Mainos

Max Payne

• 3 869
  • 41

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti B1
Osaisko joku auttaa? Olen kakkosepisodin aivan alussa. Se vosu veti multa tajun pois sillä viski-cocktaililla. Sen jälkeen harhailen pitkin käytäviä. Miten pernassa sieltä pääsee pois?

Kopion itseäni. Pääsin siitä pois. keksin idean. Ja olen nyt kolmos-episodin alussa, missä on varmaan sama juttu. Viime yönä kahteen asti, kauankohan ensi yönä :)
On kyllä addiktoiva. :)

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Juu, hermoja raastaa. Viime yönä taas jonnekin kahden pintaan väänsin Maxia, eikä aukea. Ei sitten millään.
Voisko joku vähän antaa vinkkiä, että tyhmä hämäläinenkin tajuaa?

Olen kolmannen episodin lopussa ja se eukko on pakenemassa helikopterilla. Minuutti aikaa.
Tuuli katkaisee yhden neljästä vaijerista, joilla masto on paikoillaan. Kaksi saan ammuttua paskaksi, mutta neljättä en.
Helikopterin luokse ei pääse.
Mitäs kannattais tehdä?

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pistin M79:llä kutia mastoon. Kyllä auttoi. Peli läpi \o/
Hiton addiktoiva, ei voi muuta sanoa. Tarvii odotella kakkosta.
Nyt sitten Castle Wolfensteinin kimppuun :)

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Viestin lähetti B1
Pistin M79:llä kutia mastoon. Kyllä auttoi. Peli läpi \o/
Hiton addiktoiva, ei voi muuta sanoa. Tarvii odotella kakkosta.
Nyt sitten Castle Wolfensteinin kimppuun :)

Itse pelasin aikanaan Paynen heti perään toisen kerran läpi korkeammalla vaikeusasteella - ei loppunu sillonkaan mielenkiinto täysin. No joo Caste Wofenstein oli ihan jees, mutta mörköjen ampuminen ei oikee oo mun makuun. (siinä o myös sellasia tehtäviä)

-ipa rules

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jaaha, vai että mörköjä. Noh, katotaan mitä tulee vastaan.
Max Paynen kakkososan minimi on jotain 1,3 GHz ja mulla on vain 800 Mhz.
Pitää varmaan päivittää konetta jossain vaiheessa. Tarkoitus on kyllä päivittää, muttei ihan vielä.
Viekö sitten MP2:sen ylivoima voiton talodesta, on toinen asia.

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Jumittaa

Olen jäänyt kolmososan prologin "verijanaan" jumiin, sillä koneeni kaatuu...joka kerta.

Käyttis on 98, prosessori 550 Athlon ja näyttökortti 3500 VooDoo.

Olen myös kokeillut grafiikka-asetuksien laittamista mahdollisimman pienelle. Ja korjauspatchi 1.05:kin on haettu.

Apuja?

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Nyt tulevana perjantaina se tapahtuu, nimittäin kauan odotettu jatko-osa Max Payne 2 saapuu kauppoihin PC-versiona. Hintaa näyttää olevan 49€. (http://www.crazystation.net/crazytiedostot/pc/pctulevat.htm)

Lisää aiheesta: http://elisa.net/viihde/144639.shtml

Laitteisto vaatimukset:

Minimi:

1Ghz Pentium III/Athlon or 1.2Ghz Celeron or Duron processor
32MB DirectX 9 compatible AGP graphics card with hardware transform & lighting support.
256MB RAM

Suositeltava:

1.4Ghz Athlon or 1.7 Ghz Pentium 4, Celeron or Duron processor
64MB DirectX 9 compatible AGP graphics card with hardware transform & lighting support
512MB RAM

Lisäksi kovalevy tilaa 1,7 Gigaa.

Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Uusi Max Payne on ollut netissä jostain viime viikon puolesta välistä. Aina löytyy joku, joka pistää sen nettiin.
Jännittää itseäni, kun en tiedä, toimiiko tuo uusi peli mun koneella :)

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
max payne julkaistiin jenkeissä jo 15. päivä joten ei sitä kukaan vuotanut (vrt. hl2 ja doom3).

Peli pyörii yllättävän hyvin huonollakin kokoonpanolla joten koodia on tosiaan optimoitu.

Varoituksen sanana voi kuitenkin mainita että peli on tajuttoman lyhyt eli jos ei ehdontahdon tahdo tukea "suomalaista" niin peli on hintaansa nähden ryöstö.
HC-pelaajat ovat pelanneet pelin läpi 3-4 tuntiin ja itseltänikin meni suurinpiirtein 6/7 tehollista pelituntia

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minä ainakin pidän myös näistä lyhyemmistä peleistä. Jotenkin tuntuu siltä, että tapahtumat ovat paljon tiiviimpiä, eikä joudu juoksemaan ympäriinsä misään keinotekoisesti pidennetyissä sokkelo-osuuksissa. Peli on läpi, lopussa hinasin varmaan vartin ja ihmettelin miten tuon nyt voi murhata, sitten muistin miten ykkönen päättyi. Vinkkinä mp5:n kiikaritähtäin on hyvä.

Niin, tilasin jenkeistä joo.. siellä ilmesty 15. päivä... :)

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
eipäs nyt vilpertti spoilailla liikaa, kuulemma pelissä on kaikenlisäksi alternative loppu jos vain jaksaisi pelata sen uudestaan läpi vaikeammalla vaikeustasolla.

Tosiaan niitten jotka eivät pitäneet ykkösen kaoottisista unijaksoista ei kannata pelästyä, unijaksoja toki on mutta ne ovat hyvin toteutettuja ja selkeitä.

Nyt vain odottamaan hl2:sta...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Unijaksoissa on vielä se hyvä puoli, että toisin kuin ykkösessä niissä ei voi kuolla tippumalla joltain napanuoralta tyhjyyteen. Mikä on erittäin hyvä puoli välillä jumittuvan hiiren takia.

Tuskin kukaan spoilautuu tuosta, toivottavasti ei ainakaan. Kyllä siinä jää vielä aavisteltavaa :)

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Nyt on pelattu Max Payne 2 läpi. Ehkä oli odotukset hieman korkeammalla, mutta en voi sanoa pettyneeni. Aikaa meni läpipelaamiseen n. 9,5h. Loppukohtaus oli "yllättävä", sillä ehdin jo huokaista helpotuksesta, että vihdoinkin... Mitä vielä.
Jos pidit ykkösosasta, et voi olla pitämättä tästä jatko-osasta. Kolmas osa on ilmeisesti tulossa, jos oikein lopputeksteistä ymmärsin.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Hyvin tehty peli (siis kakkososa) ei siinä mitään, mutta kyllä loppui lyhyeen. Itse pelasin peli läpi noin 7 tunnissa - ei kauaa nokka tuhissut.

-ipa rules

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy