Mazzara-Oivarit, 1 . erä

• 1 800
  • 49

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti luistimet

Onko Eri Keeper sponsoroinut Santalaa? Tarvitaanko jälleen kyseenalaista videotarkistusta vai löytyykö tuomareilta "munaa" tehdä ratkaisu ilman videoita? Miten tässä käy?

Jännittää. [/B]

>>>> Uskokaa nyt jo että tuomaristo katsoo videoilta korkeintaan Predator ykkösen ja kakkosen (jos aikaa jää, niin katsotaan myös Terminator ykkönen ja kakkonen, sekä videokooste Siljan juontamista Katti Matikaisen seikkailuista)... niin, tässä mitään videoita tarvita, SE OLI SELVÄ MAALI! Väittääkö joku vielä, että tuomarit ovat puolueellisia? Peli jatkuu!
PS. Eikö täältä saamarin hallista löydy yhtään ylimääräistä tuomarin raitapaitaa (koko XXXL), tämä poplari päällä on vähän hankala luistella...

TILANNE ON NYT SIIS 3-2

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
kröhöm....täällä taas. Lipsahti vähän pitkäksi tuo vierailu harjoitushallin puolella ja sosiaalitiloissa. Jaa, että onko tuomareilla munaa?? Käypäs kysymässä siltä kobralta, joka lepäilee silmät suitsirenkaina katsomon A7 alla...

Tilanne on 3-2. Matsi tulee myös livenä kuopiolaisesta paikallisradiosta. Selostajina taanrii ja einojuhani, taajuus 12,3.....(käynti Vapaan puolella Legendaarisimmat ketjut -ketjussa auttaa)...

Hyvä ja kuuma tunnelma, seuraavassa erässä laitan ehkä shortsit. Täähän on tätä havaiji-kiekkoa aina välillä..Ja kuka perkele siellä kahvaa!!! Irti!!! Käytä nyrkkiä!!! NoNNII, paljon parempaa

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Yllättäen peli on otettu myös Sport FM:n ohjelmistoon. Peliä selostaa Leo Silolahti. Hän on nähnyt kaukalossa jo "Jatsermanin tyylisen sentterin".

Ja nyt alkaakin pieni tappelun poikanen. "Jhag, hei. Et sä saa osallistua tappeluun."

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Missä niin lukee, ettei tuomarit saa tapella??? Perkele, mä en kestä tota kahvaamista. Okei, mä tuun pois, okei...

Myös Ylen kanavalla on Bubi Walleniuksen selostus käynnissä, sain tähän hetkeksi suoran yhteyden:

"Niin nyt Oivarit on siinä tilanteessa, että se johtaa 3-2 tai miksei yhtä hyvin voi sanoa, että Mazzara on tilanteessa, missä se on häviöllä 2-3, tai pitäisikö sanoa tappiolla, mene tiedä. Oivarit haluavat voittaa tämän ottelun aivan samoin kuin Mazzarakin ja samaa mieltä ovat kannattajat niin kentän laidalla kuin kotikatsomoissakin, tai eiväthän he keskenään ole samaa mieltä, siis Mazzaran ja Oivarien kannattajat, vaan pikemminkin keskenään niin eri mieltä kuin olla voivat ja mikseivät voisi sillä niin erilaisia joukkueita he kannattavat..."

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajassa 19.34 rangaistuksia...

Oivarit, numero 51 Vykoukal 2 minuuttia, syy kiinnipitäminen.

Nyt kyllä tuli tsekkipoitsulle arviointivirhe! AIVAN SILMIENI EDESSÄ... noin metrin päässä meikäläisen klyyvarista Vykoukal menee ja kataa oikein kaksin käsin läpiajoon karkaavaa Mazzaran Joonas Vihkoa... eniten tilanteessa yllätyin siitä että pysyin Vihkon luisteluvauhdissa! Mutta niinhän se on, että tällainen vanha sotaratsu kiihtyy hitaasti mutta varmasti. Voipi olla että kolmannessa erässä minua ei enää pidättele edes kaukalon reunukset! Eikä häveliäisyys, peräpuolen sulkijalihaksista puhumattakaan.
ASIAAN: Nyt siis Mazzaralla kahden minuutin ylivoima... saas nähdä keitä laittavat kentälle?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olenko minä juonut jo liikaa kaljaa vai olenko mennyt muuten vain laskuissa sekaisin? Minusta tilanteen pitäisi olla 2-2, mutta tulostaululla komeilee 3-2. Kaksi maaliahan kai hylättiin. Vai tuliko se kolmas maali silloin kun olin vessassa? Ota tästä nyt sitten selvää.

Onko sinulla koo vielä sitä rommia jäljellä?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti champselyse
Olenko minä juonut jo liikaa kaljaa vai olenko mennyt muuten vain laskuissa sekaisin? Minusta tilanteen pitäisi olla 2-2, mutta tulostaululla komeilee 3-2. Kaksi maaliahan kai hylättiin. Vai tuliko se kolmas maali silloin kun olin vessassa? Ota tästä nyt sitten selvää.

Onko sinulla koo vielä sitä rommia jäljellä?

>> Se kolmas maali tuli niin salaperäisesti, että tuomaristokaan ei ole sitä vielä täysin henkisesti sisäistänyt. Useinhan maalit tulevat juuri silloin kun olet itse viettämässä helpottavia hetkiä vessassa suolistosi tai slarvendaalin tyhjennyksen merkeissä. Kenties minäkin olin vessassa maalin syntyessä? Kenties me kaikki tuomarit olimme silloin hätää kärsivien konttorissa faxaamassa pökälepostia? Kenties ja ehkäpä? Tämä on yksi näistä suurista mysteereistä, joita tiede ei pysty selittämään... vähän samanlainen ihmetyksen aihe kuin auringonpilkut, hilavitkutin ja Chris Owenin kivekset?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
...ja Aigars Ciprussin, tuon Kulmaväännön Karelinin, aloitusvoitot kuuluvat myös ihmeiden sarjaan. Tilastojen mukaan niitä on, mutta kukaan ei ole koskaan nähnyt.

Matsi on selkeästi 3-2, videotarkistuksen jälkeen kaikki Oivarien maalit hyväksyttiin, kun he hommasivat ne Kobratkin paikalle. Sitten se toinen jengi, mikäs se nyt olikaan...niin, se on tehnyt kaksi räkämaalia.

Mazzaran yv on ihan skeidaa. Mitään ei tapahdu.

EDIT: Pilkunnussimista

Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvä luoja...

...mitä väkeä. Kaikki valmiiksi enemmän tai vähemmän "änkyrässä" maanantaina ja vasta työpäivän päätyttyä. Ja mikä kumma tuo on joka luistelee poplari päällä ja pilli suussa?
Champselysee, pois mun salkulta ei ne pullot siellä ole,kantaja tuo ne kohta kottareilla. Sitäpaitsi voisi sitä kohteliaasti tervehtiä ensin ennen kuin alkaa viinaa pyyteleen. Huh kun oli rankka työpäivä, haen ensin kahvia ja aloitan vasta sitten pelin katsomisen.

RAIPEE otaksää kahveeta, että jaksat...

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, moro vaan koo... en minä muuten sitä väkevämpää kaipaisi, mutta ottaa kupoliin tämä epätietoisuus tuloksesta. Nytkin yksi tuomareista väittää, että kaikki Oivareiden maalit onkin hyväksytty. Sehän pitäisi sitten olla jo 4-2! Kyllä nyt nuijakolmikolla on mopo karannut käsistä pahan kerran.

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
TPA:n hengessä eteenpäin!

Team Mazzaran manageri iso M. on ovelasti hylännyt Tammisien ja Aravirtojen Tuntemattoman valmennusoppaana, ja kaivanut tilalle voimakkaampaa kamaa. Koko joukkue on selvästi hakenut oppinsa TPA-trilogiasta, ja se näkyy kentällä. Banhamit ja Nemirovskitkin painavat ihan uuteen malliin, kun heille on vihdoinkin auennut ympäröivän maan todelliset juuret ja meininki.

Katsokaa nyt niitä. Mikä energia, mikä tahto, mikä sitkeys, mitä oivalluksia? Käsikirjoitus on kuin TPA:sta. Mahti meininki.

Oijoijoijoijjoioi!

Palo paina Akselin lailla maalille, periksi antamatta. Alatalo häärää jo Norrenan edessä, maskimiehenä, kuin Oton ovela virne naamalla. Mihin tilanne vielä johtaakaan. Aivan. Krykov järjestelee Vikin oveluudella kiekon repun eteen ja sen on siellä. Alatalo pistää kumin sisääääään! MAAAAA-LIIIIIIIII!

Jumankauta pojat! Tuossa sitten on ketju minun mieleeni, sanoisi muuan Vikki. Vykoukal-Grönvall pari näytti tuossa tilanteessa kuin Töyryn veljeksiltä isänsä pellolla. Norrenaa ei olisi auttanut edes Mellolan ulkomuoto!

Mazzarat jyrää!

PS. Tuomarithan on melkein asianosaisia. Kyllä sitten pitäisi jättää tuo tuomitseminen, kunnes on vähän noi omat tunteet jäähtyneet! Niin että sitä mieltä mää oon!

Viimeksi muokattu:

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
MITÄ HEL***TIÄ!?!?!

Täällähän on peli täydessä käynnissä ja maksavalle yleisölle ei kerrota mitään...!!

Tää ei kyllä mun...

HEI, HEI PUUSILMÄT!! EIHÄN MAZZARA KUUDELLA VOI PELATA KUN VESKAKIN ON KENTÄLLÄ...!?! NUIJAT PRKL ONKS HERNE HÄVINNY?? HÄH!

Vittu mitä pellejä...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Herne hävinnyt? Ei helvetti, eikö tässä saa käydä edes välihuikkaa ottamassa? Oivareilla 3 maalia, mikä se neljäs muka oli? Mazkahvaralla 2.

Tästäkin huolimatta; Kobrat johtaa.

Mazzara on istuttanut Vopatia ja Mäkiahoa penkillä, liekö kyseessä ns. kurinpidollinen toimi?

Nyt kapteeni Helminen "kiitää" tännepäin...raportoin tunnin kuluttua mitä miehellä oli asiaa. Voi, nyt se kaatui. Uutta putkeen vaan Raipe!

Predator, ilkeä kikka toi että jätit pelkän poplarin nojaamaan laitaa vasten Pirjetä sisällään...jätkä on mennyt huikalle?

EDIT: 19.53: 3-3, Alatalo (Krykov), samassa ajassa Norrena 2 min, pieni käytösrangaistus

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mietteitä ensimmäisestä erästä..

Vaikka se vielä hieman kesken onkin. Epäilenpä kuitenkin että loppuerä menee enemmän tai vähemmän molemminpuolisen kyttäilyn merkeissä - Oivarit ei selvästikään ole vielä toipunut viime viikkoisesta, eräiden lähteiden mukaan julkisuuteen annettuja tietoja moninverroin rankemmasta juhlintaperiodista. Minun joukkueeni on tavallista flegmaattisempi tietenkin vain kovan harjoitusrääkin jäljiltä.

Jos joutuisin pelin jälkeen kirjoittamaan otteluraportin tästä veretseisauttavasta jännitysspektaakkelista, ei olisi kovinkaan vaikea keksiä otsaketta ensimmäistä erää käsittelevän tekstin päälle. Se voisi olla lyhyen ytimekkäästi "Tuomarit", tai raflaavan realistisesti "Oikeudenjakajat seipäässä". Jokatapauksessa raitapaitoja ei voisi sivuuttaa tekstinpätkästä, äijäthän ovat olleet pelillisesti suht vaisun (vain viis pööriä) periodin kirkkaimpia tähtiä. Olen näkevinäni kaverusten viheltelyssä seppomäkelämäisiä piirteitä - tapahtumaköyhissä matseissahan Sepolla oli tapana ottaa yleisönviihdyttäjän ja kiihdyttäjän rooli teatraalisin tempauksin. Ajan hengen mukaisesti kaukalo on täynnä mitä persoonallisimpia raitapaitoja. Erona Mäkelän aikoihin on myös se, että nämä sepot sompailevat osittain myös tahtomattaan. Tältä raadilta muuten ekan erän täydet kolme tähteä punahihaiselle (ja nenäiselle) Predatorille! Olette loistava!

Tätä kirjotettaessa ollaan vielä takaa-ajoasemissa (3-2, vaikka SÄÄNTÖJEN mukaan tilanne kyllä olisi erilainen), mutta tunnetustihan peesissä on henkisesti helpompi taittaa matkaa kuin hatarassa johtoasemassa takana vaanivan nykäisyä kauhulla odotellen. Pullat ovat siis tukevasti pellillä, joten no hätä, Mazzara-fanit!

PS. Tuomarit muuten, käykääpäs joutessanne katsomon puolella heittämässä pummilla sisään livahtaneet keplottelijat ulos. Ettei tarvitse tuota Kuparista irrottaa turhan päiten penkistä pummeja hätistelemään...

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minusta kyllä JG oli ovelasti viimeisessä tilanteessa mukana ja ja veikkaampa että jossain vaiheessa maali muutetaan Vallulle, ei se osunut Alatalon mailaan... Hyvä kuitenkin että Mazzarat on saaneet tahmean alun jälkeen pelinsä kulkemaaan, minä nimittäin kannustan molempia. Mazzaraa siksi, että se on vähän niinkuin omia ja Oivareita siksi kun ne on vähän niinkuin Oivia.

Champselysee otatko Baticia vai Bacardia, mitäs Patarouva haluaa? Minä pitäydyn vain Renaultissa, en voi vieläkään juoda sekaisin.
Mikäs Machuldalla on, onko sillä mahatauti vai onko tuo edes Machulda? Ruusulla näyttää kulkevan, mutta terävämpiä hyökkäyksiä, terävämpiä hyökkäyksiä...

Minäkään en enään yhtään peliä kestäisi jossa tuomarit päästelee Pappa Tunturilla, kyllä niitä tässä taannoin oli ihan tarpeeksi, mutta katsotaan nyt, sitähän ei tiedä jos ne piristyisivät tuosta kunhan poikkeavat siellä" A seiskan alla".
No otetaas taas...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei mitään 3-2, vaan 3-3.....Kyllä täälläkin ollaan hereillä, vaikka nukuttaakin ja maali oli Alatalon. Kiva, että poika pelaa jääkiekkoakin niiden laulujen kirjoittamisen lomassa.

Tuomari on ystävä!!!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Mietteitä ensimmäisestä erästä..

Viestin lähetti Mazza
Vaikka se vielä hieman kesken onkin. Epäilenpä kuitenkin että loppuerä menee enemmän tai vähemmän molemminpuolisen kyttäilyn merkeissä - Oivarit ei selvästikään ole vielä toipunut viime viikkoisesta, eräiden lähteiden mukaan julkisuuteen annettuja tietoja moninverroin rankemmasta juhlintaperiodista. Minun joukkueeni on tavallista flegmaattisempi tietenkin vain kovan harjoitusrääkin jäljiltä.

Jos joutuisin pelin jälkeen kirjoittamaan otteluraportin tästä veretseisauttavasta jännitysspektaakkelista, ei olisi kovinkaan vaikea keksiä otsaketta ensimmäistä erää käsittelevän tekstin päälle. Se voisi olla lyhyen ytimekkäästi "Tuomarit", tai raflaavan realistisesti "Oikeudenjakajat seipäässä". Jokatapauksessa raitapaitoja ei voisi sivuuttaa tekstinpätkästä, äijäthän ovat olleet pelillisesti suht vaisun (vain viis pööriä) periodin kirkkaimpia tähtiä. Olen näkevinäni kaverusten viheltelyssä seppomäkelämäisiä piirteitä - tapahtumaköyhissä matseissahan Sepolla oli tapana ottaa yleisönviihdyttäjän ja kiihdyttäjän rooli teatraalisin tempauksin. Ajan hengen mukaisesti kaukalo on täynnä mitä persoonallisimpia raitapaitoja. Erona Mäkelän aikoihin on myös se, että nämä sepot sompailevat osittain myös tahtomattaan. Tältä raadilta muuten ekan erän täydet kolme tähteä punahihaiselle (ja nenäiselle) Predatorille! Olette loistava!

Vai aletaan sitä kesken pelin arvostelemaan tuomareita.

Joukkuerangaistus Mazzaralle 2 min. Oivarit pääsee erän loppuun pelaamaan hetken ylivoimaa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällä on katsomo täynnä sairaan hyvän näköisiä naisia edelleen. Kokeillaanpas nyt paremmalla onnella....hei sinä siellä! Et sinä ruma, vaan se isotissinen dooris...joo just, sinä. Mitäs meinasit puuhata erätauolla? Ai ei mitään erikoista....haluaisitko tulla kokeilemaan puhaltamista tuomarin pilliin? Ja leikkimään jäähyleikkejä? Joo, vaikka kiinnipitäminen....ai miten niin mulle 2 min? Mä oon tuomari ei mulle voi antaa jäähyjä...Jäähy mulle mistä? Vonkaamisesta!!!! Hah! Ei mene läpi!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pieni pohtimisen aihe linjatuomareille toiseen erään...

Niin, koska pelaajien urputus tuomareita kohtaan tuntuu selvästi lisääntyvän, ajattelin ehdottaa linjamiehille että otetaan toisessa erässä käyttöön hieman uusia rangaistuksia. Kuten askelvirhe kolmen sekunnin alueella (miten niin sellaista aluetta ei ole kaukalossa? Kyllä se on, kun se tehdään sinne erätauon aikana!). Voisimme myös harkita raipparangaistusta ja ajokortin poisottoa kesän ajaksi.

Päätuomari lähtee nyt iltakaljalle ja tulee vasta huomenna mukaan toiseen erään. Jos kaikki käy suunnitelmien mukaan, niin huomenna teidän ei tarvitse enää katsella tätä minun poplariani... autoni ja kadonneet varusteeni ovat nimittäin löytyneet Rastilan leirintäalueen keittokatoksesta, joten huomenna saan vihdoinkin ne uudet Bauerit jalkaani... niin ja sen tuomarin raitapaidan!
Ei muuta kuin KOFF ja hyvää yötä... linjamiehet jatkavat tästä... tähän...

F

Flonaldo

Ja Oivarit heittävät hyökkäyspään aloitukseen erikoiskentällisen. Tai ei se nyt niin kovin erikoinen ole, mutta kakkoskenttään on Kucharcikin ja Vujtekin rinnalle heitetty Mielipäinen...eiku siis Nielikäinen. Kucharcik kaivaa aloituksesta kiekon pelaajakasan alta viivalle, jossa Sulku alkaa suunnittelemaan seuraavaa siirtoa. Samaan aikaan Pasi parkkeeraa Mazzaran maalin eteen ja ryhtyy kaupittelemaan Stockmannilta ostamaansa nahkatakkia (Pasi sai tingattua hinnan 700 eypoon!) M:n maalivahdille.

Sulku toimittaa kiekon Vujtekille. Vladi heittää pari Mazzaran miestä jalkakikallaan nippuun ja pääsee rauhassa etenemään maalille. Unelmalätty rystyllä Mielipäisen lapaan, joka saa rauhassa iskeä kiekon tyhjään rysään, sillä vastustajan maalivahti on täysin hämmentynyt nahkatakkitarjouksista. Oivarit iskevät jälleen! Maalin jälkeen Pasi luistelee Mazzaran vaihtopenkin eteen ja haastaa koko porukan tappeluun. Hallin ylälehtereille asti kaikuu "MÄ OON TÄÄLLÄ VAAN TEITÄ VARTEN!".

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Flonaldo
Ja Oivarit heittävät hyökkäyspään aloitukseen erikoiskentällisen. Tai ei se nyt niin kovin erikoinen ole, mutta kakkoskenttään on Kucharcikin ja Vujtekin rinnalle heitetty Mielipäinen...eiku siis Nielikäinen. Kucharcik kaivaa aloituksesta kiekon pelaajakasan alta viivalle, jossa Sulku alkaa suunnittelemaan seuraavaa siirtoa. Samaan aikaan Pasi parkkeeraa Mazzaran maalin eteen ja ryhtyy kaupittelemaan Stockmannilta ostamaansa nahkatakkia (Pasi sai tingattua hinnan 700 eypoon!) M:n maalivahdille.

Sulku toimittaa kiekon Vujtekille. Vladi heittää pari Mazzaran miestä jalkakikallaan nippuun ja pääsee rauhassa etenemään maalille. Unelmalätty rystyllä Mielipäisen lapaan, joka saa rauhassa iskeä kiekon tyhjään rysään, sillä vastustajan maalivahti on täysin hämmentynyt nahkatakkitarjouksista. Oivarit iskevät jälleen! Maalin jälkeen Pasi luistelee Mazzaran vaihtopenkin eteen ja haastaa koko porukan tappeluun. Hallin ylälehtereille asti kaikuu "MÄ OON TÄÄLLÄ VAAN TEITÄ VARTEN!".

-Tämä on päivänselvä maali, 4-3 jos laskin oikein. Wau! Siis 700 euroon! On se aika epeli. Marco Tuokkohan kieltäytyi kutsusta Mazzaraan?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mutta....täällähän on erä lopuillaan. Ja totta tosiaan, Predator, tällaista ininää tuomareista ei tulla huomenna hyväksymään. Uusia rangaistuksia vaan! Miten olisi 2 minuutin pakkokuuntelu luurit korvilla Mikko Alataloa? Vaikka nonstop-luuppina pelkkää "Puuhamaa on kiva paikka" -lainia.

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt alkaa mennä kuppi nurin vaihtoaitiossa.. Korven Rane vetää protestiksi kypärän päähänsä ja Rami Summanen lataa sanaisan sangollisen kohti erotuomareita. Kuparinen riistäytyy "kahleistaan", ja hyökkää vaihtoaition edessä ilveilevän Nilviäisen kimppuun. Nujakka on valmis, ja Kuparinen näyttäisi hallitsevan tilanteen täysin. Nielikäinen on niin puhki pelaamastaan vaihdosta (ylikuntoa?), ettei pysy järkälemäisen Kuparisen iskutahdissa mukana.. Kalabaliikki on valmis.

Mätkinnän lomassa viittoillaan vaihtoaitiostamme erotuomaria/tuomareita juttusille. Olemme varmoja, että yksi Oivareiden maaleista on sääntöjen vastaisesti tehty. Tilanne on oikeasti tasan, jonka mr. Oivakin jo ylempänä on myöntänyt.

Ja kantakaa päätypleksiä vasten sammunut hermano jo ulos. Miekkonenhan hengittää niin raskaasti "rikkoutumatonta" lasia vasten, ettei sen kestävyyttä ja turvallisuutta enää kauaa voida taata. Lähinnä pelaajia ajattelen, eihän humalaiselle nyt mitään..

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaihtoaition takana

Ekan erän aikana, kun muut tuossa pitivät juomakilpailujaan minulla oli hyvää aikaa seurata erästä valmentajaa. Mikä kumma siinä on kun noin leppoisa ja rauhallinen mies, oikein mukava sellainen, saa yht äkkiä tuollaisen "niksahduskohtauksen". Hää huutaa tuomareille mitä sylki suuhun tuo, ja taas seuraavassa sekunnissa hymähtelee hyväntahtoisesti? Raadollista sanoisin.

Mutta Oivareiden täytyy tokaerään piristyä. Maalinteossa ei ole mitään vikaa, mutta jotenkin he pelaavat liian matalalla profiililla.
Norrena on selvästi väsähtänyt . Hänhän alkoi erän loppua kohden sulkemaan kaikki kiekot ja tollaisesta toilailusta vastustaja kyllä ennemmin tai myöhemmin rokottaa. Tilastollisesti aloitusvoitto ja maali, niitä tulee kaudessa 47% joka veskarin tilille.
Tuomarit taas on pihalla kuin lumiukot. No joku heistä väittää sisälläkin käyneensä, tiedä sitten taitaa pistää itselleen vähän hyvänmiehen lisää. Kun saatais tähänkin hommaan ammattituomarit niin olis toista...
...Champselyse, hei sammusiksä, et ainakaan yhtään kuunnellut ?

terv koo

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy