Mazzara-Oivarit, 1 . erä

• 1 800
  • 49

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Koska kello on nyt about 8.30 ja ottelu pitää avata jonkun tuomareista toimesta, mikäli oikein ymmärsin, niin minä nyt sitten vaikka teen sen. Onko ok Predator ja Johannes? Jos ei oo ok, niin so not.

Erä kestää siis 24 tuntia ja tämä ketju menee kiinni tiistaina 22.4. klo 8.30, jonka jälkeen avataan 2. erän ketju. Sitten 3. erän ketju keskiviikkoaamuna. Matsin jälkeen tuomaristo avaa Yhteenveto/tulokset -nimisen ketjun, jossa puidaan ottelun lopputulos.

Tässä yhteydessä avaan vielä ketjun Asiaa tuomareille?, jossa tuomareiden kanssa saavat kommunikoida vain joukkueiden kokoajat M ja O sekä tarvittaessa puheoikeutta käyttävä kapteenisto. Muut helvettiin sieltä inisemästä.

OK.....kiekko putoaa jäähän NYT!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
No voihan ...vetti minä vasta olen vetämässä luistimia jalkaan, kun Jhag pudotti jo kiekon.

No taidanpa juoda vielä kupin kahvia ja vasta sitten syöksyä kaukaloon.

Ai niin. Vaatteet pitää pukea päälle. Luistimet pois jalasta ja pukemaan. 5 minuuttia, niin kentällä ollaan.

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Maali!

Myllys sylkee Kiprun rupelikiekon eteensä, Pirjetä sutii kiekon sisälle. Oivarit maalaaaa!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Videotarkistus.

Oliko Pirjetä maalivahdin alueella ennen kiekkoa ja häiritsikö Myllystä. Kävikö kiekko edes maalissa.

Johannes luistelee yleisön mylviessä toimitsija-aition luo ja soittaa "yläkertaan". Piinallinen odotus alkaa.

Viimeksi muokattu:

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Ottelu alkoi niin nopeasti, ettei paikalle tilattu Jasmin Mäntylä ehtinyt edes laulaa Maamme-laulua. Kansa huutaa videot, videot....

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olin näkevinäni niin, että Laiska-Lasse Pirjetä ei uskaltanut mennä veskarin alueelle, koska siellä voi sattua. Joten maali pitäisi hyväksyä. Mitä sanoo Johannes...entä päätuomari Predator, joka nähtiin viimeksi 5 penniä -ravintolassa mesoamassa suureen ääneen "viddu mä koulutan niitä"

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Johannes levittää kätensä "ei maalia" ja näyttää aloitusta keskialueelta.

Käsittämätön tulkinta. Peliä ei saada käyntiin ja tuomarit näyttävät miettivän tilannetta uudestaan. Maali vai ei maali.

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Soitetaan Predatorille pubiin..........ei viddu maalia! Se on siinä ja Grönvall mussuttaa itselleen kympin. Peli jatkuu

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Samaan aikaan Jasmin Mäntylä pomppii maalin merkiksi katsomossa ja näkee jäälle vain joka toisella hypyllä. Ja kyllä vaan, tuomarit jatkavat peliä ja Grönvall pureskelee mailastaan erkkaa jäähyaitiossa.

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
TÄH!!! ...tana #&%¤¤

...ei maalia!? Jumalauta. Muovinen, vielä pari senttiä taskulämmintä kossua sisältävä taskumatti lentää jäälle, ja liikuttuneessa tilassa oleva herraskatsoja lähtee pyrkimään pleksin yli jäälle tilannetta "selvittämään". On vaan perhanan korkea tuo pleksi...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tilanne on niin kuuma, että judge JHag lähtee koppiin ottamaan urheilujuomaa ja samalla etsimään ottelun päätuomaria. Johannes jatkaa jos uskaltaa....Maali on hylätty ja sillä siisti, Predator sanoi, että jos ei musta löydy byyristä, niin ei se oo siellä ollutkaan!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Johanneskin siirtyy kentältä odottamaan päätuomari Predatoria paikalle tai vähintään lupaa jatkaa peliä. Predator on nähty seisomassa liikennevaloissa ja huutelemassa ohjeita valoissa seisoville autoilijoille. Kohta jatketaan peliä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raipe alkaa käydä jo hieman lämpöisenä hylätyn maalin ja vastustajan alituisen tökkimisen takia. Tuomaritkin vain pudistelevat päätään, kun Oivareitten kapteeni haluaisi käyttää puheoikeuttaan.

Raimo kuitenkin ryhdistäytyy pelin käynnistyessä uudelleen ja piiskaa kentällistään hyökkäykseen keskittynyt ilme kasvoillaan. Aikansa laidassa kiekon kanssa pyörittyään, hän päättää tehdä maalin itse ketjukavereitaan kuitenkaan unohtamatta (jollakin tapaa hän on jo tässä vaiheessa tullut siihen tulokseen, että ketjukavereista ei ole nyt maalia lättysyötöistä tekemään). Millimetrintarkkana miehenä hän lähettää tarkan ja erittäin kovan syötön Peltolan lapaan. Mikko tuntee tärähdyksen ranteissaan, kun kiekko jatkaa kapteenin suunnitelman mukaisesti matkaansa maalille syöksymässä olevan (huom. Eero ei ole maalivahdin alueella!) Somervuoren kypärään, josta se sinkoutuu maaliin.

Punalamppu syttyy. Hyvä Oivarit!

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Mazzara hyökkää. Banham laukoo päin puolustajaa, ja kiekko tulee keskialueelle aivan laidan viereen. Viitakoski kaivaa kiekon, syöttää eteenpäin ja sitten on Oivareilla kahdella yhtä vastaan hyökkäys!

Tomas Kucharcik päättää laukoa itse ja onnistuu yllättämään maalille tulleen Kari Lehtosen.

Oivarit johtanee peliä näin ollen 2-0.

2-0 Tomas Kucharcik (Vesa Viitakoski, Sebastian Sulku)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
MITÄ PIRUA?

Ai täällä on jo ottelu alkanut? No, sehän on vaan hyvä että linjatuomarit ovat oma-aloitteisia... antaa pelin jatkua. Minä pinkaisen takaisin parkkipaikalle hakemaan varustelaukkuni autosta.... (rykii mennessään tärkeänä)

.... (tulee takaisin huutaen) KUKA MINUN ON AUTONI ON KÄYNYT SIIRTÄMÄSSÄ? SE OLI VARMASTI TUOMAREILLE VARATUSSA PYSÄKÖINTIRUUDUSSA, MUTTA NYT SIINÄ RUUDUSSA SEISOI HARKIMON BEMARI... ei muuten, mutta ne minun uudet luistimeni olivat perähutlarissa, nyt täytyy sitten lainata tuossa käytävällä vastaan kävelleen Lalli Partisen luikkareita (onneksi meillä on sama kengännumero, 48 siro).
Ai niin, ne kaikki muutkin tuomarin kamppeet menivät siinä auton mukana... taidan tulla sitten jäälle pitkässä popliinitakissa, sen allahan ei välttämättä tarvitse housuja ollenkaan....

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
No voi hyvä tavaton...

... oli tuossa ongelmia poplarin vyön ja luistimien nauhojen kanssa (kuten jo aikaisemmin olin pahaa pelännytkin) mutta tulin kaukaloon juuri sopivasti näkemään tuon Patarouvan kuvaaman tilanteen. Tuomioni on selkeä: Sormervuoren tekemä maali hylätään ja Eeropoika istuu tämän jälkeen myös 5 min. henk.kohtaista rangaistusta. Syy: pelaaminen väärillä varusteilla... minähän NIMENOMAAN selvitin jo viime viikon puolella kaikille, että tässä pelissä ei pelaajille sallita KYPÄRIÄ! Kypärät on sallittu vain katsomossa! Tarkkuutta nyt tähän touhuun ettei mopo karkaa housuista! Siis: Oivareille EI maalia... huh, nythän tässä alkaa adrenaliini suonissa paukkua... JHAG JA JOHANNES, KUMMAN TASKUSSA NE MINUN NITROT OVAT?

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Voi hitto, nitrot. Minä kuulin, Cipruss. Ihmettelinkin jo mitä Latvian miehellä tehdään mazzara-oivarit-ottelussa. Jhag, käy dr Kuumeen laukulla. Predator tarvitsee nitroja. Minä lähetän Aigarsin takaisin kotiin.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä nyt menee vallan jumalattomaksi tämä pelleily. Tuomarit ovat selvästi Mazzaran johtohenkilöiden lahjomia, mikä kyllä tiedettiin jo alkuunsa, mutta me lähdimme rehdisti matkaan ja toivoimme, että oikeus lopulta voittaisi.

Kiljutaan täältä katsomosta pillipiipareille, että ettekö te nuijat näe, miten se kypärä lensi nimenomaan Mazzaran vaihtoaitiosta, missä oltiin loppuun asti valmiita jos ei mitään muuta niin terrorisoimaan Raimon kisamatkaa. Eerossa kaksin käsin roikkuva Mäkiaho iski sen sitten maalille karkaavan miehen päähän. Jos Raimo olisi tiennyt tämän konnuuden sattuvan kohdalle, hän olisi luonnollisesti tähdännyt Mäkiahoa päähän.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikä mikä mikä meno täällä on päällä, täällähän on kaikilla vaatteet päällä!

Siis toinen maali hylättiin ja peli 1-0 Oivareille, vai mitä kollegat? Mä en oo sun nitroja vienyt Predator, viimeks kun lainasin sun lääkkeitä, niin jouduin käymään poliklinikalla lannistamassa 28 tunnin...........jutun.....joka ei mennyt pois....krhm.

Dr. Kuume on molempien joukkueiden vi(r)allinen lääkäri ja hoitaa hommat.

Luoja miten hyvän näköisiä naisia katsomossa!!! Hyvä meiniki. Peliä poijjaat.

Videotarkistus oli aika vaikea, mutta kertoi selvästi että sisällä kävi. Siitäkin huolimatta hylätään, alueella oli joku kameramieskin.

EDIT: Mitä tarkoittaa typo? Jotain nörttikieltä varmaan

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ojanen yksin läpi!

Mazzara on painostanut hullun lailla ja maali on suorastaan roikkunut ilmassa. Norrena kuitenkin näkee Ojasen kärkkyvän syöttöä ja antaa tälle ilmiömäisen lätyn. Janne on yksin läpi ja ehtii vielä kiertää maalinkin ennen kuin ampuu kiekon ylämummoon. Tuo jos ei ole maali niin ei mikään!!! Ei tuomaritkaan kaikkia voi hylätä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Patarouva hei, mites oisko tuota kännynumeroa mahdollista saada....? Siis miten niin tsekkaa nicki tarkemmin? Pata...ROUVA..ahaa, joo ymmärrän...Ei ei, en loukkaannu mitenkään....Joo, en kysele enää....JAA MITÄ HELVETTIÄ, MAALI! Olikse, olikse, Predator ja Johannes?

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Mazzara kaventaa

Santala kuljettaa loistavasti ns. coast-to-coast kiekon Oivareiden maalin taakse. Harhauttaa surkuhupaisan pakkiparin Tuulola-Sulku (tuttuja miehiä kun ovat) kebab-kioskille ja nousee maalille vain syöttääkseen Zidlickylle viivaan. Zeta tällää hirveän pommin ja verkko pullistelee Norren selän takana. Norrena hakkaa mailansa poikki ylärimaan ja lähtee kohti vaihtoaitota, näemmä hakemaan uutta räpylää, kiekko näytti sujahtavan edellisestä läpi.

3-1 Zidlicky (Santala, Myllys)

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Maalit hyväksytään. Peli 3-1.

Norrena saa 10 min käytösrangaistuksen hakattuaan ystäväämme rautakankea, eikun ylärimaa, mailallaan. Erittäin suuri käytösrangaistus.

Ai ei voida kaikkia hylätä. No ei kai sitten. Peli jatkuu.

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Liekö mopo karannut Oivareiden käsistä vai mitä, mutta Mazzara pyörittää pelottavan vaarallista ylivoimaansa jo kahdeksatta minuuttia.

Kiekko on viivalla Marekilla ja mieshän virittäääää! Ei hätää, tolppahan se vain oli. Kiekko kimpoaa tolpasta Santalalle ja mies päättää kuljettaa kiekon maalin taakse!?. "Mitä se nyt meinaa?!" kuulovat huudot katsomosta. Eipä aikaakaan, kun mies on pyöräyttänyt kiekon lapansa kärkeen ja hakee vanhanaikaista. Katsomossa sydämenlyönnit tihenevät. Norre pitää tiukasti etutolpan, mutta mitä tekee Santala? Hän heittää kiekon samasta kulmasta sisään! Ainakin luulee heittävänsä, sillä mies nostaa kädet ilmaan ja niin tekevät myös Bänhäm ja Nemirovsky. Norre taas on ovelana poikana siirtänyt kiekon väljemmille vesille. "Sillon liimaa lavassa! Ei ollu maali! Sillon liimaa lavassa! Ei ollu maali!" raikuvat rytmikkäät huudot katsomosta.

Onko Eri Keeper sponsoroinut Santalaa? Tarvitaanko jälleen kyseenalaista videotarkistusta vai löytyykö tuomareilta "munaa" tehdä ratkaisu ilman videoita? Miten tässä käy?

Jännittää.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hermano ja muut liputtomat

Nyt kiireesti ostamaan lippua lipunmyynti-ketjusta, sillä eihän tuollaisia maaleja tulla valppaan tuomariston taholta hyväksymään. Paikkoja on vielä kaikista katsomon osista ja pari aitiotakin.

Niin ja muistakaa, että samalla lipulla saa äänestää kaksi kertaa, kunhan ei tee sitä samassa erässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy