerta kaikkiaan ihailtavaa!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
3-1. Hyväksytään. Perhana, missäs ne kobrat on. Oivarit alkaa päästä oikeaan vauhtiin ja minä myös. Terveisiä Ludmilalta.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
LINJAMIEHET HALOO!

Tämä menee nyt sekavaksi jos näitä tuomioita ruvetaan TÄSSÄ ketjussa puimaan. Eikös tarkoitus ole käsitellä näitä siinä ketjussa, jossa SE ITSE PELI ON MENOSSA? Ja tilanne on muuten nyt 3-2.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: LINJAMIEHET HALOO!

Viestin lähetti Predator
Tämä menee nyt sekavaksi jos näitä tuomioita ruvetaan TÄSSÄ ketjussa puimaan. Eikös tarkoitus ole käsitellä näitä siinä ketjussa, jossa SE ITSE PELI ON MENOSSA? Ja tilanne on muuten nyt 3-2.

-Täytyy myöntää, että tuossa on oma, jännä logiikkansa. Eli jos asia koskee matsin 1. erää, niin kannattaa käydä matsin 1. erän ketjussa...Joo, nythän mä hokasin.....menen sinne...mutta täällä on kyllä parempaa lahjontaa....Koulussa mulla oli logiikka nelonen, vaikkei sitä ollut edes kouluaineena!

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuomarit!

Joukkueenjohto antaa tuomareille luvan teipata Raipen suu tukkoon, kunnes sille saadaan annettua iltalääke. Kukaan ei epäile, etteikö tuommoinen hengästyneen vanhuksen höpinä ottaisi hermoille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy