Ei mitään ongelmaa, arvon huvuddumare...tilanne on siis 24-24, tai ainakin tulostaulu näyttää niin. Ja tulos on pyhän päätuomarimme itsensä siunaama.
Kiitos, että roudasitte Aki Tuomisen pois jäältä kuolaamasta...ja voi herranjumala, nyt se näkee Kobrat matkalla ulos ja kuolaaminen jatkuu.
Joukkotappelu oli todella kivaa, piti tosiaan pistää veskarit nujimaan toisiaan, kun ne meinasi vaan puhallella muniinsa pitkin nurkkia. Ja Laiska Lassea piti tirvaista itse. Sorry vaan LepoLasse, mutta vieläkin hävettää kun 160 senttinen Järventie paukoi sua kuonoon, kun meillä velttoilit. Sen piti hypätä joka kerta, että ylettyi..
Oiva, mitä ne pihtarinaiset on? Kukaan ei ole koskaan pihdannut, kun olen esitellyt love gunini. Aika moni on kyllä karannut ja jokunen pyörtynyt ilman kosketusta. Taidan olla kaukoparantaja? Mulla on muuten sitten viereiset paikat sun kanssa siellä Filippiinien lennolla, joten tuo ne loput raiderin pikkujutskat sinne. Ne smetanapurkit, valvoline-öljy ja tuhat vesimelonia. Ja viinat tietenkin, koneessahan on ihan paska tarjoilu kuitenkin.
Voi jumalauta, mä vetäisin tota Maarit Tastulaa vastapalloon, mutta kun se on nainen ja vielä blondi ja kaunis hymykin. Silti se häiritsee peliä koko ajan, kävi kysymässä Pasilta jo, että mikä sun numero on? Pasi sanoi, että "25"...
Raipe ja Ojanen samassa ketjussa? No, eipä tarvitse katsella hidastuksia maaleista.